خودکشی سرباز ارتش و دختر مورد علاقه وی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۴/۵/۱۰ کد خبر: 99971 منبع: پرینت

یک سرباز 20 ساله ارتش و معشوقه‌اش در ولسوالی محمد آغه لوگر با خوردن زهر به زندگی‌شان پایان دادند.

روح‌الله و دختر نوجوان، زمانی دست به خودکشی زدند که پیشنهاد خواستگاری خانواده پسر از سوی خانواده دختر رد شد.

این سرباز ارتش چند بار به خانواده‌اش هشدار داده بود که اگر زمینه ازدواج او را با این دختر فراهم نکنند، دست به خودکشی می‌زند.

ریاست امور زنان ولایت لوگر گفته است: روح‌الله پس از اینکه از سوی خانواده دختر جواب رد می‌شنود، با خوردن مرگ موش خودکشی می‌کند و دختر پس از شنیدن خبر مرگ پسر، تیزاب می‌خورد و پیش از رسیدن به شفاخانه، جان می‌دهد.

فهیم فطرت


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گناه بچه ودختر به گردن پدرومادردختراست بخاطر که رضایت شرط ست باید ازدخترپرسان میکرد که تودلت است یا خیر زمان سابق گذشت. پدران هردوطرف زمینه عروسی را مهیا میکرد وبعد پسرودختر خبر میشد.فعلآ وطن دموکراسی شده سرنویشت وطن به دست چهارتالنگ یعنی جان کری شده

>>>   رفتند به سوی جهنم

>>>   عاشقان اصیل بودند.
ع

>>>   خودکشی راه حل نیست باید تا اخرین توان وقدرت برای رسیدن به هدف مشروع مبارزه کرد ودر مقابل سختی ها وموانع صبر باید کرد اینها هم دنیا وهم اخرت خودرا خراب کردند

>>>   زندگی دو جوان به صد ارزو وارمان قربانی نیت نا پاک پدر ان ومادران این دو جوان گردید بلی مردم که از سالیان متمادی تحت اعتقادات کور کورانه جهالت درگیر است از راه ورویش دین مبین اسلام واجتماع امروزی بی خبراند از زندگی وخوشبختی اولادش که همانا بر شناخت پسرودختر استوار است هرگز به این ارزش پیی نبرده و دختر را به مثابه ی یک امتعه با ارزش تصور میکنند تا از طریق فروش ان پول هنگفت را بدست اورده باشند . ولی در حقیقت نمیدانند که با گرفتن هرینه گزاف از پسر اصلا ضربه مدهش بر پیگر اقنصاد اولاد خود وارد میکند . در قانون مدنی واوصول اسلامی هم دستور رفته که لازم است دختر وپسر که میخواهند با هم ازدواج کنند قبل از ازدواج از راه دید وبازدید و حاصل کردن شناخت طرفین پیشنهاد عروسی وتشکیل خانواده را در تفاهم با فامیلین دو طرف به انجام برسانند تا باشد این دو جوان بکام هم رسیده وبه یک زندگی خوشبختی دست پیدا کنند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است