بانوی لت خورده، پشت درهای بسته ادارات قضایی (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۴/۴/۲۸ کد خبر: 99252 منبع: پرینت

چند روز قبل او را در عالم ناشناسی ملاقات کردم. او آمده بود تا عرض حال خویش کند و از وکیل مدافع خود بخواهد تا راه را برایش نشان دهد. وقتی به حرف هایش گوش کردم بسیار متاثر گشته و تصمیم به نوشتن دردهایش گرفتم. و چنین عرض حال کرد.

 

اسم من (م) است. 14 سال قبل با مردی خشن و جنجالی عروسی کردم که همیشه مرا با چاقو، کارد و چوب تهدید و لت و کوب می کرد. سال ها گذشت و با همین روال دارای چهار طفل شدم و این مرد خرچ مرا نمی پرداخت. به خاطر اطفال و نام و نشان خویش سکوت کردم و مدت 4 سال می شود که من تحت مداوای داکتر محمدی و نیکبین داکتران روانی مقیم هرات هستم ....

 

بالاخره آخرین دفعه که مرا ظالمانه و دیوانه وار لت و کوب کرد، به مدیریت جنایی قوماندانی امنیه هرات عارض شدم. جنایی از او تعهد گرفت. فقط یکماه آرامش بر قرار بود، دوباره لت و کوب شروع شد. سپس به دادستانی هرات که فاسد ترین شعبه دولتی است هیچ صدایم را نشنید چون شوهرم پول رشوت داده بود.

 

عریضه کردم که به مشکلات زیاد مواجه شدم. خالد "عمر ماکو" دادستان که چندین مرتبه اسناد مرا پاره کرد و مرا تهدید به زندان نمود.

خانم مری میهنیار دختر ظاهر میهنیار شخص دیگری که همیشه مرا توهین کرده و مرا از اداره بیرون انداخت و مرا کش کرده از اتاق اش بیرون می اندازد.

دادستان رحیمه که توسط پول دوسیه را کاملا به نفع شوهرم تغییر داده است.

 

این را می دانم که دادستان رامش شیدایی خودش رشوت نخورده ولی جلوی رشوت خور را نگرفته و علاوتا از رشوت خورها حمایت کرده است.

همچنین جنرال عبدالروف دادستان امنیت ملی که رشوتخورها را معرفی کرده است. قاضی خدابخش و قاضی غلام محمد فاریابی نیز رشوت گرفته اند. هیچ کس به دادمن در این اداره نرسد و به نوعی مرا مقصر می دانند بدون کدام حرف منطقی که داشته باشند.

 

این اسامی را که نام گرفتم تهمت نزدم، اگر من مشکل دارم خوب روانه زندانم کنند وگر ندارم چرا به دادخواهی من رسیدگی نمی کنند؟ فقط در تلویزیون ها خود را را نمایش می دهند و می گویند دروازه ادارات ما به روی همه مراجعین باز است حرفی است بجا بله درباز است و کار و خدمت برای خدا نیست فقط رشوت بده قاتل آزاد می شود و مظلوم روانه زندان هم مثل من از اداره بیرون کشیده می شود.

مجبورشدم تصاویر از بدن لت وکوب شده خود را به رسانه ها نشان بدم شاید به عرض من رسیدگی شود.


http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507190702561204.jpg

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند ظالمان رادرقرآن لعنت کرده است لعنت خدا ورسولش برشوهراین زن :
انسان بالد وکوب نمیشود بلکه باحرف زنده گی خود راپیش میبرد

>>>   راست میگه . اگر این قشر ستم پرور پیسه دوست (اکثر سارنوال ها و قاضی ها) چنین رشوت نمیخوردند از کجا اینهمه عمارات و موترهای آخرین سیستم را میداشتند. کجاست کسی که حد اقل برای خوشی دل پاره پاره ی مردم دردمند یکی از ایشانرا در تلویزیون زیر سوال ببرد و چویا شود که از کجای این دیر خراب آباد خزانه غیب یافته است؛ غیر از رشوت و مال ملت مظلوم؟!!!
شهروند هرات

>>>   به افغانستان از انسانیت و اسلامیت اثری نمانده خداوند این ظالمان را به جزای اعمال شان برسانه و یک دولت اسلامی و عادل بیاره .
محمدی

