ستایش رییس جمهور از شجاعت افسر نجیب الله
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۴    ۱۳۹۴/۴/۱۳ کد خبر: 98342 منبع: پرینت

رییس جمهور غنی از شجاعت و دلیری نجیب الله ستایش کرد.

محمد اشرف غنی رییس کشور از رشادت و دلیری نجیب الله افسر کندک هشتم زون 402 پولیس سرحدی ولسوالی برمل ولایت پکتیکا که در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور کشته شد ستایش کرد.

رییس جمهور طی حکمی بخاطر تقدیر از رشادت و دلیری نجیب الله، اعطای مدال عالی دولتی، یک باب آپارتمان سه اتاقه در شهر کابل برای ورثه وی و نامگذاری چوک مرکزی شهر شرنه به اسم نجیب الله را منظور کرد.

رییس جمهور طی حکم جداگانه، نشان عالی دولتی شجاعت را به کندک هشتم زون 402 پولیس سرحدی ولسوالی برمل ولایت پکتیکا و همچنان یک ماه معاش بخششی را برای تمام منسوبین کندک متذکره بخاطر جلوگیری از افراز پاسگاه ها در داخل قلمرو افغانستان، منظور کرد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   با این کارها دولتت ادامه پیدا نمی کند.

>>>   بعدازدم سهراب ناشدارو چی آیدبکار.
ع

>>>   تشکر از جناب ریس جمهور

>>>   مردم تاچه وقت فریب ستایش های دروغین شمارابخورند.شماهستیدکه این فرزندان دلیروطن رافروختیدوبه خاک وخون یکسان کردید.

>>>   این کار ریس جمهور قابل قدر است وکاریست احسن ونیگو .

>>>   اینها همه دروغ و تبار پرستی غنی فاشیست است چرا دیگر نیروهای که از نوامیس این کشور در طول تاریخ دفاع کرده اند تقدیر نمیکنی که تنها از یک کوچی خودت اینقدر تقدیر میکنید ؟ آیا سربازان ولایات بدخشان و میدان وردک از تبار تو نبودند که آنهارا تقدیر نکردی...

>>>   اینهمه شفقت ، دلسوزی و تشویق از دل و جان توسط ریس جمهور صورت نگرفته و نخواهد گرفت ، اگر ریس جمهور بفکر نیروهای امنیتی کشور میبود ، به سربازان و منسوبین امنیتی ولسوالی جلریز که نوکران اجنبی نا مردانه آنهارا به شهادت رسانیدند ، پشتیبانی مینمود و نیروهای کمکی را بصورت عاجل به ساحه می فرستاد ، پس باز هم عوام فریبی میکند و خاک به چشم مردم می ریزد. او غلام پاکستان است و در امور امنیتی به مشوره جنرالان راولپندی حرکت میکند ، چنانچه در تعیین مقامات امنیتی دیده میشود دیگر اقوام سهم ندارند بجزء پشتون ها که این خواست پاکستانی ها است .

>>>   زنده باد افغانستان، دولت و مردم افغانستان، ننگ بر دشمنان افغانستان و جاسوسان و مزدوران شان، که همواره برای خراب کردن اوضاع بر ضد حکومت بد گویی میکنند و اغتشاش میافرینند!
علی احمد هراتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است