آمار قربانیان کرونا در آفریقا از ۴۱ هزار نفر گذشت
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۳    ۱۳۹۹/۲/۱۵ کد خبر: 163255 منبع: پرینت

آمارها نشان می دهند که تاکنون ۴۱ هزار و ۳۳۰ نفر در قاره آفریقا به کرونا مبتلا شده و ۱۷۰۱ تَن از آنها نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.
به گزارش مهر به نقل از آناتولی، وزارت بهداشت آفریقای جنوبی امروز یکشنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که شمار مبتلایان به ویروس جدید کرونا «کووید -۱۹» در این کشور تاکنون به ۶ هزار و ۳۳۶ نفر رسیده است.

مطابق با اعلام وزارت بهداشت آفریقای جنوبی، تعداد قربانیان کرونا هم در این کشور به ۷ نفر رسیده است.
وزارت بهداشت سودان هم در بیانیه ای اعلام کرد که با تشخیص ۱۵۰ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا، شمار مبتلایان به ۵۹۲ نفر افزایش یافته است؛
آنطور که وزارت بهداشت سودان اعلام کرده است، آمار قربانیان کرونا هم در این کشور به ۱۰ نفر افزایش یافته است.

براساس بیانیه وزارت بهداشت سومالی، شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور با ۷۰ نفر افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۱ نفر رسیده است. تعداد قربانیان کرونا نیز در این کشور به ۳۱ نفر افزایش یافته است.
در بیانیه وزارت بهداشت چاد نیز در این خصوص آمده است: تاکنون ۵ بیمار کرونایی فوت کرده اند و تعداد موارد به دلیل کووید -۱۹ به ۱۱۷ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، تاکنون ۴۱ هزار و ۳۳۰ نفر در قاره آفریقا به کرونا (کووید -۱۹) مبتلا شده اند و ۱۷۰۱ تن از آنها نیز بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرونا
آفریقا
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است