سه شایعه متفاوت خبرگونه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۴/۴/۸ کد خبر: 98069 منبع: پرینت

1
حبیب الله کلکانی درجبل السراج دفن می شود!
یک عضو ارشد شورای سرتاسری تاجیکان گفت: به دستور دکتر عبدالطیف پدرام رهبر این شورا، تصمیم بر آن شده است تا در چند روز آینده بقایای جسد امیر حبیب الله کلکانی و یاران وی را از سیاه چال های نادر خانی بیرون کرده و بعد از نماز جنازه در تپه قصر جبل السراج ولایت پروان دفن نمایند.


2
فرار وزير جنگ با استفاده از راه تنگ
زماني كه بالاي شوراي ملي حمله صورت گرفت، محمد معصوم استانكزي در داخل شورا حضور داشت؛ اما پس از انفجار اول بجاي اينكه به صحنه بيرون شود و رهبري جنگ و سوق اداره ي نيروهاي امنيتي را به عهده بگيرد، از يك راه تنگ شورا فرار را بر قرار ترجيح داد.


3
سرپرست ریاست مهاجرین هرات مبلغ 26 هزار افغانی را از یک مهاجر داخلی در قبال معرفی وی به موسسات خارجی، رشوت گرفته است.
وقتی به این مرد کمکی نشد، خواستار پول خود از سرپرست ریاست مهاجرین هرات می شود، که شدیدآ لت و کوب و مانع شکایت وی می گردد و در عین حال گفته که پول تو را گرفته ام کسی هم صدای ترا نمی شنود!
این مرد تنها شاکی نیست بلکه شانزده نفر دیگر نیز فریب رییس مهاجرین را خورده اند و پول پرداخته اند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خبر اول اش بسیار خوب است، دومی و سومی ...

>>>   از یک حکوت فاسد و بی مسول و غلام بیشتر از این انتظاری نیست.
حبیب الله یوسفزی

>>>   این درس فرار را از رحیم وردک آموخته که از صحنه جشن سالگرد ... درچمن حضوری فرارکرد رئیس جمهور وزرا مهمانان خارجی همه را فراموش کرد وبا آمدن یک ودو راکت صحنه رافی الفور تخلیه والی خانه دوباره به عقب ندید باید وزرای جدید از تجارب وزرای سابقه استفاده کنند مثلا این تجربه از رحیم وردک وزیردفاع قبلی بود
( ر )

>>>   نظر به قانون پول گرفته شده مسترد نمیشود آنهم پول افغانی ! آفرین به سرپرست ریاست مهاجرین هرات که پول افغانی را ترویج میکند دیگران که حس وطندوستی ندارند بجز دالر به چیز دیگر قانع نمیشوند این افراد به قانون بلدیت ندارند ومشکل میسازند
( ر )

>>>   مسئول ضعف نیروهای امنیتی استانکزی است که اخبار و نقشه های جنگ را قبل از اجرا به پاکستان میدهد

>>>   درباره پیشنهاد سوم گفتنی است که کاری بیعقلی کرده، بهتر میبود به عوض پول نقد، ک را پیشکش میکرد وتلاشهایت به حدر نمیرفت.
کلان سرچوک.

>>>   خب دوم خند اور است که غلام بچه پاکستانی دیگران را غلام خطاب میکند .

>>>   ظاهرشاه باهمه خرابی دراین مملکت قبرمجلل دارد پس امیرحبیب الله که خادم دین رسولالله بود باید آدرسی داشته باشد تامردم به اوافتخارنمایند

>>>   درموود اول. اين قوم گرايي يك جهالت است وبه درد افغانستان نمي خورد اين اعمال سبب اختلا فات بيشتر وسودشان به دزدان و... مي رسد
محمد ازلوگر

>>>   ...اینکار را انجام می دهد تا در آینده بتواند از مردم شمالی رای جمع نماید . حبیب الله کلکانی هیچگونه ارزش و بنیاد تاریخی و جهادی ندارد . او نه تنها بر علیه انگلیس هاایستاده نشده بلکه باعث سرنگونی ارزش ها و اصلاحاتی شد که پایه گذار آن حکومت امان الله خان بود . جبیب الله کلکانی سد راه رشد و ترقی افغانستان شد و با شبیخونش به داخل کابل ، نه تنها زمین نفوذ استعمار را در افغانستان فراهم آورد بلکه باعث فروریزی تغییر و تحولات مدرن و مترقی شد که بانی آن حکومت امانی بود .
هرچند که من سخت مخالف قوم پرستی هستم اما ناچار از گفتنم که ... چون خودش تاجیک است با جا به جایی استخوانهای حبیب الله کلکانی در شمالی ، میخواهد برای خود ، محیط مساعد برای تداوم کار و نماینده گی اش پیدا کند . وگر نه کلکانی هیچگونه ارزش این کار را ندارد .
تشکر

>>>   چه شد نورالله ژوندی و گفتن در مورد عزیزی بانک!

>>>   شایعه های بسیارخوب وقشنگ است.
ع

>>>   داکتر عبدالطیف پدرام رهبر شورای سرتاسری تاجیکان از اقدام نیکی که به دستور شما گرفته شده قدردانی از خدمات یک زعیم بزرگ و همراهان شان بوده به شما و کسانی که به اجرای چنین ابتکاری اقدام و انجام میدهید توفیق مزید از بارگاه خداوند متعال ارزو نموده و موفقیت های مزیدی را در راه خدمتگذاری وطن عزیز خواهانم.

>>>   ریس عودت مهاجرین یک شخص رشوت خور است

>>>   درمورد جنازه و مشخص نمودن مقبره حبیب الله کلکانی ... بزرک و طن پرست معلوم شود برای ملت ...یک افتخار است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است