جلسات امنیتی کابل زیر نام شش و نیم ادامه دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۳    ۱۳۹۹/۱۲/۱۱ کد خبر: 166449 منبع: پرینت

جلسات امنیتی کابل زیر نام شش و نیم ادامه دارد و خواهد داشت اما بنابر دلایل لوژستیکی ساعات آن هر روز متفاوت خواهد بود. با دراز شدن روز ها تصمیم برآن شد که وقت تدویر جلسات را هر یک روز بعد تغییر بدهیم. جلسه تاریخ ۹ حوت مطابق به ۲۷ فبروری ۲۰۲۱ ساعت شش و نیم شام به پایان رسید.

اول: ساعت ۰۸۵۰ در ولسوالی بگرامی تروریستان یک بایسکل بمب گذاری شده را انفجار دادند و یک تن از منسوبین پولیس شهید گردید. اما دقایقی نگذشته بود که تروریست ریموت بدست با همکاری مردم دستگیر گردید و اکنون در چنگال قانون قرار دارد. اعلامیه های پی در پی جلسات شش و نیم باعث گردیده است که مردم با تکتیک ها و روش های تروریستان آشنا شوند و اکنون ساحه برای وحشت آفرینی های آنها کم شده است. برای خانواده شهید ساتمن جمشید فرزند نیک محمد تسلیت عرض می نماییم. به اساس دستورات میثاق امنیتی رسیده گی به خانواده شهدا آنی و بدون ضیاع وقت صورت میگیرد. با مقام ریاست جمهوری مشورت های زیادی صورت گرفته است و انشالله ملت در هفته ها و ماه های آینده شاهد توزیع زمین و آغاز حل معضله سرپناه به خانواده های شهدا و معلولین نیرو های دلیر دفاعی ما خواهند بود.

دوم: حزب تحریر در افغانستان ثبت وزارت عدلیه نیست. پس این حزب حق تجمع و تبلیغ را تا زمانیکه ثبت و راجستر نشده است ندارد. به عباره ای دیگر حزب تحریر را دولت افغانستان به رسمیت نمی شناسد و تا زمانیکه این معضله ی حقوقی حل نگردد هرنوع فعالیت از نام و نشانی این شکبه مجهول غیر قانونی خواهد بود. در عین حال شماری از فعالین این حزب تبانی نزدیک فکری با گروه های تروریستی دارند. قرار است در آینده نزدیک پالیسی چگونگی برخورد حقوقی و قانونی با فعالین این جریان را به بحث بگیریم. پس تا آنزمان یک بار دیگر به کسانیکه خود را متعلق حزب التحریر میدانند رسانیده میشود که دست از تبلیغ ضد نظام و فعالیت بردارند.

سوم: از تمام تجار و هموطنان متمول خویش تمنا داریم که به تلفن ها و تماس های تهدید آمیز از طرف اوباش و باجگیر ها وقعی نگذارند. اکثر اعضای شبکه باجگیر و مردم آزار در کابل تثبیت شده و پس از آغاز جلسات شش و نیم آنها یا مخفی شده اند، فرار کرده اند و یا هم آدم شده اند. در روز های گذشته حد اقل چهار مورد تهدید از راه تلفون بخاطر باج گیری را حل ساختیم. بعضی ها شاید سوال کنند که رفتن به این جزییات چه ربطی با معاونیت ریاست جمهوری دارد. یکی از اهداف استراتژیک جلسات شش و نیم بلند بردن سطح پاسخگویی و توانمند ساختن نهاد های امنیتی در رده های پایینی بود. رفتن به این جزیات باعث شده است که هیچ منسوب تلاش برای کتمان رویداد ها و یا چشم پوشی از آنها نکند. وقتی شما به چنین تهدید مواجه میشوید لطف به نهاد های دولتی اعتماد نمایید و در اگر خواستید به شماره های واتسپ مربوط به جلسات شش و نیم موضوع را شریک سازید. حراست از جان و مال هموطنان ما وجیبه ای اساسی ما است. فهرست افرادی که به نحوی از اشکال زیر نظر اند به هشت هزار تن میرسد. در عین حال بخشی از کار اطلاعاتی جلسات شش و نیم تمرکز به ترسیم شجره سازمانی و خانواده گی جرم پیشه ها و تروریستان دارد. این روش باعث شده است که هر جرم پیشه و تروریست قبل از توسل به جنایت به اصطلاح عامیانه یک بار پس کله ی خود را بخارد.

چهارم: از امنیت ملی کابل بخاطر دستگیری طالب تروریست به اسم مرزا جان – تعلیم دیده در پاکستان – که به هسته نورالله نام کار میکرد و میخواست یک خبرنگار و فعال مدنی را در ناحیه ۱۲ به قتل برساند ابراز سپاس و امتنان می نمایم. تمام خبرنگارانی که علاقه به دسترسی به این تروریست داشته باشند میرسانیم که با تماس به ریاست امنیت ملی از جزییات این قصه باخبر شوند. طالب نمیتواند انکار از جنایت های اخیر نماید. صدای مردم غیر قابل خموش شدن است.

پنجم: در جلسه یک صدو دوازدهم پرسیدم که چرا آنهاییکه تیلفون شان دزدی میشود تنها به تماس اکتفا می نمایند و به حوزه نمی آیند. برایم گفته شد که بعضی از متضررین از رویه نا سالم حوزه ها شکایت دارند. بصورت آنی و عاجل تصمیم گرفتیم که شماری از رضاکاران را زیر افسانه اینکه تلفن شان دزدی شده است به حوزه ها روان کنیم تا دیده شود این ادعا واقعیت دارد یا خیر.

شش: بنابر اینکه قوت مدیریتی جلسات شش و نیم بالا رفته است و برخلاف گذشته ها سطح هماهنگی تشدید یافته است اکنون فرصت آنرا یافتیم که بخش کوچکی از ظرفیت موجود را معطوف به امنیت سایبری بسازیم. پیشرفت درین بخش را بصورت اجمالی و بدون جزییات با شما شریک خواهیم ساخت.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جلسات صالح
کابل
نظرات بینندگان:

>>>   همین جلسات نبود ترور هایی سیاسی کم شده بود، باز پلان قتل کی یا کی ها است؟
آتش خاوری

>>>   صالح
سرنوشت تروریستان گرفتار شده به کجا رسید؟؟؟؟
کدام تروریست چه وقت اعدام میشود؟؟؟؟؟؟؟

>>>   صالح بجو
امروز در جلال آباد سه دختر خانم ترور شدند.
تو ایزک و غنی بی شرف تا حال یک تروریست را هم اعدام نکرده اید.
خدا ... را در پیش چشم تان تکه تکه کند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است