احتمال جنگ آمریکا با روسیه قوت گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۵۰    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98311 منبع: پرینت

فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا از احتمال آغاز جنگ با روسیه خبر داد.

جنرال "مارتین دمپسی،" فرمانده ستاد مشترک ارتش آمریکا روز گذشته در گزارشی اعلام کرد احتمال حمله آمریکا به روسیه بسیار زیاد است و این حمله پیامدهای جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

وی در این گزارش از روسیه و چین به عنوان کشورهایی تهاجمی نام برد و آنها را تهدیدی برای منافع امنیتی آمریکا دانست. دمپسی همچنین با اشاره به حضور نیروهای روسیه در اوکراین اعلام کرد اقدامات نظامی این کشور امنیت منطقه را تضعیف کرده است.

روابط روسیه و آمریکا پس از پایان جنگ سرد در سال ۱۹۹۱ اکنون به دلیل بحران اوکراین در پایین ترین سطح قرار دارد. آمریکا و متحدانش مسکو را به دخالت نظامی در شرق اوکراین متهم کرده اند. مسکو پیشتر این اتهامات را رد کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دلش بايسكلش كه در أوكراين سوار ميشه دلش كه درمسكو سوارميشه بتو چى تو چندهكى ملك هستى أورا هم خيال عراق وافغانستان كرده دهن ودندانش راميده ميكند ببخشيد اگر مقابل كلان ها گستاخى كرده باشم چيزى كه حقيقت است ٠

>>>   به امیدی این نبرد بعدأ افغانستان ارام خواهد شد.

>>>   مورچه که مرگش رسدبال میکشد. کشورهای دارنده سلاح اتمی هرگز... جنگ راندارندهرچه ظلم به فقرامیچلد.
وطندار

>>>   امریکاده سویچ های بالادست اندازی میکند فکرکنم عمرش کم مانده

>>>   افغانستان میدان جنگ امریکا خواهد بود که همرای روسیه جنگ کند جنگ بخاطر چی در سمت شمال رفت بخاطر اینکه روسیه دشمن دیرینه امریکا است کندز بدخشان تخار هم مرز به تاجکستان ترکمنستان است اینها هم زیر سلطه دولت روسیه است جنگ خواهد آغاز شد به این زودی نه:

>>>   هردو کشور غارتگر بوده و جنگ های زرگری به خاطر منافع خود دارند . زره

>>>   این دو ابر قدرت را چیش نمیشه دودش به چشم مردمان بیچاره افغانستان می رسد ایشالا که همچو چیزی اتفاق نیفته . کشور افغانستان بهای این همه خونریزی را می دهد از سال 1991بخاطر جنگ سرد .

>>>   خداوند امریکارا توسط روس تباه کند ما را خو تباه کرد!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است