جشن بزرگ آل سعود در فرانسه
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۶    ۱۳۹۴/۵/۱۰ کد خبر: 99954 منبع: پرینت

فعال اینترنتی افشا کننده وقایع پشت پرده خاندان آل‌سعود اعلام کرد پسر پادشاه عربستان در پی برگزاری جشنی مجلل و پرهزینه در فرانسه است.

افشاگر جنایت های خاندان آل سعود در شبکه های اجتماعی از برگزاری جشن های پرهزینه هنگام سفر شاه عربستان سعودی به فرانسه خبر داد که فقط دستمزد هر یک از خوانند های آن به یک میلیون دالر می رسد.

به گزارش سایت یمنی پرس، مجتهد تبعه عربستان و یکی از کاربران فعال شبکه ارتباطات اجتماعی، در حساب کاربری خود در توییترنوشت: این روزها شهر کن فرانسه شاهد تلاش و تکاپوی بسیاری برای برگزاری جشن و محفل پر خرج موسیقی و آواز در کاخ مجلل پادشاه عربستان ملک سلمان بن عبدالعزیز است.

وی افزود : قرار است برخی خواننده ها اعم از زن و مرد در این جشن حضور یابند. در میان آنها اسامی کسانی چون "احلام"، "ماجد الهندس"، "راشد الماجد" و دیگران به چشم می خورد.

مجتهد با استناد به سایت "شؤون خلیجیه" گفت: قرار است به هر یک از خواننده های مذکور یک میلیون دالر به همراه هدایای ویژه ای از سوی پادشاه آلزایمرزده عربستان اهدا شود. گو اینکه وی اصلا ارتباطی به این مراسم و جشن ندارد و طرح و ایده برگزاری چنین مراسمی به پسر وی محمد و اعوان و انصار وی منسوب است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خون بهای مسلمین صرف همچو موارد معشیت ال سعود.
کابلی

>>>   این همه پول درامد حج است. خیلی جالب است.

>>>   کجا اند مسلمانان؟

>>>   حتما فرانسوی هاهم ازبابت فروش شراب شان درین جشن مفاد زیاد بذست آورده باشند

>>>   بله این آدم کش ....که خون مردم عراق و سوریه و یمن و بحرین را میریزد و در همه بلاد اسلام فتنه میکند به همراه هزار خدمتکار و دخترکان برای خوش گذرانی و عیش و نوش و هواپرستی به سواحل فرانسه روان شده ولی نداند که عاجلا سقوط آل سعود نزدیک است و در چاهی که برای مسلمین کنده خود فرو افتد

>>>   آل سعود آدمکشان وحشی

>>>   چو کفر از مکه خیزد کی ماند مسلمانی !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است