حکمتیار: فضای افغانستان فروخته شده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۴۰۳/۱/۲۳ کد خبر: 175165 منبع: پرینت

با گرفتن بسته‌های دالر آمریکا تصور می‌شود که فضای افغانستان فروخته شده است و باید با مسترد کردن آن، این "لکه ننگین" دور ساخته شود.
به گزارش اسپوتنیک، گلبدین حکمتیار، رهبر حزب اسلامی، در پیامی به مناسبت عید سعید فطر گفته که افغانستان هنوز آزادی و استقلال کامل خود را ندارد و فضای این کشور هنوز در اختیار امریکا است.
او افزوده که به همین دلیل پهپادهای آمریکایی در فضای افغانستان گشت‌زنی و حملاتی را نیز انجام می‌دهند.

حکمتیار در این پیام افزوده که آمریکا باید دست از شرارت بردارد و به حاکمیت ملی افغانستان احترام بگذارد، در غیر آن سفارت این کشور در افغانستان بسته و کارمندانش اخراج شوند.
رهبر حزب اسلامی در این پیام هم‌چنان اضافه کرده که دریافت بسته‌های دالر از آمریکا به مانند بسته‌های زهر است. او گفته که عقب این بسته‌های دالر "اهداف شیطانی" امریکا نهفته است.
حکمتیار افزوده که مسترد کردن بسته‌های دالر آمریکا ، وجیبه دینی است و گرفتن آن خلاف ایمان و غیرت.

رهبر حزب اسلامی تصریح کرد که با گرفتن بسته‌های دالر آمریکا تصور می‌شود که فضای افغانستان فروخته شده است و باید با مسترد کردن آن، این "لکه ننگین" دور ساخته شود.
اظهارات گلبدین حکمتیار در حالی صورت می‌گیرد که مقام‌های طالبان "اشغال فضای افغانستان" از سوی امریکا را می‌پذیرند؛ اما گرفتن بسته‌های دالر را نه.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
دالرهای امریکا
نظرات بینندگان:

>>>   عه چه جالب
بایدبه حکمتیارگفت اگرخلاف ایمان واخلاق است اول پسرخودت رااززیروام امریکا دربیار وچرانزمانیکه درحکومت قبلی دلارهای امریکایی رااز خزانه دریافت می کردی خلاف ایمان واخلاق نبودوحالاکه مواجبت راطالبان میخوردنقاب ایمان واخلاق زدی
چقدرمسخره این جماعت وهمقطارانشون همینطورن دین ودنیایشان پول است ولاغیر

>>>   💀 گلبدین حکمتیار بسته های دالر سابقه را در بکس های دیپلومات خوب برده و چشیده است در محل تاون پاکستان، ترکیه و عرب و...
اکنون چسپک خود را دوباره با isi-cia-mi6 و... و با خلیلزاد افغانپشتونی-امریکایی اش پهلودار است که دوباره چسبانده است،
حالی ما و این جوانان نسل نو فریب حیله گرانه پشتونی ترا نمیخورد

>>>   کدام نفر بود که در دوران حکومت اشرف غنی و موجودیت قوای امریکا در افغانستان،به دولت اشرف غنی تسلیم شده بود،ببخی هم قواره گلبدین بود.
بعضی ها میگفتند که ای همو گلبدین رهبر حزب اسلامی است.
مه گفتم که نی،امکان ندارد.گلبدین رهبر حزب اسلامی که سابق عضو حزب اخوان المسلمین بود و اخوان المسلمین علیه اشغال فلسطین توسط اسراییل است و امریکا از اسراییل دفاع میکند و امروز امریکا افغانستان را اشغال نموده است،گلبدین چطور میتواند بیاید و به دولت اشرف غنی تسلیم شود؟
مه فکر میکردم که شاید وقتی که طالبان بیایند،گلبدین نیز همره شان از پاکستان می آید.
حالا دو و نیم سای از آمدن طالبان تیر شد و هیچ درک گلبدین نشد.
حالا نمیدانم که راستی همو نفر گلبدین بود و یا این که گلبدین شاید فوت کرده باشد و این هم قواره گلبدین را ،اشرف غنی بنام گلبدین به کابل آورده بود و مردم را بازی میداد.

>>>   خوب فروش اول را تو قاتل فراری آغاز کردی آن هم به نیسه و حال نقد اش را طالبچه های چرکستانی میگیرند!!!!!
آتش خاوری

>>>   گلو بچو،
تو خودت هم سالها پیش خودت را به آی اس آی فروختی و تا حالا غلام استی ، هندو به هندو میگه چنان چنین

>>>   اگر پول هفته وار 50 ملیون دالر امریکا نبود حکومت نامشروع طالبان شش ماه دوام نمیکرد غر زدن طالبان و رهبر روی گیر ان از مردم به زور سلاح های داده شده امریکا و پول هفته وار به انها اخطر های بلند پروازانه را به مخالفین خود طالبان میدهند از زور کاکا است که انگور به تاک هاست گلبیدین اینرا خوب میداند که نابودی طالبان وابسته به قطع پول و حمایت امریکا از طالبان است .

>>>   راکتیار راکت به اسمان فایر کند طیارات اجنبی را افکند زمین

>>>   گلبیدین در لاف زدن یکه تاز میدان است
دلش بهر آدم‌ کشی و قدرت بریان است
قتل و توطئه در دوسیه اش فراوان است
شب و روز از ای اس ای منتظر فرمان است
شمس تمنا

>>>   گلبدي سنگ پلخمان است، گهی بدست پاکستان و گهی ایران است، ،نوکر وفادار و گوش بفرمان است، محیل و حیله گر مثل ....است، شب و روز در فکر غلمان است، چون مسلمان صادق نه بلکه اخوان است.پول های دزدی نزدش فراوان است.
شمس تمنا

>>>   مردم و رهبران افغانپشتونها که در اصل افغانپتونسرحدی یا کوچی ناقلین-پشتون هستند چنین حیله و مداریگری را خیلی با قسمخوری ها یاد دارند

>>>   جناب راکتیار ! کدام اوغان وطن فروش نبوده و در خدمت پول اجنبی قرار نداشته؟ حتا خودت جای پای همین شرور ها را خودت به کشور باز کردید. عبدالرحمن پنج ده را به روس‌ها و مرز جنوب را به انگلیس ها ظاهر خان توسط کاکایش (هاشم ) نسل تحصیل کرده و نیمه تحصیل کرده را در زمان خود محو کرد. از داود دیوانه تا خلقی ها از کجا انسان بگوید. دوما در زمان همین امریکای شرور و با پول همین شرور بود که ظاهرا دست از شرارت برداشتید و در خدمت مشهور ترین نماینده سی آی ای ( احمد زی) قرار گرفتید. چه خوب است که امثال تو ، کرزی احمد زی گپ بزنند که تا نسل نو شما ها را زیادتر بشناسند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است