حکومت دو کچالو فروش تحریف گر برای اخبار خود دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۸    ۱۳۹۶/۸/۴ کد خبر: 140622 منبع: پرینت

حکومت دو کچالو فروش را در ارگ نشانده تا واقعیت ها را تحریف کنند.

به نقل از جمهور، مولوی عبدالرحمان رحمانی، عضو مجلس نمایندگان درباره غیبت خبرنگاران در سفر رییس جمهور به هند می گوید که از اینکار فهمیده می شود که حکومت، حکومت دمکراسی نیست و حکومت شاهی مطلقه و دیکتاتوری است.

بگفته رحمانی، حکومت دو تا کچالو فروش را در ارگ نشانده و آنان با دروغ گویی به سود حکومت، واقعیت‌ها را تحریف می‌کنند.

وی، غیب خبرنگاران در سفرهای رییس جمهور را غیرقانونی گفته و بیان می کند که حکومت در بسیاری موارد آنچه را که می‌خواهد به خورد مردم می‌دهد و واقعیت را از مردم پنهان می‌کند و علاوه بر این غنی با وضع محدودیت بالای مطبوعات مشروعیت دمکراتیک خود را از دست داده است.

گفتنی است که رییس جمهور در سفر روز سه شنبه 2 عقرب 96 به هند هیچ نماینده ای از سانه های آزاد کشور را برای پوشش خبری دیدارهایش با مقام های هندی با خود نبرد و اخبار از رسانه های هندی و گاها از زبان سخنگویان وی نشر می شد.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
خبرنگاران
نظرات بینندگان:

>>>   Khurasani
فرمان اسكان كوچی ها در پنجشیر
کوچی شهروند متمایز و فوق‌العادهٔ کشور افغانستان !؟
حکومت افغانستان از بدو تشکیل تا امروز از کوچی ها به عنوان یک ابزار سیاسی و قومی در جهت تثبیت تفکر فاشیسم افغانی سؤ استفاده سیاسی و ابزاری نموده است و هر گز حاضر نیست تا مطابق قانون اساسی برای همیشه به پدیدهٔ کوچی گری نقطه پایان بگذارد.
مطابق فرامین و تصامیم رئیس جمهور ؛ کوچی ها در حالیکه مالیات نمی پردازند، آدرس مشخص ندارند و فاقد شناسنامه می باشند، اما دارای امتیازات فوق العاده هستند و مالک تمام افغانستان محسوب می شوند.
در حالیکه کوچی ها عملاً هویت شهروندی کشور را ندارند اما امتیازات آنها از شهروندان افغانستان به مراتب بالاتر است، چرا؟
حکومت بجای اینکه با تصویب قانون در اسکان کوچی ها مطابق مادهٔ چهارده قانون اساسی گام بردارد، با صدور فرامین تقنینی و اجراات اداری سعی می نماید کوچی ها را به منظور تغییر هویت قومی در استان‌های موردنظر خود مطابق استراتیژی فاشیسم افغانی جابجا نماید.
یکی از استان‌ های که در سیاست راهبردی فاشیسم افغانی برای تغییر هویت قومی در اولویت قرار دارد، استان پنجشیر است و البته تمام استان‌های تاجیک نشین شامل این پروژه می باشد.
به مکتوب اداره امور ریاست انسجام کوچی ها از نهاد ریاست جمهوری و وزارت داخله به فرمانده پولیس استان پنجشیر توجه نمایید.
مادۀ چهاردهم: دولـــــت بـــــرای انكشـــــاف زراعـــــت و مالـــداری، بهبــود شــرایط اقتصــادی، اجـتـمـــــاعی و معیشــــتی دهقانــــان و مالـــدارن و اســـكان و بهبـــود زنـــدگی كـوچـیــــان، در حـــــدود بـنـیــــه مـالـــــی دولــت، پــــروگــرامــــهای مـؤثر طـرح و تطبیق می نماید.

>>>   خوب اگر ناراضی استید بجای دو کچالو فروش دو بادنجان رومی فروش بگذارید شاید ناراحتی تان رفع شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است