فرصت دوباره مردم به زهیر برای ترک بامیان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98370 منبع: پرینت

مردم بامیان قصد داشتند تا به ساختمان ولایت بامیان حمله کنند و زهیر را با زور از ولایت بیرون کنند.

در پی این اعتراض، سرانجام تصمیم این شد که به زهیر فرصت داده شود تا خودش از بامیان خارج شود. معترضان گفتند: اگر زهیر خود بامیان را ترک نکند، با هجوم بردن به ساختمان ولایت او را با زور اخراج می کنند.


http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507040858542868.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   والی تحمیلی قابل قبول نیست

>>>   درزمان کمونیستان زورنالیست ازروشنفکری که سپاه انقلاب شده پنجشیررفته بودسوال کرد" چه انگیزه باعث شدکه شماسپاه انقلاب درپنجشیرشده اید" روشنفکرجواب داد.... بود. این جماعت هم اگرمیخواهدقدرت رابه تفنگسالاربسپاردپس .... است .این مردم عوام که کمونیستان سابق راکافرگفتند30 سال به اینطرف مسلمان غارت شان میکنداگرازهرکسیکه ترسیدنداطاعت کردندبازهم همین کارشان ادامه یابدغارت شان هم ادامه خواهدیافت .درشرایط کنونی هرکسیکه پول خودراندهدکافراست .
وطندار

>>>   هزاره هانکنید که غ یک پشتون رااگرفرستادآن وقت همه دست بوسی می رویدزهیرازخودشمااست بسازید

>>>   یکی نیست به این بامیان ها بگوید چار زانو نشستن بعد از .... دیگه فایده ندارد. دست از لجاجت برداشته و بیش تر از این دستمایه سخرگی خود را فراهم نکنید. فریب شکست خورده های سیاسی را نخورید و.... به زندگی تان برسید.

>>>   خاک بر سر شما مردم بی عقل . کشور در دست داعش دارد سقوط می کند و شما اگر عاملان داعش نیستید برود کار وزندگی خوده بکنید. برادر یا بچه کاکایی شما هم اگر والی شود، بدردتان نمی خورد. بازی چه دست استخبارات نشوید.

>>>   قرارنیست هرکه درمحلش سرپرستی کند شما کدام مملکت رادیدهید اون درمنطقه خودباشدازیک نقطه کشور به هرگوشه کشور انجام وظیفه میکنند

>>>   شرم نیست اینها مانند پشک بی شرم و بی حیا هستند مردم قبولت ندراند آنجا چه میکنی ؟

>>>   با ید تما می مردم افغا نستا ن در ګردا ګرد ارګ در کا بل جمع شو ند و ع و غ را با معا ونان و کا بینه شا ن به دار حلق آویز نما یند تا از شر شا ن در اما ن شو یم آنګاه با تدو یر لو یه جرګه طی دو سه ماه زعیم اینده کشور را تعین نما یند و بعد از دو الی سه سال انتخا با ت عمو می برای ریا ست جمهوری برګذار شود

شیر شا ه سوری

>>>   اگر زهیر یک جو عقل داشته باشد، این فرصت را غنیمت شمرده و با معذرت خواهی از مردم شریف بامیان این ولایت را ترک کند. در غیر این صورت ولایت کردن بر این مردم خیلی بی مزه خواهد بود.
بامیانی

>>>   اگر همین اراده در برابر کوچی ها هم وجود داشته باشد خیلی خوبه است. این جناب استاد اکبری و دار دسته اش چرا در برابر کوچی ها هم تحصن نمی کنند؟

>>>   چه مردم احمقی !!!!شما که هنوز عملکرد زهیر را ندیده اید غوغا به پا کردید.واقعا عقل که نباشد جان در عذاب است

>>>   افریییین برشما
بایدبرخیزیم وحقمان راازاین نوکران پاکستانی وامریکای بگیریم

>>>   وقتیکه مردم نمی خواهند بعوض ان شخص دیگری را که مردمانمحل به ان اعتماد داشته باشند بگمارند اگر سروصدا نا امنی را نمی خواهند زیر کدام معجزه اسا وحل تمام مشکلات نیست چه فرق میکند که شخص دیگری عوض ان تعین شود حکومت بزور بقا ندارد .

>>>   زور مردم زور خداست باید مردم با میان در راه خود ارا دیت شان تا پای جان مبارزه نمایند زیرا که دو لت از مرد م مواظبت نموده نمی تواند واز جانب دیگر در مقابل خواست مردم از زور کار می گیرد
گفته اند که حق داده نمی شود بلکه با ید گرفت
ک.م از کابل

>>>   هر چه عاجل این ... از بامیان زیبای ما خارج شود بامیان جای ای انسانهای ...نیست

>>>   چطور شد که مردم بامیان جدی شدند. ایشان همیشه تظاهرات صلح آمیز را انتخاب کرده بودند. بالاخره به تنگ آمدند که به جنگ آمدند.

>>>   باید کسی به عنوان والی مقرر شود که صادق وخدمت گزار مردم باشد

>>>   این مردم شریف بامیان بدانید که عالی جناب آقای زهیر دست نشانده استاد خلیلی اجاره کار قبلی ولایت بامیان است پس کی میتوان در مقابل علا حضرت چیزی بگوید

>>>   ولی تعدای زیادی از مردم والی را میخواهند.

>>>   این والی ازطرف دولت تعیین شده وکسی نمیتواند انرا بیرون کند.
قوماندان

>>>   به خواست مردم وجه گردد و استبداد رهبران دیگر قابل پذیرش نیست

>>>   این زهیر دیگه چی قسم آدم بی ننگ وبی عاری می باشد خوب مردم تورا قبول ندارند به زورتورا قبول کنند برو جای دیگری .
هراتی

>>>   والی انتخابی نمیباشد!
این کارهای بامیانیها زمینه را به طالب وداعش در بامیان مساعد میسازند وبس. من به حیث غیر هزاره به فهمیدگی زهیر شاباش میگویم. بر پدر ومادر این شخص رحمت باد!
من پیشناد میکنم تا زهیر به وزارت منسوب شود نه به ولایت. زهیر صاحب بگزراید این بامیانیهای احساساساتی محقق را . بزودی پشیمان خواهند شد بگزار قطره خونیکه در بامیان مانده محقق با والی اش بمکد!

>>>   اوهزاره ها آرام بیشینید.
ع

>>>   حقیقت این هست که این مردم انقدر بی غیرت و احمق هستند هرگاه کدام پشتون یا تاجیک بر سرنوشت شان حاکم گردد مثل موش به سوراخ های خود می روند و اگر یک هزاره ان جا برود باز بامیانی و غیر بامیانی پیش می کنند. کسی که گفته زور مردم زور خداست. این زور تان در زمان طالبان کجا بود که هزاران تن شما را کشت و زنان و دختران تان از طریق مسیر کوهستانی به انطرف کوه بابا به ملک غیر بامیانی ها بهسود اواره شدند
ننگ بر شما

>>>   اگر زهیر قبول نمیشه یک هزاره دیگر را روان کنند ، یا برای زهیر یک وقت بدهند که چی میکند ؟ اگر نتوانست باز دوباره احتجاج نمایند .

>>>   وضعیت عمومی کشور خوب نیست،گذار از رهبران سیاسی هزار ه هاتوسط زهیر خانم مرادی و... در شرایط فعلی دور نمای خوب ندارد باید یک نسل بگذرد تا ثابت شود که زهیر و ...کار کن است یانه؟ وبازدهی خوب دارد یا نه؟پس باید چاره معقول ومنطقی اندیشید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است