زمان احمدی، در زندان، انس حقانی آزاد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۵    ۱۳۹۸/۸/۲۲ کد خبر: 160876 منبع: پرینت

زمان احمدی: باسواد، باوجدان، در زندان.
انس حقانی: طالب آدم کش، جانی، قاتل هزاران هموطن ما از زندان رها می گردد.
زنده باد دموکراسی غنی - گلبدین!

آن هموطنانی که چپ و راست از غنی دفاع می کنند و هر چرند و چتیات گویی اش را توجیه می کنند، لطفن به این سوال پاسخ بدهند که چرا زمان احمدی به خاطر نوشتن یک مقاله هیجده سال زندانی می شود اما کفتار های طالب و حتی انس حقانی که دستان کثیف اش تا شانه در خون ملت ما غرق است، محترمانه از زندان رها می گردند؟
آیا هزاره بودن زمان احمدی از ارزش انسانی اش در چشم دولت غنی - عبدالله کاسته است یا جاسوس نبودن و قاتل نبودن اش، یا هر سه مورد؟

خب، راستش، از دولت غنی - عبدالله جز معامله گری و نگاه تبعیض آمیز انتظار دیگری هم نمی توان داشت، اما همین هزاره های ارگ نشین و محبان خاص سلطان که از خون مردم هزاره به چه دارایی ها و مقام هایی که نرسیدند، این ها کجا هستند که کرزی و حالا هم غنی صد ها و هزاران طالب آدم کش و جانی را از زندان رها کردند اما این پرازیت های هزاره، حتی نمی توانند از حق مسلم یک هزاره ی باسواد، باوجدان و به تمام معنی بی گناه دفاع کنند.

فاجعه ی هزاره ستیزی از این بیشتر نمی شود که هزاره ی ارگ نشین در رهایی انس حقانی و باقی کفتار های آدمچهره اعتراض نکنند و در رابطه با زمان احمدی و زمان احمدی ها بی تفاوت بمانند و شکرگزار بزرگواری بی سرحد همایونی باشند که اجازه ی استشمام هوای ارگ را دارند و از محبان سلطان اند.
هزاران "تفو بر تو ای چرخ گردون تفو!"

کاوه شفق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
زمان احمدی
انس حقانی
نظرات بینندگان:

>>>   اگر به جای این دو استاد آمریکایی و استرالیایی دو استاد افغانستانی می بود کسی لایش را هم بالا نمی کرد.
نیرو های مسلح قهرمان
از این به بعد طالب و به خصوص سران طالب را اسیر نگیرید بلکه جا به جا مردارش کنید.

>>>   این نوشته را باید غلام سرور و چند تا هزاره ای بخوانند که هروز بخاطر بقدرت رسیدن غنی در بحث های انتخاباتی کم میماند که همان لحظه تنبان خود را هم بکشند .شرم باد بر صالح سرور دزددیگر چه است اسمش که از مزار است اینها چقدر بی غیرت هستند.
افغان

>>>   مافیا تعریف جهان پذیر دارد و آن قانون شکن است.
در افغانستان بعد از قرآن قانون اساسی است که اشرف غنی احمدزی
قانون اساسی با قوانین فرعی و جناحی را نقض کرده و میکند نه در یکجا بل در ده ها موارد
رستم یار دانش آموخته علم حقوق

>>>   من به کاوه شفق افتخار میکنم.
شما اختیار خودرا دارید.
انچه فرموده صرف حقیقت تلخ.
عاقل

>>>   برو بچيم يك چند خارجي الأصل را تو هم گروگان بگير اگر مرد استي باز با زمان جانت تبادله اش كن . گستاخي معاف اگر چه از نامت پيداست كه نميتواني ( كاوه ) جان
كابلي

>>>   بسیار دلت درد کرده در غمت شریک هستم

>>>   ملیت زمان احمدی چی است ؟ اگر اوغان است رها میشود بیغم باش حتی اگر به اندازه نادر غدار و عبدالرحمان هم خیانت کرده باشند چون ملیت شان مهم است

>>>   غنی و نواسه های بی وجدانش هم همه از نسل یهود و نسل احمد شاه قندهاری هستند از این نسل پلید گله نباید کرد فقد اینهارا از نزدیک تان دور کنید چون این نسل رانده شده هستند

>>>   نویسنده کودن
این تصمیم گلبدین نه بلکه تصمیم باداران آقای دانش یعنی امریکايي ها بوده. مدعیان دیموکراسی کاذب حمامه پوشان اند که شما ایشان را رهبران خود انتخاب نموده اید. بهتر است این سؤال را از امرالله جان صالح نمایید که مثل موش مرده در کنار غنی مزدور و مسلمیار چپاولگر ایستاده و سالها لاف و پتاق میزد که در مقابل طالب انعطاف ناپذیر است. کجا شد آن حرف های هوایی.
خلاصه مطلب که افغانستان کشور اشغال شده است، همه تصامیم هم توسط همین اشغالگران گرفته می‌شود.
کوشش کنید چشمان تانرا باز نموده و عاقلانه ابراز نظر نمایید!
باسط

>>>   غنی برای ماندن در قدرت همه چیز را میدهد از پس و پیش.
چه رسد به انس حرامی

>>>   مثل زمان به هزارها نفر ديګر از اقوام مختلف به جرم مشابه در زندان هستند چرا تنها براى هزاره صدا بلند ميکنيد خيلى متعصب هستيد.

