عاملان قتل فرخنده اعدام نمی شوند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۰    ۱۳۹۴/۴/۱۱ کد خبر: 98265 منبع: پرینت

دادگاه استیناف کابل حکم اعدام 4 تن را که به قتل بانو فرخنده محکوم شده بودن را لغو کرد و هر کدام از آنان را به 20 سال زندان محکوم کرد.

گفته می شود دادگاه استیناف کابل روز چهارشنبه در یک نشست سری این فیصله را صادر کرده است.

در همین حال دادگاه استیناف از میان 8 تن دیگر که از سوی دادگاه نُخست هر یک به 16 سال زندان محکوم شده بودند، یک تن به نام عمران که متولی زیارت شاه دو شمشیر بود بی گناه شناخته شد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در مرحله تمیز ممکن بیگناه شناخته شوند

>>>   اکنون ثابت شدکه خودحکومت هم تروریست است .جهان این عمل وحشیانه راتقبیح کردولی حکومت ماحتی حکم خود را لغو کرده قاتل و آدمکش راتشویق داردتا از لاشه انسان لقمه نانی پیداکند.پس حکومت لاشخوراست .
وطندار

>>>   حتمی در این ارتباط استفاده جویی ها صورت گرفته که چنین حکم سری وخاموشانه را محکمه استیناف صادر کرد است ایا محکمه ابتداییه که بدوسته انا غور بیشتر کرده ودر یک محکمه علنی بحضور وکلای مجرمین عادلانه اصدار حکم کرده محکمه استیناف ان حکم را ناقص میداند نخیر دست های در کار دخیل بوده چون بالای محکمه ابتداییه نتوانسته موثر واقع شود مکمه استیناف را به شکلی بوده تحت تاثیر قرار داده حکم اعدام را به حبس ۲۰ سال ورهایی یکتن دیگر را برخلاف حکم محکمه ابتذاییه صادر کرده اند افسوس به چنین محکمه که یک جرم مشهود خلاف قانون وارزش های اسلامی را که از انظار مردم پنهان نیست چنن حکمی را صادر میکند ایا در قضایای دیگر که از نظر مردم پنهان است چه دست بازی های خواهد شده باشد .

>>>   اگراین آش کاسه است حال طفلان را خراب می بینم بترس در استر محکمه برای این متهمین بعوض اینکه مجازات نمایند مکافات منظور دهند.
حاجی صبور

>>>   بترس از اینکه بعد از مدتی همه اینها ازاد نشوند به بهانه عید و سال نو واقعیت جای تاسف است اعتماد مردم روز به روز از دوست و قانون کم شده میره حکومت پر از فساد

>>>   حکم قتل بین انها تقسیم شده و حکم شرع جاری و درست بوده درست نیست به خاطر یک قتل هر چند غیر انسانی چهار نفر اعدام شوند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است