در باب کمونیست ها و جهادی ها...
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۱۰    ۱۳۹۸/۲/۸ کد خبر: 158399 منبع: پرینت

عده ای از جوانانی که شوق روشنفکر شدن دارند، عقده مندانه فقط مجاهدین را فحش و ناسزا می دهند که چرا جنگ کردند و چرا در زمان مجاهدین مردم کشته شدند و مورد تعدی و تجاوز قرار گرفتند، اما از آن همه وحشت و جنایتی که جوجه کمونیست های نژاد پرست وطنی انجام دادند نه تنها انتقاد نمی کنند که آن را ستایش می نمایند.

تفاوت این افراد با امین و ترکی و سروری و.‌.. که انسان در نظرشان به اندازه یک مورچه هم اهمیت نداشت درچیست، و اگر مثلا این ها مثل آنها به قدرت برسند دمار از روزگار مردم بر نخواهد آورد؟ جوجه کمونیست ها مجاهدین را از پی نفی می کنند، و با انواع الفاظ زشت از این ها نام می برند، برای این ها هیچ تفاوتی میان مثلا سیاف و مجددی نیست و مزاری و مسعود و حکمتیار به یک اندازه جنایت کار و جانی و قاتل و مزدور هستند. اما وقتی نوبت به کمونیست ها می رسد این ها خوب و بد دارند، و بهتر و بدتر و سیاه و سفید هم دارند. البته هیچ یکی از کمونیست های خلقی، پرچمی و شعله ای از نظر جوجه کمونیست های کنونی زیاد بد نیست حتی امین و سروری و خادیست های که گروه گروه انسان های بیگناه را پس از شدید ترین شکنجه ها دسته دسته به قتل می رسانیدند.
بدیهی است که مجاهدین مرتکب خطاهای زیاد شدند، و روشن است که این ها از دولت داری و مدیریت قدرت چیزی زیاد نمی دانستند و وابسته به کشور های خارخ هم بودند، ولی این هم مبرهن و آشکار است که کمونیست های خلق و پرخم مردور بودند، و آله دست کاخ نشینان مسکو و این جماعت برای کسب قدرت بی اندازه خون ریختند و بی نهایت جنایت و قتل و کشتار کردند و به عرض و حیثیت انسان های بیگناه تجاوز نمودند.

سنگ بنای وحشت و جنایت های سازمان یافته در زمان ترکی و امین گذاشته شد، شکنجه و اهانت های که در حق زندانیان دولت ترکی و امین صورت می گرفت درافغانستان بی سابقه بود این را کسان زیاد از جمله تعدادی از خود همین چپی ها گفته اند.

افغانستان سرزمین فاجعه هاست، تاریخ این کشور مشحون و لبریز از فاجعه ها و جنایت هاست اما سرآغاز فاجعه نیم قرن اخیر حادثه ۷ ثور است. هفت ثور پای ابرقدرت ها و قدرت های بزرگ و قدرت های منطقه ای را به کشور ما باز کرد، و افغانستان را میدان جنگ رقابتی دو ابرقدرت جهانی و اقمارشان قرار داد. پدید آمدن گروه های جهادی و افراطی که تاهنوز از شر این ها خلاص نشده ایم هم واکنشی بود در برابر تجاوز شوروی و دین ستیزی خلق و پرچم. تصور کنید اگر تجاوز شوروی به افغانستان صورت نمی گرفت، و اگر خلقی ها و پرچمی ها با عقاید مردم بازی نمی کردند، و به دین و آیین مردم توهین و اهانت نمی نمودند باز هم سرنوشت مردم و کشور ما اینگونه بود که حالا هست؟

واقعیت این است که اگر از شعارهای دهن پرکن خلقی ها و پرچمی ها بگذریم، هیچ چیز دیگر در عمل از این جماعت دیده نشد که اثبات کننده دانایی و توانایی و مردم دوستی و و طن پرستی این ها باشد. این ها غلامانی بودند صد برابر بدتر از مجاهدین که بدون آقای شان هیچ کاری نمی توانستند، اما چون تنها حمایت یک اردوی ایدولوژیک و پشتیبانی یک کشور ابرقدرت را داشتند موفق شدند چند صبا به چوکی قدرت بنشینند و خون بریزند و به افکار عمومی مردم اهانت کنند.

