مشاوران امور کچالو در ریاست جمهوری
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۴/۳/۲۳ کد خبر: 96880 منبع: پرینت

یک وقتی همه می گفتند که آقای کرزی؛ ارگ ریاست جمهوری را تبدیل کرده است به مشاور دانی و هر آدم عاشق و شاعر و شیخ و مستانه ای که از شدت بیکاری رنج می برد را به حیث مشاور منصوب می کرد. حالا هم چیزی تغییر نکرده است و هر روز ما شاهد افزایش بی رویه مشاوران در سایزهای مختلف هستیم. اگر به این شکل پیش برود احتمال دارد در آشپزخانه ارگ ریاست جمهوری هم تغییرات زیادی رونما شود، اینکه در دوران آقای کرزی کارمندان ریاست جمهوری روزانه هشت هزار تخم مرغ نوش جان می کردند و صدها آشپز مقرر گردیده بود حالا هم این روال به صورت مشاور سازی تکمیل می شود.

می خواهم بسیار ساده بیان کنم و اینکه شما وقتی می بینید مشاوران صلح، امور داخلی، امنیتی، زنان، جوانان، بیکاران، اوباشان، مریضی، نسایی، ولادی و غیره زیاد شد ناچارا دست به انکشاف مشاورسازی در آشپزخانه ارگ ریاست جمهوری نیز بزنید. مثلا مشاور امور کچالو که بتواند همین کچالوها را مطابق سیاست های جدید حکومت وحدت ملی تعریف کند.

مشاور امور قابلی پلو و غذاهای هوسانه، مشاور امور ادویه دیگ، مشاور امور شستن ظروف و ایجاد دیپارتمنت تخم مرغ و چای صبح از دیگر ابتکاراتی است که بخیر به زودی انجام می شود. حالا برای دیپارتمنت پیشمرگان ارگ نیز لازم است چند نفر استخدام شود و نصف بودجه مملکت را آنها ببلعند و یک مشاور امور امنیتی برای تدابیر ویژه غذاهای تازیخ تیر شده صحت عامه نیز در نظر گرفته شود. در مجموع برای بهتر شدن امور غذایی ارگ ریاست جمهوری مشاور ارشد در امور شکم نیز در اسرع وقت مقرر شود تا از غَر و غُر شکم های مقام های ها عالیرتبه جلوگیری به عمل آوردند.

در هر صورت اگر شما هم علاقمند هستید که مشاور شوید یک بست فوق العاده در بخش مشاوریت امور بادرنگ و شلغم موجود است. شما می توانید با وساطت ترکاری فروش قراردادی ریاست جمهوری در این بخش بدون نگرانی مقرر شوید.

نوید دیگری که وجود دارد این است که جدیدا کمیسیون اصلاحات اداری و ملکی قرار است ده بست مشاوریت ها در بخش دیپارتمنت کچالو را اعلان نماید که افراد باید تخصص کافی با درجه ماستری در امور قورمه کچالو، کچالوی جوشانده و پختن چیپس داشته باشند؛ تجربه حداقل سه ساله در بخش برگر فروشی ارجحیت داده می شود.


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به نظر بنده جناب محترمملا اشرف غنی احمد زی متفک کری دووم جهان نیاز بیشتر به مشآور های متخصص امور دارد .مثلا از انجای دیده شده ودر رسانه میبینیم ایشان درامور ذیل مشاورین ثضرورت دارد . مشاور انتخاب تزبه تا انتخاب نماید که ایشان ... به سعودی .مشاور امور لونگی که به قنهار میرود یا به جلال اباد .مشاور امور دال خوری که ایا دال هندی میخورد یا دال پاکستانی .مشاور امور کلوخ وطنی یا کاغذ تشناب مشاور امور نسوار مشاور امور دنده کی و.......ایشن را تشششششویق نمود مشاورین بیشتر را انتخاب نماید .
از ذ یلاند جدید

>>>   نطریه دهنده محترم
اولا" بهتر است به املا و انشا خود توجه کنید بعدا" مشوره ها

>>>   خدایا ازبد ، بد ترش توبه؟؟؟
1 ـــ تعدادی مشاوران ریس جمهور.
2 ـــ تعدادی مشاورین معاون اول ریس جمهور.
3 ـــ تعدادی مشاورین معاون دوم ریس جمهور.
4 ـــ تعدادی مشاورین ریس اجراییه .
5 ـــ تعدادی مشاورین معاون اول اجراییه .
6 ـــ تعدادی مشاورین معاون دوم اجراییه .
7 ـــ تعدادی مشاورین نماینه ویژه درآمور حکومت داری خوب.
این را میگویند اصلاحات وحکومت داری خوب ، این را میگویند اشتغال زایی ، این را میگویند کاریابی .بطور مثال اگر هرمشاور(5) محافظ 2 دریور ، یک خدمه، یک آشپز، یک قاب چین داشته باشند محاسبه نمایید که ماهانه چند میلون دالر میشود ممکن یک ساله مصرف مشاوران تماماَ مکاتب افغانستان را صاحب تعمیر نماید. کجا است انصاف کجا است وطن دوستی کجا است وطن پرستی کجا است حکومت داری خوب کجا است وعده های انتخاباتی کجا است که میگفت که در دسترخوان مردم تغیر می آورم ....
م بغلانی

>>>   در دسترخوان مردم تغیر وارد شده قبلا اگر چیزی بود فعلا همان هم نیست این هم یک تغیر است آیا این معلوم است قبلا مشاور... ریاست جمهوری کدام شخص بوده تحصیلاتش درکدام بخش بوده ؟؟

>>>   برچرخ فلک منازکه کمر شکن است
به رنک لباس مناز که آخرکفن است
مغرورمشوکه زنده ګی چندروزاست
درزیرزمین شاه ګدا یک رقم است
نوسیده محمدعمر [اسحقی] ازقریه کاتک ولسوالی شهربرزګ ولایت بدخشان

>>>   ع وغ در کمپاین خود به تورم تشکیلات و بی لزو م بودن واحد های اضافی ومشاورین به مرد م شعار های دروغ سر دادند حال کار معلوم نیست چهره بد نام که حکومت قبل را نزد ملت وجهان شرمنده ساختند مشاور مقرر کردند مانند زاخیل وال جمه همدرد شاگرد وفادار گلوی راکتی اکرم خپلواک ................وغیره جمعه نسبت بیکاری تفرقه گرایی از ولایات بغلان وجوزجان... در همه ان مدت یک هفته هم در گردیز منظم موجود نبود در قصر کارته مربوطه با 7 عراده موتر زرهی و6 عراده موتر هایلکس تعقیبی در کابل کمیشن کاری مقرری گرفتن رتبه جنرالی مصروفیت داشت بیشتر از صدها نفر مسلح با خودداشت تیم حاکم بدتر از حکومت گذشته شرمنده تاریخ میشوند
صالح کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است