محمود کرزی سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۰۴    ۱۳۹۹/۴/۶ کد خبر: 163962 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی، محمود کرزی را بحیث نامزد وزیر و سرپرست وزارت شهرسازی و اراضی، داکتر محمد جواد عثمانی را به عنوان نامزد وزیر و سرپرست وزارت صحت عامه، حسینه صافی را بحیث نامزد وزیر و سرپرست وزارت امور زنان و اجمل احمدی را بحیث نامزد ریاست عمومی بانک مرکزی، رسماً معرفی کرد.

در مراسمی که بدین مناسبت در ارگ برگزار گردید، ابتدا فرامین جداگانۀ غنی در مورد تعیین نامزد وزرا و سرپرست وزارت های مذکور و ریاست بانک از سوی فضل محمود فضلی رییس عمومی ادارۀ امور، قرائت گردید.

سپس نامزد وزرا و سرپرست وزارت های مذکور و رییس بانک هر کدام صحبت کردند و برنامه های کاری شان را با رییس جمهور شریک ساختند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محمود کرزی
وزارت
نظرات بینندگان:

>>>   سلام.
ازینک در ۳۵ ملیون نفوس کشور یک نفر شایسته مقام وزارت وجود نداشت.نظر به سابقه نیک وپاک دامنی ولیاقت ،وواسطه آن برادرش کرزی انتخاب شد تاچندین شهرک برای خود وخیرات خور بیت المال برادرش کرزی تدارک نماید.نفرین بر این چپاولگران وجنایتکاران.
باشنده کابل.

>>>   چند نفر دیگر را هم از پاکستان نامزد ویز می ساختید

>>>   حامد کرزی برادر اش در زمان ریاست جمهوری با یک مقدار پولی که از دولت دزدی کرده بود،در جلال آباد شهرک امان الله خان را بنا نهاد.
برای آن که خانه ها و نمرات این شهرک بفروش برسد،یک نفر را بنام لطیف پدرام پیدا کرد تا در تلویزیون ها و مصاحبه ها،بدگویی امان الله خان را کند که امان الله خان بیعیرت بود و در وقت حساس مردم افغانستان را رها کرد و گریخت.بدینصورت عکس العمل پشتون ها را در مقابل اش بر انگیزد و نمرات این شهرک بفروش برسد.
بدون آن که درک کند ،مجاهدین همه مخالف امان الله خان و ریغورم های او بودند و کسی نمرات این شهرک را نخرید و پول های سرمایه گزاری شده کرزی سوخت.
بحاطری که جبران آن را کند،شهرک جدید شهر کابل جدید را بنا نهاد و برای زیر ساخت زیر بنا این شهر کابل جدید،زیاد تر از یک ملیارد دالر از دولت بودجه گرفت،اما از طرف دیگر یک نفر دیگر بنام الله گل مجاهد که وکیل پارلمان بود،او را پیدا کرد تا ادعا کند که زمین های این شهر کابل جدید مال آنها است و بفروش نمیرسانند،در نتیجه پلان ساخت این شهر کابل جدید به تعویق افتاد و پول های دزدی شده را کرزی در دوبی سرمایه گزاری کرد.
حالا برادرش نیز معلوم نیست که چقدر پول ها را از دولت بودجه گرفته و دزدی خواهد کرد.
نا گفته نماند که اشرف غنی نیز که تهداب ادارات جدید دولتی را در منطقه دارالامان بنا نهاده است،زیاد تر از یک ملیارد دالر را بنام یک شرکت ساختمانی لبنانی که اصلاً وجود ندارد،انتقال داده است و خیر بره اش در لبنان امور سرمایه گزاری این پول ها را به عهده دارند.
اینها همه گروپ دولت ساز هستند که برای خود دولت دزدی میکنند و مردم را در فقر و بدبختی نگاه میکنند.

>>>   غنی با دار دسته اش نابود باد.
با تمام فامیلش نابود باد.

>>>   خدايا تو ما ملت خوابيده را بيدار كن كه تميز خوب و بد را نمائيم ، تو ما را براه راست رهمنمائي فرما تا مسلمان شويم ، سلاطين جابر را از سر ما دور نما ، حكومت حق و عدل نصيب ملت مستضعف افغان نما ، يا رب العالمين از شر اين مفسدين رهائي مي طلبيم.

>>>   ما افغان نخواستیم باشیم افغان هم نبودیم سالها این پشتون یا افغان خود ره نشان دادند بعد از تمام بدبختی ها را هم به خدا گزارش میکنند یاری العالمین افغان را نجات بده بخدا قسم خدا برای هیچ کس بد نمیخواهد و میخواهد تو را نجات بدهد اما تو خود افغان هم برای خود و هم برای اقوام دیگر بد خواستی چون بخاطر همین قوم پرستی و نام افغانیت مسلمان میکشی

>>>   دو تابیعته ها هیچگاهی نباید وزیر شوند، مشاور میتوانند باشند۰ اگر مسئولیتی متوجه این وزیر های دو تابیعته شود که باید جوابگو باشند و وزیر خود خارج کشور رفته باشد به هیچ صورت ممکن نیست او را حاضر به جوابگویی کنید۰ بطور مثال، همایون قیومی رفیق غنی کوچی حال فرار کرده به امریکا رفته ولی در کابل دوسیه های اختلاص علیه او وجود دارند۰ حال چگونه قیومی یا امثال او را حاضر میکنید؟ چگونه میدانید که با آن همه قدرت و دست آزادی که او داشت همه کار ها را درست انجام داده؟ اکثر این دو تابیعته ها برای کاسبی و پول پیدا کردن به کشور بر میگردند و یک عده هم اجنت های استخبارات بیگانه هستند۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است