>>>   خواهر عزیز ، متاسفانه تو در سر زمین تولد شدی که با پسوند ( واه دختر زایده و ویش ها ) همچو کلمات نا مترادف ، در یک سر زمین که تو شهروند درجه دوم ان ملت بیچاره هستی ، انون عدل وجود ندارد که از تو دفاع نمایند در یک کشور مهم تر از همه قاضی که دادگاه عدالت است با دهن بسته و چشمان باز با همه بی عدالتی میکند ، تو که هیچی نیستی در مقابل همه بی عدالتی ، عدالت در دادگاه فریاد می زند که من نیستم ، مرا در دادگاه بی عدالتی محکو

>>>   خداوند ظالمان رالعنت کند
لعنت براین مرد

>>>   خواهرلت خوردمگرچرا؟ متهم هم دلایل داردیانه هنوزچیزکی به قضاوت خواننده باقیست .امایک حرف بدون شک حقیقت است گویاادارات دولت مغازه خریدوفروش سرنوشت ها و حتی حیات بشراست .درپهلوی آنکه مبارزه درراه احقاق حق لازمیست مگرمبارزه بخاطرترویج دموکراسی تاارتقا شعوراجتماعی ضرورترازآنست.
وطندار

>>>   خداوند خودش به داد ما برسد

>>>   خدایااین ظلمهاازسرمظلو مان کی برداشته میشود کم ازکم اداره های دولتی اینطورنباشدبدادمظلومها رسیدگی کنداوشوهرظالم اگرزنترانمیخواهی طلاق بده نکاح سنت است طلاق واجب است ای ظالم اگر دخترترابه شوهربدی داما دخودت بادخترخودت این طوررفتارکندحال خودت چطورمیشه ظالمان ازخدا بترسیدبداداین مظلوم بر سیدروزقیامت جوابگو هستید
جوزجانی

>>>   اصلا پدرومادر همین خانم بسیار بی غیرت و... بوده که اولاد خودرا به چنین شخص...به نکاح داده.
آیا این خانم برادر و پدور مادر ندارد که این شوهر... دخترشان را به دار فنا روان کند؟
اگر فامیل این خانم کمی غیرت کنند شوهر دخترشانرا با مرمی به فرقش بزند که دیگر آب نخواهد چقسم فامیل سنگ دل هستند که فرزند شان هر روز لت وکوب میشود تماشا میکنند؟

>>>   همه راست خدا این قاضی هیکه مردم ما را تهدید میکند جزای شان را بدهد قاضی زبیر ریس محکمه هرات هر روز در رسانه ها میگوید قضات هرات بهترین قاضی در سطح کشور است اگر حرف خواهر راست باشدهمه حرف های قاضی زبیر دروغ بیش نیست

>>>   ... بردادستانی ها وجنایی ها.
ع

>>>   حرف درست و به جا زده شده است.تمامی اسامی که برده شد رشوت خور شده اند.مال حرام که در بطن انسان جای بگیرد دیگر سخن حق را نمی شنوند و سخن حق هم نمی گویند.خداوند خودش همه این رشوت خواران و ظالمان را از روی زمین محو سازد.
آمین.
عبیدزاده ...

>>>   هرکس باید حد خود را بشناسد
هر زنی که در مقابل شوهر زبان درازی کند نتیجه اش از این بد تر است.
اصلاً از خود هم بیگو که تو چی کردی که جریان چنین شد؟

>>>   اگر واقعیت داشته باشد که شوهری خشن دارد ، باید با بانو همدری ، غم شریکی ، کمک و مساعدت گردد تا آن درنده به سزا اعمالش برسد.

>>>   بلی، هرکس باید حد خود را بشناسد. شوهر نیز!
هیچ کس حق لت کردن کسی دیگر را ندارد. اگر باهم کنار نمی آیند، لطفاّ از همدیگر جدا شوند. طلاق در اسلام رواست.

>>>   راستش این زنان بسیار بدن نازک دارند باور کنید با اندک شوخی و مزاح هم بدن شان سیاه میشوند.
صالح

>>>   سلام خدمت تمام دوستان ! آیا این درست است که عکس زیر بغل وپهلویش را به خاطزیکه موردخشونت قرار گرفته در درصفحات انترنتی بگذارند؟چرا این خانم مسلمه اجازه عکس گرفتن را بدهد و...

>>>   اکثر اوقات مشکل در خانم ها میباشد. دنیا را بالای شوهرش تنگ اورده که دست به لت و کوب میزند. چرا یک ادم خانمش را لت کند حتما کدام مشکلی موجود است.

>>>   شوهرت خوب کرده که تو دیوانه ک را لت کرده است. معلوم میشود که از اول خطا کار و منحرف بوده ای


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است