در افغانستان فاسدان حاكم ارتقاي مقام مي شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۳    ۱۳۹۷/۶/۲۶ کد خبر: 154705 منبع: پرینت

در پاكستانی كه هفتاد سال تاريخ دارد و گفته می شود قدرت در انحصار پنجابی ها است و ساير اقوام يعني سندي ها، پشتون ها و بلوچ ها و غيره در محروميت و تبعيض بسر مي برند نواز شريف پنجابي قدرتمندترين سياستمدار و صدراعظم پيشين كشور اتومی پاكستان به جرم ارتكاب فساد مالي محاكمه مي شود، ده سال حكم زندان مي گيرد و اينگونه در زندان بسر مي برد.

اما در افغانستان داراي پنج هزار سال تاريخ فاسدان حاكم و خيانتكاران نه تنها به زندان نمي روند بلكه ارتقاي مقام مي كنند و يا از اين مقام به آن مقام نصب مي شوند و يا كم از كم با میليون میليون دالر دزدي و غارتگري به امريكا و اروپا مي روند و براي حكومت آينده و خيانت و غارت آينده بازمي گردند، اتل و معزز معرفي و معروف مي شوند.

محمد اکرام اندیشمند


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاسدان حاکم
خیانتکاران
پاکستان
نظرات بینندگان:

>>>   تاریخ دقیقتر افغانستان 5018 سال است

>>>   آقای اندیشمند ، نویسندهء مطلب از « جمعیتی» ها و دوستان استاد ربانی مرحوم است؛ من گمان میبرم در تکوین حوادث و فساد نهادینه شده، تنها اشرف غنی و کرزی ، مقصر نیستند، جمعیت و حزب اسلامی هم دست بالا را دارند؛ که بود؟، که بود؟ من نبودم!
فرید احمد فرزین ( شش درک، کابل»

>>>   از اینکه در افغانستان همیشه مغزهای متفکر دوم جهان در ریاست میرسد امکان نداردکهبا دگر کشور ها مقایسه گردد در دگر کشور ها استعداد قابل قدر است در کشور هایکه توسط مغز متفکر کنترول میگرددقوم و قبیله قابل ستایش است و استشهادی ها حکمروایی میکنند کشور که بااستشهادی ملبث باشد همیشه دچار چنین سرنوشت خواهد بود. خیمه نشینان در مدت دو صدسال ثابت کرد که نتوانست کوچک ترین ترقی رابرای این خاک بیاورند به لقمه نان که از بیگانگان بدست آوردند تمکین کردند و در بدل به هر خواست شان سر احترام فرودآوردند و همیشه به زور بیگانگان دگران راهدف قرار دادند از این که همیشه پادشاهی شان فامیلی بوده بهمین لحاظ این جرات رابه خرچ نداده که در حضور چشم یک دگر مجازات خویش راببینند. یک دگر خود را براتَ داده اند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است