۱۵۰ شاهزاده سعودی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۵۰    ۱۳۹۹/۱/۲۲ کد خبر: 162985 منبع: پرینت

به گزارش رادیو فرانسه: روزنامه "نیویورک‌تایمز"، به نقل از منابع آگاه، فاش ساخت که حدود ۱۵۰ شاهزاده سعودی احتمالاً به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز آل سعود، امیر ریاض پس از ابتلا به کرونا به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل شده است.

به نوشته نیویورک‌تایمز، ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی نیر در پی شیوع کرونا در این کشور در یکی از کاخ های خود در جزیره‌ای واقع در سواحل دریای سرخ در نزدیکی جده قرنطینه شده است.

این روزنامه در ادامه نوشت: «شش هفته پس از اعلام اولین مورد ابتلا در عربستان سعودی، ویروس کرونا قلب خاندان سلطنتی این کشور را نشانه گرفته است». نیویورک‌تایمز این اطلاعات را به نقل از دو پزشکی که با بیمارستان ملک فیصل نیز در تماس هستند، و نیز به نقل از دو منبع نزدیک به خاندان پادشاهی سعودی نوشته است.
همین منابع گفته‌اند که شاهزاده فیصل بن بندر بن عبدالعزیز آل سعود به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شده است .

این روزنامه آمریکایی به نقل از مسوولانی در بیمارستان ملک فیصل که معالجه شاهزاده‌ها را بر عهده دارد، نوشت که «حدود ۵۰۰ تخت مراقبت‌های ویژه پزشکی جهت استقبال احتمالی از اعضای خاندان پادشاهی سعودی و افراد نزدیک به آنها آماده می‌شود.

افشاگری نیویورک‌تایمز در مورد ابتلای شمار زیادی از اعضای خاندان پادشاهی سعودی در حالی مطرح می‌شود که وزیر بهداشت این کشور، دو روز پیش طی یک کنفرانس خبری گفت: «بر اساس نتایج چهار پژوهش مختلف که توسط کارشناسان داخلی و بین‌المللی صورت گرفته است، تعداد مبتلایان در هفته‌های پیش رو می‌تواند بین ١٠ هزار نفر تا ٢٠٠ هزار نفر متغیر باشد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سعودی
کرونا
نظرات بینندگان:

>>>   علت اصلی کرونایی شدن شاهزادگان سعودی این است که ایشان دستورالعمل های لازم چون :قطع تماس‌ها و فاصله گرفتن از یکدگر را که جدا”مد نظر گرفته شود مراعات نمیکنند و بر سبیل عادت مراعات نمیتواند.این شاهزادگان مفتخوار کار و مضمونی جز عیاشی در زندگی نداشته اند و ندارند ، با رفت و آمد های مکرر شان در قصر های مخصوص در کشور مراکش برای عیاشی با دوشیزگان و بانوان جوان بیوه از جنگ‌های عراق ،سوریه و تماس‌های نزدیک و همبستر شدن به مرض کرونا مبتلا شده اند...
قرار گزارش مجله ای معتبر اشپیگل المان ،شاهزادگان و خر پولان سعودی در سال‌های حمله امریکا دوست و خاوند رهبران اشرار(جهادی) افغانستان بر تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری عراق و مهاجر شدن هزاران عراقی به سوریه ، برای عیاشی با دخترکان نو بالغ با دادن پول وافر به فامیل های شان توسط دلالان دختران گلچین گلچین انتخاب شده و به عقد نکاح شهزادگان در آورده میشد. این بی وجدانها با کرایه گرفتن آپارتمان‌های لوکس چند ماهی را با خانم‌هایشان !!!!سپری میکردند و دختران جوان بعد از سه ماه بهره کشی دوباره به کمپ هایشان در مرز عراق و سوریه باز گردانده میشدند و بعدا هم قطع علایق برای همیشه . به همین ترتیب یک شاهزاده با چند دختر نو بالغ نکاح گرده و به عیاشی میپرداخت، این همان شیوه ای زن صیغه ای در ایران است.
دوستان گرامی این است ترحم انسانی شیوخ و شهزادگان عرب در برابر هم دینان و هم کیشان شان . افغانستان نیز از این حالت بی بهره نمانده است.. این خاینین در جنگ‌های سال‌های هشتاد علیه جمهوری افغانستان قاتل معلم انجنیر و داکتر و مسوول تخریب مساجد ، کلینیکها و مکاتب در افغانستان فقیر اندو فاجعه ای امروز که در وطن ما دیده می‌شود یعنی فقر ، فحشا بیکاری بهره کشی های جنسی از دختران و پسران نو بالغ خرید و فروش دختران نوزاد ، عقد نکاح دختران صغیره ....
فراموش نکنید که امروز در شهر مشهور «دوبی» بزرگ‌ترین فاحشانه خانه ها وجود دارد که در آن زنان از سرتاسر کشور های اسلامی به شمول افغانستان در کنار زنان از کشور های بلاک شرق اروپا به اینکار پر در آمد که دلالی انرا اکثرا مسلمانان پاکستانی و هندی و خود عربها در سطح بالا یی انجام می‌دهند میپردازند...
این است شمه ای از جنایات شهزادگان سعودی و در مجموع شیوخ عرب
که در تبانی با امپریالیزم امریکا کشور های فقیر را در اسارت و بندگی ‌
نگهداشته و بنام دین و مذهب فاجعه انسانی میافرینند...
‌پامیر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است