هر کس به طریقی دل ما می شکند (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۶    ۱۳۹۴/۳/۷ کد خبر: 95821 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505280459252753.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505280459252984.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505280459251291.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این ... ها خوشحال هستند، بروید دشمنان مردم و کشور تان را که بنام طالب و داعش هر روز آدم می کشند را شکار کنید و بعد افتخار کنید، کشتن حیوان های که هر روز نسل شان رو به نابودی است نه تنها که افتخاری ندارد بلکه جای شرم و نگون بختی است.
رامین

>>>   بیگانه جدا دوست جدا میشکند

>>>   در زبان فارسی یک ضرب المثل داریم که میگوید:« اب که از سر گذشت چه یک نیزه و چه صد نیزه» حالا هم در کشور ما چیزی آباد نمانده هر کسی به نحوی و به اندازه قدرت اش خیانت میکند. خو باز هم این ها خوب است که حداقل قتل نفس را خو انجام نمیدهد.

>>>   ... حیوانات زبان بسته را شکار میکنند و افتخار هم میکند اینها همه سرمایه های ملی میهن ماست

>>>   متأسفم!‏ خیلی درد آور است بس!‏

>>>   نسل حیوانات روبه انقراض بوده نباید شکار گردند

>>>   واقعااداره محیط زیست چه می کندکه اینهابرای سرگرمی ببروپلنگ می کشند... این خواننده واون خواننده آیاآنقدرسواددارندکه حقوق ورفتارمدنی رابه بینندگان بیاموزندکه بامردم وطبیعت وحیوانات چگونه برخوردانسانی واسلامی کنند!!!دفاع ازمحیط زیست وحیوانات نادرازبرنامه های اصلی ماخواهدبود
شیوا.کاندیداحتمالی بلخ

>>>   این... ها نسل این حیوانات را ازبین بردند.
ع

>>>   این حیوانات اهلې حیوانات وحشې را نیز ارام نمیماند

>>>   ...چگونه به خود اجازه میدهید که این حیوانات نایاب کشور را نابود سازید، شرم ابدی باد بر شما با این جنایت نابخشودنی تان، هم جنایت میکنید و هم با افتخار ازان عکس گرفته به کار بی شرمانه تان مباعات میکنید! ...

>>>   خداوند پکولت را برسرت آتش بگرداند اگر کس مرد است از آنها پرسان کند با وجود منع بودن شکار چنین ظلم را مرتکب میشوند

>>>   اگر در این کشور { رئیس مرده}اگر یک نسان دلسوز و با جدان رئیس جمهور میبود تا ا از این جنایکاران که برای کشتن و انقراد حیوانات وحشی افغانستان افتخار میکنند انتقام میگرفت آنها را بمحاکمه کشانده هر فرد شان را اقلآ به 20 سال زندان محکوم میشدند متا ئسفانه که در این کشور بیصاحب بیشتر از 250 سال قبل به این طرف بجز افراد خائن، مزدور ، میهن فروش، نامرد، بیغیرت، و بیوجدان بیتفاوت} هیچ یکشخص واقعی زمام امور این کشور و مردم بدبختش را بدست نگرفته است.

>>>   دومی خارجی است

>>>   ... که از شیکار حیوان زبان بسته لذت می برید حلال زاده این کار را نمی کند
ادریس

>>>   اگر قدرت میداشتم با همین تفنگها که این حیوانات وطن ما را کشته اید قسم بخداوند واحد لاشریک و حی القیوم است که هر 2 نفر تانرا بشمول همکاران تان و آن بیوجدان و خائنیکه برای شما اجازه همچو جنایت میهنی را داده و در راس آن بیمغز متفکر دورعین جهان را تیر باران میکردم تا عبرتی میبود برای اشخاصیکه مثل شما رزیل ها که هوای همچو جنایت را در سر دارند و به آن دقدام میکنند.

>>>   متاسفانه نسل این گوزن ها و پلنگ سپید در کوهستانات افغانستان رو به انقراض است . اکثر حیوانات وحشی بشمول پرندگان و چرندگان و خزندگان در اثر جنگ های خانمانسوز چندین دهه ، از بین رفته اند به دلیل آنکه فضای مساعدی برای آنها در افغانستان وجود نداشته . حالا این مردم بی خبر از خدا ، این حیوانات کمیاب را شکار می کنند و حتما برای خارجی ها می فروشند . خدوندا ! ما مردم را به راه راست هدایت کند !!

>>>   با نویسنده آخر موافق و همنوا هستم .

>>>   این حیوانات به مراتب ارزشش بهتر از برخی آدمها هستند. در کشور ما هرکس به نحوی ظلم می کند. برخی آدم می کشد برخی آهو و پلنگ.

>>>   وقتی در کشوری حاکمیت و مدیریت و وجدانی وجود نداشته باشد در نتیجه همه به سمت این بی وجدانی حرکت می کنند خدا به همه ملت افغانستان عقل و اسلام درستی بدهد

>>>   ... دیگه من هیچ گونه گلایه از این ها ندارم بخاطر که این ها هیچ وقت دل شان بحال دارایی های ملی افغانستان نسوخته و نمیسوذد...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است