>>>   Nasir Fayaz voelt zich uitgeput.
حالا که این متن را می نویسم درست سه بجه شب است. حمله خونین امروز در کابل آرامش روانی ام را برهم زده و هنوز هم از چشمانم اشک جاری است. تصویر این دو طفل معصوم را در قالب فرزندانم میبینم و تصور نمیکنم که این نازنین ها را نمی شناسم. آنچه من را در این ناوقت شب به این نوشته واداشت معصومیت این دو کودکی بی خبر از گرگان خون آشام این سرزمین است.
باور کنید که واژه های عوام فریبانه بنام صلح، عشق به وطن ،آزادی،دین و مذهب و دفاع از قوم و قبیله همه ازجانب رهبران خائین و فروخته شده ما فقط فریب شما ها است. افسوس میکنم که گوسفندان بدون شعور فقط به خاطر وابستگی های قومی و زبانی از پگاه تا بیگاه برای خشنودی با مزد و بدون مزد این رهبران در فیسبوک به نفع آنها یاوه سرایی میکنند تا اینکه جایگاه توام با زلت وجدان آنها را به درجه پیامبری تقرب دهند.
تصویرقابل دید برای من جز تاریکی لجنگاهی بنام افغانستان چیزی بیش نیست، و آینده این سرزمین را نیز برای زندگی خوب نمی بینم جز اینکه تک به تک هر روز برای تعریف جایگاه سیاسی گرگان این وادی، کشته شویم.
آنچه بنام تلاش های صلح تکرار میشود همان نصیحت گرگ به گوسفندان است و هیچ رهبرسیاسی این کشور جرئت و توان حتی افشای عمق فاجعه این ماتم سرا را ندارد.
وقتی عده لب برواقعیت های تلخ باز می کند ،اجیران فیسبوکی آنها را تکفیر می کنند،گویی اینکه انسانیت مرده باشد.
اگر خدا را نمیشناسد از برای فرزندان تان فقط برای یک لحظه این نازنین ها را بجای اولاد تان تصور کنید، حکم وجدان تان چی خواهد بود، که مطمئن هستم آن را هم ندارید.
اگر توان نجات از این سرزمین دارید نه برای خود بلکه برای طفل های نازنین تان به جای که دست تان میرسد بروید و خود را نجات دهید ،زیرا رهبران سرافگنده ما به خاطر رسیدن به قدرت و خایئنان فروخته شده بنام دین، به ریختن این همه خون سیر نمی شوند و هر روز در این مهلکه چنین روزگاری برپا خواهد بود.

>>>   Khalid
احمقانه ترین حرف از زبان فاشیست ترین زن در کشور ما:
آرین یون در مجلس نمایندگان گفته است: "رهایی سه زندانی طالب یک گام عملی از سوی دولت در روند صلح است و اگر نتیجه دهد باید در آینده هم زندانیان تبادله شوند تا روند صلح کامیاب شود. پیام ما به یکتعداد خاک فروشان که خلاف این تصمیم سخن می‌زنند؛ این است که بگذارید که صلح در کشور بیاید."
کسانیکه از این عمل غنی انتقاد کرده اند یاد شان باشد که خاک فروش هستند جز اسمعیل یون و خانم و تیم ارگ
شما چه گفتنی دارید؟

>>>   الهي اشرف غني و بي بي گل را همين گونه بالاي گليم غم اولاد شان بنشاني تا از دل اين مادر بي نوا بيايند.
امين

>>>   ب امین بیگزاد
آرین یون: از آزادی اَنس حقانی حمایت می‌کنم، و آرزو دارم که (افغان) های دیگر نیز که به نام‌طالب زندانی اند آزاد شوند، کسانی که مخالف آزادی زندانی های طالب هستند نام شان در تاریخ به رنگ سیاه نوشته شده آنان رقص مرُده برما نشان دادند و به فرق مردم میخ کوبیدن!

>>>   این کشور فدای اوغان سازی اوغان بازی و خیانت و خودخواهی اوغان ها شده است.
لعنت به اقوام و قبایل تان.
وقتیکه فایده تان باشد همه یک ملت هستیم و وحدت ملی باید حفظ شود ولی باز وقتی در جهت دیگر فایده تان باشد باز اقوام و قبایل داریم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است