شرکت چینایی خواستار امنیت کارمندان خود شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۷    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95823 منبع: پرینت

مسوولان تصدی محافظت عامه وزارت داخله و شرکت چینایی که کار اعمار سرک ترانزیتی کابل- جلال آباد، بگرامی- سپری – سرخ رود را به عهده دارند با رییس جمهور ملاقات نمودند و روی تامین امنیت این سرک صحبت نمودند.

در این ملاقات، شرکت چینایی که کار اعمار این جاده را بخاطر عدم امنیت کافی متوقف ساخته است خواستار تامین امنیت کارمندان و کارگران خویش در امتداد این سرک شده و اطمینان داد که پس از رفع این نگرانی، کار این جاده از سرگرفته خواهد شد.

رییس جمهور به مسوولان تصدی محافظت عامه که مسوولیت امنیت شرکت های خارجی را به عهده دارد هدایت داد تا در زمینه تامین امنیت کارگران این شرکت تمامی اقدام های لازم را به زودترین فرصت ممکن اتخاذ نموده و زمینه آغاز مجدد کار اعمار این سرک از سوی شرکت چینایی را مساعد بسازند.

قابل یادآوری است که موضوع توقف کار این جاده ترانزیتی در جلسه ای که متنفذان و جوانان ولایت ننگرهار با رییس جمهور غنی داشتند مطرح گردید و رییس جمهور وعده سپرد که این موضوع را به جدیت پیگیری خواهد کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رئیس جمهورغنی باید تاکید برسرک حلقوی وکمربندی داشته باشد نه انکه به مردمان همکارطالبان مکافاتهای مناسب آبادگری بدهد!!باید قوانینی تصویب شودکه همکاران مردمی طالبان که باوجودشناختشان به انهاپناه ومسکن می دهندمجازات شوندازهرقوم وشهروزبانی که باشند. تاکید مابرملزم ساختن وزارت فوائد عامه به تطبیق سریعترسرک حلقوی شمال ومرکز خواهدبود
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است