طالبان: هرگونه فعالیت سیاسی ممنوع است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۴۰۳/۱/۱۸ کد خبر: 175146 منبع: پرینت

وزارت عدلیه طالبان بار دیگر بر ملغا شدن فعالیت احزاب سیاسی در کشور تاکید کرد.

برکت‌الله رسولی سخنگوی این وزارت می‌افزاید که هرگونه فعالیت سیاسی احزاب در کشور ممنوع بوده و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
آقای رسولی هم‌چنان می‌گوید که فعالیت نهاد‌های اجتماعی به حالت تعلیق در آمده و تنها به نهادهای خیریه‌ای اجازه فعالیت داده که جواز رسمی دارند.

سخنگوی وزارت عدلیه در این باره گفت: «ریاست مربوط به احزاب سیاسی نیز در وزارت عدلیه لغو و از تشکیلات این وزارت خارج شده است با آن‌هم در این اواخر برخی از مسوولان احزاب سیاسی که در اداره گذشته ثبت وزارت عدلیه بودند اقدام به موضع‌گیری‌ها کرده و حرکاتی را از آدرس احزاب خویش انجام داده‌اند.»

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فعالیت سیاسی
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   شما سر "سور خلقیان" را هم خاریده اید!!!
آتش خاوری

>>>   افغانپشتونطالبان پشتونی:
چندی بعد، هر نوع فعالیت های اسلام-غیرپشتونی، عملکرد انسانی، ...، امنیت مردمی و فارسی زبانی ازبکی ترکمنی ایماق و..‌. ممنوع است که شدیدتر میشود

>>>   در اولین فرمان پسا طالبان به آن عده ملا هایی که مسجد برای ایفای وظیفه ندارند دستور داده میشود تا خود را به ریاست آموزش حرفوی جهت فراگیری حرفه کاری معرفی کنند در غیر آن ملاگری بدون موظف بودن در مسجد ممنوع است.

>>>   افغانستان به عصر حجر برگشته است ، انسان این کشور حق نظر و عمل مطابق کنوانسیون های جهانی ندارد . این کشور به زندان تبدیل شده است .

>>>   کشوری که ملا در رأس قدرت باشد اقتصاد پنچروپایه های دانش سست ولرزان خواهد شد وملا باخیالی اسوده تر در پی بافتن وچسباندن توهماتشان به دین میشوند وکشور در بدترین وضعیت اقتصادی سیاسی علمی دچارخواهدشد همانگونه که امروز شاهدهستیم

>>>   بسیار یک کار نیک و بجا است در شرایط فعلی و بعدی افغانستان، برای مردم افغانستان تجربه شد که احزاب سیاسی منبع فسق و فساد، شر و فساد و منبع نفاق، دوری، و دشمنی میان مردم مسلمان و بادیانت افغانستان میباشند. بنآ در شرایط فغلی هیچ ضرورت و احتیاجی به این احزاب مزدور نیست.
امارات اسلامی افغانستان در آوردن امنیت، آبادی و سرسبزی، رشد و ترقی تمام سکتور های جامعه ای بسیار موفق بوده، بگذارید که با خاطر آرام بدون مزاحمت این احزاب کارهای خودرا به پیش ببرد، ما مردم افغانستان و بخصوص مردم کابل از کارکردهای امارات اسلامی افغانستان بسیار راضی هستیم.
بااحترام یاسین کابلی

>>>   باز لابي گر تروريستها پيدا شد كه در مقابل گروه تروريستها احزاب معاليت نميتواند چون اينها نسل انتحاري، انفجاري سربريدن قتل اختطاف خود شان فراوان دارند

>>>   فعالیت سیاسی ممنوع
گشت وگزار زنان ممنوع
درس مکاتب دختران ممنوع
پوهنتون برای دختران ممنوع
گشت وگزار در پارک ممنوع
ساعت تیری اطفال ممنوع
احزاب ممنوع
درس ممنوع
مکتب ممنوع
همه چیز ممنوع
مرگ آزاد
مردن آزاد
به کشور قبرستان دنیا خوش آمدید
آریا از جرمنی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است