در کشوری که هنوز الگوهای سیاسی جوانان درس خوانده اش، امین و ترکی و سروری و نجیب است، و این ها هفت ثور را بعنوان یک نقطه عطف در تاریخ کشور میدانند نباید منتظر وضعیت بهتر از وضعیت اکنون بود. وضعیت اکنون افغانستان نتیجه دیروز این کشور و دیروز این کشور توسط ترکی و امین و امثال این ها اداره می شد.

صفرمحمد مظفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمونیست
جهادی
نظرات بینندگان:

>>>   صفرمحمد فکر میکند آنچه می نویسد همه قبول میکنند یا اینکه دیگران زنده نبوده وچشم وگوشی نداشته اندوچیزی نه دیده اند نه شنیده اند وای ازان روز اگر صفرمحمد تاریخ نویس باشد!
توباید نوشتن را از صفر شروع نمائی ،چشم هایت راباز کن صرف منحیث مثال درداخل همین شهر کابل چند ساختمان بزرگ میراث حکومت نجیب وکارمل است ؟ همین تعمیر وزارت مخابرات ساخت گلبدین است یا کارمل؟؟ همین تعمیر بزرگ کلینیک مرکزی ساختاستادسیاف است یا حکومت نجیب ؟ مکروریان ها بلاک های شاروالی بلاک های سارندوی ف پنجصد فامیلی ، وده ها مثال دیگر ، باوجودیکه همه خزانه حکومت مصرف جنگ با اشرار میشد ، اما حالا تو صرف یک نمونه از میراث جهادی عها بگو؟بجز ویرانی خرابی غارت چور چیزی دیگری میراث دارند ؟؟
هیچ وقت خلقی ها پرچمی ها بزبان خود نگفتند ما کمونست هستیم ،

>>>   جرگه را تحریم کرد یعنی چه ؟
جرگه روشی است تاریخ تیر شده ، ضد دموکراسی ‌، ضد ارزش های زمان ، ضد عدالت اجتمالی ، اگر عبدالله ، احزاب سیاسی و دیگر آن مخالف این روش پوشالی و پوسیده هستند و آنرا بخیر مردم ‌و کشور نمی دانند باید شجاعانه ایستاده شوند و مانع بر گزاری این امر پوسیده خرافاتی شوند ، در غیر آن با تحریم کردن خشک و خالی بیکارگی ناتوانی و هیچ بودن خود را ثابت می‌کنند اگر غنی از به بحران رفتن کشور ترس ندارد شما که سال‌های درجنگ بوده اید چرا از بحران می تر سید، اگر با مانع شدن دیوانه گی های غنی کشور به بحران می رود برود.
های مردم شما میلیونها نفر طرف دار دارید خود را بشناسید. یک « هی » کنید جل و پوستک غنی را مردم بیرون می اندازد.

>>>   #عمران_خان_در_ایران: ما مانند افغانستان نیستیم که با وجود حمایت نظامی ناتو و ارتش 300 هزاری نتوانیم از خاک خود در مقابل تروریستان دفاع کنیم.
#پی_نوشت1: اشاره عمران خان به حاکمیت تروریستان طالب به بیشتر از 60 فیصد از خاک افغانستان است.
#پی_نوشت2: اشرف غنی مایه ننگ و سرافکندگی ملت بزرگ افغانستان است که با سیاست تضرع و طالب پروری اش ارتش قهرمان مان را تا این سرحد خجالت زده کرده است.

