ملاهبت الله مشغول تعیینات در ولایت فراه است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۰    ۱۳۹۶/۷/۲۲ کد خبر: 139929 منبع: پرینت

ملا هبت الله آخوندزاده، رهبر گروه طالبان این روزها را ولایت فراه بسر می‌برد و با فرماندهان نظامی خود دید و بازدید می کند.

جمیله امینی، رییس شورای ولایتی فراه با بیان اینکه رهبر طالبان پس از هلمند وارد فراه شده است گفته است که وی در ولسوالی‌های پشت رود و بکواه ولایت فراه با فرماندهان و جنگجویان خود دیدار و گفتگو کرده است.

امینی با بیان اینکه طالبان از فراه منابع عایداتی فراوانی دارند اظهار کرد که هدف سفر هبت الله، تعیینات جدید، معرفی کردن والی ها، ولسوال ها و فرماندهان نظامی است.

پیش از این فرمانده پولیس قندهار گفته بود که ملا هبت الله به کمک استخبارات پاکستان از راه گردی جنگل بلوچستان وارد بهرامچه هلمند شده و از آنجا به ولسوالی موسی قلعه رفته است.

اظهارات رییس شورای ولایتی فراه درحالی است که سخنگوی والی این ولایت، سخنان وی را بی اساس گفته است.

کد (26)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رهبر طالبان
فراه
نظرات بینندگان:

>>>   دختران روبوت ساز هرات در هالند در مسابقات ساختن هوش مصنوعی شرکت میکنند و ملا هیبت الله در فراه، ملا ها را یعنی صاحبان روح و جن و هوش خدا داده یی را، در مقامات دولتی مقرر میکند.
بدون آن که بداند که عقل را به انسان خدا نمیدهد، بلکه انسان عقل را از طبیعت با حواس پنجگانه خویش می آموزد.
مثلی که فعلأ روبوت ها و هوش مصنوعی نیز عقل می آموزند.
مثلآ در یک اطاق یک روبوت یا هوش مصنوعی قرار دارد، هنگامی که شخصی داخل اطاق میشود، ، روبات از سازنده اش میپرسد که این کی است؟
سازنده روبات میگوید، طور مثال: این ملا هیبت الله است.
روبات در جواب میگوید: به نظر من ، نه نام او به آدم میماند و نه هم قواره وی. لطفأ او را ازینجا دور کنید.
زیرا روبات قبلأ با انترنت وصل است و تمام مشخصات ملا هیبت الله را دیده، این تصمیم را در باره وی میگیرد.
حتی هنگامی که شما از یک مملکت به مملکت دیگر مسافرت میکنید، اگر نام های شما، مطابق نام های تروریستانی ، مانند، بن لادن، ملا عمر، ملا منصور، الزقاوی، حقانی و دیگر افرادی که شامل لست تروریست ها هستند، باشد، عاجل صفحه کمپیوتر با صدا و آلارم سرخ، اعلان خطر میکند و شما را پلیس غرض تحقیقات بیشتر به محل تلاشی میبرد.

>>>   استخبارات کشور کجا خوابیده اند که ملا هبت الله درشهرهای مهم چکرمیزند ونیروهایش راهدایت میدهد که دولت وملت را به خاک وخون بکشاند، ولی دولت ودارو دسته خواب رفته وبی خاصیت وموفت خور، درخواب خرگوشی، جنگ جنگ است، نه رحم میکنند ونه قابل رحم اند، آیا تنها سربازان طالب آنهم درصحنه جنگ کشته شود؟ این ملای بی دین را دستگیرکنند، تاعبرت برای بقیه شان شود.
باکول

>>>   آصف "ننگ" دزد را هم به فراه روان کنید زیرا آنها دزدان را خوش دارند!!

>>>   نعیینات راباید حتما آی اس آی منظورکنددرغیر آن ارزش ندارد

>>>   این ها به نظر شما تروریست است اما نه خیر این ها ملسمان واقع است که زند های شما را از امریکاا نجات میدهد امروز هر کس از اسلام دفاع کرد

>>>   کسانی هستند که باساس جاسوس بودن شان به ای اس ای طوری وانمود میکنند که گویا ترورستان طالبان محل بودو باش شان و رفتن امد شان از یک ولایت بدیگر ولایت تمام ساحه در اشغال ترورستان طالبان است و پاکستان را که حامی اصلی و مسکن بودو باش دایمی طالبان در پاکستان است این یک حقیقت مسلم را پنهان کنند و ادعای را درین مورد بی اساس نشان دهند این کاملا دروغ محض است که ملا هیبت رهبر گروه مزدوروطنفروش طالبان در فراه جهت تعین والی و ولسوال نام نهاد شان امده اول اینکه کدامولایت را در اشغال دارند و دیگر اینکه گروه طالبان به چند دسته تقسیم شده سوم اینکه ای اس ای کجا به ملاهیبت اجازه میدهد که از زیر نظر اش دور شود بترس اینکه مبادا از دستور انها سرکشی کند گرچه که ملا هیبت بنام از افغانستان ودر اصل یکی از ملا های ساخته شده ای اس ای و اصلا پاکستان الاصیل است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است