امریکا از پشت به اوکراین خنجر می‌زند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۴۰۲/۵/۱۰ کد خبر: 173672 منبع: پرینت

مجله امریکایی در مقاله‌ای می‌نویسد، انجنیران نظامی امریکا قبل از این‌که تانک‌های آبرامز را در میدان نبرد اوکراین مستقر کنند، تمام وسایل الکترونیکی پیشرفته شان را از آن ها جدا می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله مجله نیوزویک آمده است: "آبرامز های با تکنالوژی بالا، که در مقایسه با تانک‌های دیگر دارای پلتفرم های پیچیده‌ای هستند، قبل از این‌که وارد نبرد در اوکراین شوند، بخشی از پیچیده‌ترین الکترونیک خود را از دست خواهند داد".

براساس اطلاعات این مجله، نیروهای مسلح اوکراین نسخه‌ای از ام‌1ای1 با تجهیزات ساده را در اختیار خواهد داشت تا بتواند سریع تر خدمه را آموزش دهد و تانک ها را به جبهه منتقل کند. نرم‌افزار ام1ای2 معمولاً پیشرفته‌تر است که برخی از مزایا را در نبرد به ویژه برای توپچی و فرمانده فراهم می‌کند. با این حال، مدل بهبود یافته وارد خدمت سربازان اوکراین نخواهد شد.

پیشتر پولیتیکو با استناد به منابع خود گزارش داده بود که مقامات ایالات متحده قصد دارند در ماه سپتمبر تحویل تانک های آبرامز به کی‌یف را آغاز کنند.
مسکو بارها به کشورهای غربی هشدار داده است که ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین وضعیت در میدان جنگ را تغییر نمی دهد و تنها درگیری را طولانی می کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
اوکراین
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است