تو لابیگر طالب فکر میکنی طالب بنفع قوم ات است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۹    ۱۴۰۵/۴/۶ کد خبر: 200431 منبع: پرینت

اینهم دستاورد دیگر لابیگر زن و مرد طالب که از کابل و ادم های مثل کرزی اغا، تا چند زن و مردی که از برتانیا و آلمان و فرانسه و امریکا، برای طالب لابیگری میکنند و طالب را سفید شویی میکنند، می انجامد.
داکتران بدون سرحد میگویند که سوءتغذیه حاد در میان کودکان در ولایت های جنوبی افغانستان، مانند ولایت های قندهار و هلمند، به شدت افزایش یافته است و اکثر کودکان در این ولایت ها، با گرسنگی مزمن و بی غذایی مواجه اند!..به عباره دیگر، کودکان بدلیل عدم داشتن غذا در جنوب افغانستان، با مرگ دست و پنجه نرم میکنند و شمار تلفات این کودکان در اینده نزدیک افزایش خواهد یافت!

تو لابیگر زن و مرد طالب که فکر میکنی طالب بنفع قوم ات است و آمده تا قوم پشتون را اقتدار و بزرگی ببخشد و زبان پشتو را جهانی کند!...
تو لابیگر طالب که فکر میکنی طالب منفعت شخصی ات را تامین میکند و اگر برای طالب لابی کنی، به پروژه و مقام و کرسی میرسی!...
تو لابیگر طالب که فکر میکنی طالب امده تا نظام اسلامی را برایت اعاده کند و مثلا راه بهشت را از میان کشور عقب مانده تو، بسازد!...
تمام شما کودن ها، مسول تمام این فجایع رفته بر این سرزمین هستید.

نسل تازه این سرزمین یا گرسنه است و سوءتغذیه شده و یا بیسواد و جاهل، تحت زعامت این ترورستان مبدل به ترورست خواهد شد، این است دستاورد شما ابله های جاهل و کودن و لابیگر ترورست و حامیان هبت الله!

لینا روزبه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لابیگر طالب
قوم پشتون
نظرات بینندگان:

ایمیل:
لطفا فارسی تایپ کنید. نوشتن آدرس ایمیل الزامی نیست
میتوانید نام و محل سکونت را همراه نظرتان برای چاپ ارسال نمایید
از نشر نظرات نفاق افکنی و توهین آمیز معذوریم
مطالب خود را برای نشر به ایمیل afghanpaper@gmail.com ارسال فرمایید.
پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است