کرزی سنگر طالبان را تقویت می کند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۰    ۱۳۹۱/۴/۲۵ کد خبر: 38616 منبع: پرینت

رییس جمهور کرزی با رها ساختن هراس افکنان از زندان ها می خواهد که سنگر طالبان را تقویت کند.

رهبر جبهه ی ملی افغانستان که در نشست زیرنامه ی حق زن در اجتماع سخن می گفت، بدین باور است که رییس جمهور کرزی صلاحیت رهایی زندانیان جنایت کار را ندارد.

وی می گوید که رییس جمهور کرزی با کدام صلاحیت هراس افکنان را که دست های شان به خون مردم افغانستان آلوده است از زندان ها رها می سازد؟

وی افزایش خشونت ها در برابر زنان را برخاسته از سنت های ناپسند، فساد اداری، ناامنی ها و عملی نشدن قوانین در کشور می داند.

نشستی زیر نام حق زن در اجتماع به روز شنبه از سوی نهادهای فرهنگی جوانان برگزار شد.

رهبر جبهه ی ملی افغانستان که در این نشست سخن می گفت، می گوید که تا هنگامی که مردم افغانستان به سنت ها باور داشته باشند خشونت ها در برابر زنان ادامه خواهند داشت.

وی تاکید می ورزد که نه تنها در ده سال گذشته برای نابود سازی سنت های ناپسندیده در کشور کاری نشده است، بلکه روشن شده است که حکومت به این سنت ها باور دارد.

رهبر جبهه ی ملی افغانستان می گوید که درکنار این چالش ها حکومت می خواهد که با رهایی هراس افکنان از زندان ها ناامنی ها را در کشور افزایش دهد.

در همین حال شماری از فعالان حقوق زن در این نشست از تمامی گروه های سیاسی در کشور می خواهند که مردم و زنان را قربانی سیاست های خودشان نکنند. آنان از حکومت به ویژه از شورای علما می خواهند که جلو اعدام زنان را در دادگاه های صحرایی بگیرند.

رهبر جبهه ی ملی افغانستان با اشاره به محاکمه ی صحرایی واعدام یک زن در شهرستان شینوار غوربند ولایت پروان می گوید که اگر این گونه اعدام ها ادامه یابند آینده ی زنان کشور با خطرهای بزرگ روبه رو خواهد بود.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دستان شما چپاولگران وقاتلین 70000 شهریان شهرکابل بیشتر به خون مردم افغانستان الوده است مردم تاهنوز جنایات راکه شما دردوران جنگهای داخلی دهه 70 مرتکب شده اید فراموش نکرده وحقوق زنان راشماجنایتکاران دردوران حکومت مفسدتان خوب رعایت کردید که مثال عمده ان قصد تجاوز بالای یک دختر درمکروریان که بالاخره دختر مجبور میشود تا از5 منزله خودراپرتاب کند وبه شهادت برسد ودر غصب دارایی های عامه خوشما وهم قطاران مفسد شمادکترا دارید به هرصورت امیدوارنباشید تا 2014 برسد وانتخابات راببرید به هیچ صورت انتخابات رابرده نمیتوانید بلکه برای همیشه این ارمان راباخود به گورخواهید برد که زعامت مردم افغانستان رابه دستان ... خود بیگیرید
یزدان پرست ازکانادا

>>>   کرزی سنگر طالبان را محکم می کند که هیج بلکه در داخل ارگ برای طالبان جاسوسی می کند و نفرهای کرزی اطلاعات قمندانهای اردوی ملی را به طالبان می دهد تا برعلیه آنان حملات انتحاری صورت بگیرد
در یک کلام کرزی جاسوس طالبان در ارگ ریاست جمهوری است که اطلاعات شخصیتهای مهم افغانستان را به طالبان می دهد و برای کشتن شخصیتهای مهم افغانستان به طالبان کمک می کند.
کرزی حتی زندانیانی را که هرکدام چند نفر بی گناه از مردم افغانستان را کشته بودند راحت آزاد می کند اما اگر یک طالب کشته شود کلاهش را به زمین می زند و گریه می کند که چرا افراد ملکی کشته شده است؟؟
کرزی با این کارش حتی تیشه به ریشه ای قوم دربدر پشتون هم می زند و با این حماقتهای کرزی و جاسوسی کرزی برای طالبان بیشتر افراد ملکی که کشته می شود از پشتونهاست و کینه و خصومت بین پشتونها بسیار شده است حالا در هر منطقه پشتون نشین چند نفر کشته شده که قاتلین هم از طالبان همان منطقه است و بین خانواده های کشته شدگان و قاتلین کینه و دشمنی خونی ایجاد شده که صدها سال هم از بین نمی رود بلکه روز بروز با کشتن طرف مقابل بیشتر می شود. این است نتیجه ای طالب پرستی و طالب نوازی کرزی خان ... که به اردوی ملی افغانستان و نیروهای ناتو اجازه ای عملیات برعلیه طالبان پاکستانی را نمی دهد.
دوستدار افغانستان وهمه افغانستانی ها : محمد عمر شیرعلم

>>>   كاملا حقيقت دارد

>>>   در فوق چنین آمده است "وی (احمد ضیا مسعود) می گوید که رییس جمهور کرزی با کدام صلاحیت هراس افکنان را که دست های شان به خون مردم افغانستان آلوده است از زندان ها رها می سازد؟"
مگر دستهای خود آقای مسعود به خون مردم آلوده نیست؟
به یقین کامل که آلوده است. پس خود مسعود هم باید در این و یا آنجا زندانی میبود. افسوس که نیست.

>>>   جنایتکاران را رها میکند تا راز هایش فاش نشود و در ضمن گراف جنایات بلند برود. مفاد اینها در جنگ و جنایت است.
پهلوان غیور

>>>   خواستم پرسان نمایم که رهبر جبهه ملی که بالای سنت های این وطن اعتراض داشت،
کدام سنت باشد سنت از خود تعریف دارد یکی کردار و رفتار اقوام ملیت ها است که اون را هم سنت نامگذاری میکنند درین روز دیگر سنت است که با دین اسلام گره خورده است.
اون سنت های اسلام همان ازدواج ، نظام خانواده گی ، نظام اجتماعی وسائر رسوم های اقوام وملیت های این وطنن است.
سنگر گیری در مقابل سنت های اسلامی وقومی یعنی دشمنی با اقوام ملیت های افغان است.
این رهبران فریب خورده که دومکراسی را در خانه همسایه می خواهند نه در خانه خودشان.
اگر لاف از حقوق تمام شهروندان این وطن میزنید.
این ازادی را در خانواده های خویش عملی کنید.
وسلام
ق -ک بدخشان

>>>   میگن بگیرش که نگیریت

>>>   هیچ مشکلی نیست درصورتیکه اگر زن ها قانون ومقررات خانه وشریعت محمدی رامراعات نماید واحترام به خانواده خوداشته باشد .
پیر تقوا

>>>   کرزی مشکل ...دارد ضرر و منفعت کشور و مردم را نمی فهمد

>>>   خوب گفتی بی ادبه ...
غم خورک کابلی

>>>   فرار یا رهایی پنجصد زندانی از قندهار ورهایی انتحاری ها بدست کرزی شاهد این است که کرزی از طالبان حمایت میکند.

>>>   از کرزی گله نکیند او یک دست نشانده است اگر یک مرد حاکم و وطنخواه میبود چون شهید داود خان و چون شهید داکتر نجیب باز میشد بالایش حساب کنید! حالا چه میدانم؟

>>>   الله بهترميداندغيبت نكنيد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است