هشدار وزارت مالیه به قراردادهای وزارت دفاع آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۶    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98384 منبع: پرینت

وزارت مالیه به قراردادی های وزارت دفاع آمریکا که مالیات خود را نپرداختند هشدار داد تا هر چه زودتر مالیات های خود را بپردازند.

معاون عواید و گمرکات وزارت مالیه گفت: اگر این شرکت ها مالیات خود را تصفیه نکنند جواز کار برای آنان صادر نخواهد شد.

وی همچنین هشدار داد که سرمایه های این شرکت ها منجمد می شود و اقدامات جدی علیه آنان اتخاذ خواهد شد.

معاون وزارت مالیه همچنین افزود: ما نمی خواهیم که حرکت تجهیزات ارتش آمریکا را تحت تاثیر قرار دهیم، چون آنان در حالت جنگ هستند اما اگر ناچار شویم به پولیس بین المللی مراجعه خواهیم کرد.

از سویی آمریکا گفته است که این مالیات ها در زمانی وضع شده است که برخی از این شرکت ها به سبب توافقات نظامی از پرداخت آن معاف بودند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نوکر از رییس مالیات میگیرد . ها هااااااااا خنده دار است

>>>   اول خو چرا معافیت از پرداخت مالیه؟! و آنهم برای برخی از شرکت ها ؟! دوم اینکه آیا این معافیت ها بطور شفاهی صورت گرفته اند و یا بر روی اسناد و مدارک کتبی؟ اگر اسناد تحریری یی مبنی بر معافیت "برخی شرکت ها" از پرداخت مالیات ، وجود دارد آیا تآریخ انفاذ دارند یا نه ؟! و اگر تاءریخ آغاز و ختم این "توافقات نظامی" معلوم است پس امریکا به کدام اساس ادعا دارد که این مالیه ها در زمانی وضع شده است که برخی از این شرکت ها بنا بر توافق نظامی، از پرداخت ماله، معاف بوده اند یعنی در همان سالهایی که مطابق آن توافق نطامی از دادن مالیه به دولت افغانستان معاف شناخته شده بودند ، مالیه بالای شان محاسبه شده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است