رییس کمیسیون شکایت های انتخاباتی هرات غرق در پول (عکس)
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۵    ۱۳۹۴/۴/۲۴ کد خبر: 99135 منبع: پرینت

عبدالله شیرزی رییس کمیسیون شکایت های انتخاباتی ولایت هرات، یک ماه  قبل در شمال چوک گلهای شهر هرات دو جریب زمین را به قیمت نزدیک به یک میلیون دالر خریداری نمود و قرار است که در زمین مورد نظر یک باب بلند منزل مدرن اعمار نماید.

شیرزی کسی است در دور اول انتخابات ریاست جمهوری یکصد هزار رای عبدالله را بدون دلیل باطل کرده بود و شکایات زیادی علیه او مطرح و رسانه ای شد ولی هیچ گاه مورد پیگرد قانونی قرار نگرفت.

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507151442252131.jpg

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)

این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این دستاورد بزرگ انتخابات است که شهر هرات مدرن میشود

>>>   همچواشخاص یکبارمصرف اندچون هرکشوری درین راه ازآن استفاده کردمیفهمدکه بی شخصیت است پس هرکس دیگری هم میتواندآنرابخرداگرفروشنده نباشدهمین کاررابدون پول به گروپ خودانجام میدادوقتی به پول انحام داده پس مبارزه و جهادوی درراه پول است هیچگونه مورداستفاده درسیاست ازین اشخاص امکانپذیرنیست .آینده ندارداگرزنده مانده بتواندکمال کرده شایدزنده هم نماند
وطندار

>>>   خوب شد باطل كرد از عبدالله چيزي ساخته نميشد حالا چه كرده بدون انتقاد از حكومت خود كه رس قرار دارد و بدون در جابجا كردن مهر خود كدام كاري نكرده.

>>>   او مرد میدان است
جوزجانی

>>>   شیرزی کسی است در دور اول انتخابات ریاست جمهوری یکصد هزار رای عبدالله را بدون دلیل باطل کرده بود و شکایات زیادی علیه او مطرح و رسانه ای شد ولی هیچ گاه مورد پیگرد قانونی قرار نگرفت.
ع

>>>   درعکس خو هیچ چیز معلوم نمیشود نه پول معلوم میشود ونه هم غرق شدن شان درپول شاید تبلیغات محض باشد
فریدون هراتی

>>>   اگر راست باشد باید پیگرد قانونی در موردسش صورت گیرد

>>>   هرکه آمد خیانت نو کرد
ما چی کم ازین خاینان ملی داریم.

>>>   خاینین ... مانند شیرزی در بدل پول حیثیت وابروی خودرا میفروشد ورنه از پول حلال وبدون غش چگونه در فرصت کم مالک ملیون ها دالر میشوند رای فروشی پاک مردم با جعل وتقلب خیانت ملی است باید چنین اشخاص مورد تحقیق ومحکمه قرار داده شوند .

>>>   جای شکر ش باقی هست که پول خود را سر آبادی شهر در داخل افغانستان مصرف میکند

>>>   به خیال خود پول جمع کرده و حالک زندگی مرفه برای فامیل خود می سازد اما چنانکه در مصحف شریف ذکر شده کسانی که مال یتیم را به ناحق تصاحب می کنند در حقیقت آتش می خورند و کسانی که در امانت خیانت می کنند به عذاب آتش گرفتار می شوند.
این شخص همین حالا در آتش می سوزد و خودش را بی خبری زده است عدالت بزودی در مورد کسانی که کشور را نابود کردند اجرا خواهد شد.

>>>   خب هست دستش درد نکنه لا اقل پول را بداخل خرج میکند ن ب خارج

>>>   نوش جانت که که پیسه کمایی کردی شیرت شود بی ازو حکومت حکومت گلگل میری است.
فهیم از ک ک

>>>   افغانستان در دست مافیای خطرناک است

>>>   من این شخص را نمیشناسم و از رشوه ستانی او هم خبر ندارم -نمی توان دزدی گفت بلکه ممکنست رشوه گرفته باشد -در هر حال اگر چنین کاری کرده یک خیانت در حق ملت است مردم حق دارند به هر کسی که اصلح و اعلم میدانند رای بدهند اگر فردی بدون حب و بغض فردی را اصلح دید با توجه به معیارهای دینی، بدیهی است که باید به او رای دهد -اما من فکر میکنم که مکانیسم انتخابات افغانستان از پایه ویران است حتی اگر کسی تصادفا به اصلح هم رای داده باشد بر اساس قومگرایی یا زبان یا منطقه یا دین و... بوده است -لذا آنها هم حق را نشناختند و به اندازه یک رای در برابر خدا مسوولند لذا انتخابات در افغانستان سراسر محل اشکال است و امیدوارم کمیسیون اصلاحات بتواند تا حدی این مسایل را مد نظر قرار دهد -همچنین نشر عکس فوق خلاف فرهنگ اسلامی است آنهم در ماه رمضان -لازمست رسانه های کشور در نشر اخبار اخلاق اسلامی را مراعات نمایند و از تهمت و غیبت و دروغ و افترا پرهیز نمایند -انشاالله تعالی نزد پروردگار ماجور باشید
-مهندس موسوی/

>>>   ای پشتون ها اینقدر قوم پرستی نکنید

>>>   نابرده رنـــج گنــــــــج میسرنمیشود
مزد آن گرفت جان برادر که تقلب کرد
( ر )

>>>   من این شخص را میشاسنم از قبل بسیار سرمایه داشتند وبسیار وطن دوست است اوضرورت به پول ندارد

>>>   هیچ همی قسم گپ نیست .. ای شخص یک انسان آرام عاجز و عدالت خوا هست....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است