>>>   اقای مظفری!بیاددارم ان عضو حزب که که پس از ختم کار درمسیر بازگشت بخانه اش ترکاری ومیوه خریده بود٫موردانتقادقرارگرفته بود که چرا از موتر دولتی سو استفاده کرده است واین اخرین مرحله سو استفاده از قدرت بود.مگر انها شش ملیون مرتبه بهتر از مجاهلین نبودند؟
تخاری

>>>   اقای مظفری!در ترتیب کلمات وجملات با استعداد هستید.ولی برای درک حقایق عینکهاراکاملا چپه پوشیده اید.
عاقل

>>>   اقای مظفری!من هم به بی کفایتی واشتباه ح د خ امعترف هستم ولی به گونه دیگر.ازنظر من بی کفایتی انها در گرفتاری گلو وامثالش واشتباه ان دررهایی سیاف وامثالش بود.
عاقل

>>>   محترم صفری ! خلقی و پرچمی مخصوصا خلقی ها بیشترین جنایات را انجام دادند اما پرچمی ها کمتر به هر حال هدف شان معلوم بود که چه میخواهند اما رهبران و سران جهادیها هدفی به جزء قدرت طلبی و ثروت اندوزی و قدمه های پائین شان به جزء چور و چپاول کدام هدفی دیگر نداشتند البته ادعای برقراری حکومت اسلامی را میکردند که متاسفانه این ادعا یک دستاویز بود که برای پوشش جنایات شان از آن استفاده میکردند مثل همین اکنون اکثریت مردم ریش میگذارند ولی کدام جنایت است که از دست شان براید و انجام ندهند البته که این ریا کاری های مردم هم ثمره رفتار همین جهادی ها است مردم یاد گرفته اند که چگونه و با استفاده از چه جنایات شان را بپوشانند.
اما انتقادات شما در مورد تفکرات مردم درست نیست چون جهادی ها از اسلام و مسلمانی حرف میزنند و رهبران شان ادعای وارث بودن انبیاء را دارند نه ادعای پیروی از مارکس، انگلس و لنین پس جوانان که از اسلام به جزء خوبی و نیکی چیزی دیگر نمیدانند وقتی جنایات جهادیها را دیدند و هنوز میبینینند و بعد عمل اینها را با رفتار خلقی ها و پرچمی ها مقایسه میکنند و تفاوت ها را میبینند آنوقت شما و امثال شما از این جوانان انتظار رفتار بهتر از این دارید؟
میتوانید بگوئید که عاملین بدنام شدن اسلام در جهان بعد از انجام این همه جنایات صورت گرفته در سوریه ، عراق، افغانستان ، پاکستان، هندوستان خلاصه در گوشه گوشه این جهان و اخیرا در سریلانکا کی ها اند؟
از دین اسلام کی ها هیولا درست کرده اند ؟
کی ها باعث ارتداد جوانان از اسلام و روی آوردن به مسیحیت شده است؟ اینگونه سوالات زیاد است . اما بر عکس شما و امثال شما دیگران همه معتقدند که مقصر و عاملین این جنایات در افغانستان همین جهادی ها و در سطح جهان کسانی که همانند اینها فکر و عمل مینمایند.

>>>   اقای مظفری! انهایی را که حزب دیموکراتیک سربه نیست کردند٫ انسانهای بیگناه نه٫بلکه وحشیهای ادمکش بودند.لطفا به انهایکه متاسفانه ازان قماش زنده ماندند بنگرید.
نیکنام

>>>   انچه کاملا واضح است ونباید در موردان تردید داشت انست که:هدف حزب دیموکراتیک صرف اعتلا وپیشرفت وطن بود٫زیرا برای خود٫فامیل٫یزنه وخسربره شان کاری نکردند.
راستگو

>>>   قصر های نجیب وکارمل رابا قصر های راکتیار وسیاف به مقایسه بگیرید٫خوب وبد٫وطنپرست ووطنفروش به سهولت برایتان معلوم میشود.
پاکدل.

