همسر اوباما قانون را پاره کرد +عکس
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۸    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98325 منبع: پرینت

همسر اوباما با پاره کردن تابلو هشدار عکسبرداری ممنوع کاخ سفید ، لغو قانون ده سال گذشته، عکسبرداری از داخل کاخ سفید را رسما اعلام کرد.

میشل اوباما، همسر رییس جمهوری آمریکا روز چهارشنبه با انتشار ویدیویی که در آن وی تابلو هشدار عکسبرداری ممنوع را پاره می کند، به بازدیدکنندگان کاخ سفید این نوید را داد که از این پس عکسبرداری از داخل کاخ سفید منع قانونی نخواهد داشت.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507021835363145.jpg

عکسبرداری از کاخ سفید که طی بیش از یک دهه گذشته ممنوع بود، با به روی کار آمدن شبکه های اجتماعی بطور جدی تر از طرف ماموران امنیتی کاخ سفید دنبال می شد، بطوری که زیر تابلو های هشدار عکس برداری ممنوع، استفاده از شبکه های اجتماعی نیز ذکر شده بود.

کاخ سفید در اقدام جدید نه تنها عکسبرداری از داخل کاخ سفید را بلامانع اعلام کرده بلکه بازدیدکنندگان را به استفاده از هشتگ white house tour# برای به اشتراک گذاشتن عکس هایشان تشویق می کند.

وارد کردن دوربین های بزرگ و چوب های عکس برداری سلفی به کاخ سفید همچنان ممنوع خواهد بود.

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ممنوعیت عکسبرداری از بعضی محلات، بنا بر ملاحظات امنیتی صورت میگیرد. حالاکه دو دور ریاست جمهوری بارک اوباما به پایان رسیده و خاطر بارک و میشل، جمع است که چانس کاندیداتوری برای دور سوم را ندارند بنا اجازهء تصویر برداری از داخل کاخ سفید را داده اند و به اصطلاح به جهنم که امنیت رییس جمهوربعدی و فامیلش به خطر مواجه شود! از طرف دیگر نزد رسانه ها و مردم امریکا امتیاز (کریدت) هم کمایی میکنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است