چند درصد اروپایی‌ها داعشی هستند؟ +نقشه
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۱    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98321 منبع: پرینت

در تازه‌ترین آمار منتشر شده از شهروندان اروپایی و آسیایی عضو داعش، در اروپای غربی فرانسه از نظر تعداد؛ و بلژیک از نظر نسبت تروریست به تعداد جمعیت، در صدر قرار دارند.

در میان کشورهای عربی نیز تونس و عربستان بیشترین تعداد تروریست را به خارج "صادر" کرده اند.

این در حالی است که کارشناسان، آمار واقعی تروریست های خارجی داعش را بسیار بیشتر از این تعداد می دانند، اما توجه به آمار موجود می تواند "نسبت" تقریبی شمار تروریست های هر کشور را که عضو داعش شده اند، مشخص کند.

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201507/201507021835362927.jpg

کد (6)

 


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   قطعا داعشیان اروپا به درصد نمی رسند بهتر است بگویم چند درصد داعشیان اروپاییند

>>>   کشورهای غربی کمک مالی و نظامی به نوکران خود داعش میکنند .سازمان ناتو و ارتش اسرایل یکی از پایه های اصلی داعش است .

>>>   نیروهای داعش همه و همه از نیروهای ارتش اسرایلی و غربی هستند اما با لباس مسلمانها . این یک فریب و نیرنگ غربیها است گویا اینکه داعیشیان مسلمان هستند

>>>   ...الله ج باد برخاندان ال سعود که با دشمنان اسلام هم دست شده اند تا جهان اسلام را تضعیف سازند به این منافقین میگویم تا چه زمانی به این بازی های ات ادامه خواهد داد آه مظلوم به سوهان باند گرخود را نبرد برنده را تیز کند انشاالله خداوند جزا اعمال شما را هم درین دنیا و هم درحشر میدهد

>>>   بیشتر افراد گروه داعش غربیها هستند . تیل تولید شده داعش را هم اسرایل و غرب میخرند و انتقال میدهند

>>>   انشاءالله نابودی ... کم مانده دشمن جهان اسلام است وهابیهای...

>>>   مهم نیست که نیروهای داعش ازکجا میباشند مهم هدف وبرنامه داعش است که اسلام بد نام مسلمانان نابود خواهد شد اگر تمام مسلمانان میخواهند از دست امریکا اسرائیل انگلیس رهای یابند ، با هم بسیج شوند وگرنه مانند سعودی غلام غلامان میشویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است