>>>   مجددی وګیلانی وربانی وسیاف وګلبدین همه ګل سر سبد آی اس آی سی آی ای وام آی ۶ بودندوهستند همه یک مرام وهدف خدمت به باداران خودداشتند .آما خلقی ها درخدمت به مردم وکشږر دچار اشتباهات شدند مګر نه به اندازه مجاهدین . مجاهدین با اعمال ناشایسته خوددین اسلام ضربه سنګین زدندوسبب ویرانی کشور وتمام نهادهای حکومتی شدند . کوشش درراستای برات دادن به محجاهدین خاک پاشیدن درچشم مردم است .کسی نیستند که ندانند که مجاهدین که هستند وبه کی ها خدمت میکنند .تلاشهای بیهوده دفاع ازمجاهدین هیچ درد از دردهای مجاهدین وطرفداران شان را دوانمیکنند .خاموشی بهتر ازچیزی ګفتن دزباره مجاهدین است .

>>>   گویند یک مسول قبرستان کفن مردگان را میدزید٫بعداز افشا شدن اورا معزول وشخص دیگری را توظیف کردند.نفردوم پس از دزدین کفن در ک. و. ن. مردگان چوب میزد.حزب دیموکراتیک کفن کش سابق ومجاهلین کفن کش نو
.ثابت

>>>   از نظر من مسکین انهایکه بنام جهاد در مقابل پول زیربناهای وطن خودرا تخریب٫تحصیلکرده های وطندوست را ترور٫صدهاسال کشوررا به عقب کشیدندودرنهایت بادودست وطن را به امریکا تحویل دادند قابل تاییدوتوصیف نیستند.
مسکین

>>>   آنانیکه درفکربازگشت کمونیزم درجهان اند خیلی ساده لوح ودورازحقیقت های عینی فکر میکنند.تیوری کمونیزم در قرن ١٨ ظهور کرد درقرن ١٩ قدرت را بدست گرفتند ودر قرن ٢٠ این تیوری هیتلریزم مارکسیزم باتمامی قدرت ازصحنه سیاسی واقتصادی جهان محو ونابود گردیدند.کمونیزم یک شبه ای اتحادشوروی در اروپایی شرقی همان طوریکه دریک شب تمامی بلوک وارسا را کمونیست ساختند درظرف حد اکثر پنج سال باسرعت باد تمامی ممالک اروپایی شرقی که تبدیل به اقمار شوروی سابق شده بودند با کمونیزم صادر شده وداع گفتند.در بیست وپنجم دسامبر ١٩٩١ کمونیزم فاشیزم اتحادشوروی سابق به زباله دان تاریخ سپرده شد.
فروپاشی کمونیزم اتحادشوروی سابق با اقمار اروپایی شرقی شان عوامل داخلی وعوامل خارجی داشتند.تیوری کمونیزم مائویزم امروزی چین نیز با تیوری اصلی کمونیزم مائوییزم نودفیصد تفاوت دارد.کشورکنونی چین عملا تبدیل به یک کشور استثمارگر دردنیا تبدیل گردیده است وزیر چتر نام حزب کمونیست چین درکشورهای فقیر آفریقا وآمریکایی لاتین سرمایه گذاری کاپیتایستی میکنند.کشورهای که توسط دیکتاتوران جبار وخون آشام تحت نام های جمهوریت حکومت میکردند نیز درحال محو شدن اند کشورهای افغانستان ، تونس ،مصر ،لیبیا ،عراق ،سودان وسوریه ازچنگ رهبران دیکتاتورهای شان درحال رهایی هستند وبه طرف حکومات جمهوری انتخاباتی و دیموکراسی به پیش میروند. کشورهای کمونیستی کوبا، ویتنام وکوریای شمالی چندان روابط حسنه سیاسی واقتصادی باهم ندارند.بهرصورت کمونیزم باتمامی خوبیها وبدبختی های شان که میلیون ها نفر برای تحقق کمونیزم مارکسیزم درقرون ١٩ و٢٠ به هلاکت رسیدنددرحال کاملا محو و نابودی هستند ودیموکراسی پارلمانی سکولار درجهان امروزی بهترین شکل حکومت درجهان میباشد.به پیش به سوی صلح جهانی وآشتی ملی وهمزیستی مسالمت آمیز تمامی مردم جهان ،محو ونابود باد تروریستان وآدم کشان درسراسر جهان.
ومن الله التوفیق.
انجنیر عبدالرشید ناصری ازآسترالیا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است