پاکستانی ها قاتلان ما هستند
حکومت امروز، بدتر از گذشته با قاتلان مردم افغانستان پیمان استخباراتی امضا می کند. حکومت امروز تمام کشور را معامله کرده است 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۴    ۱۳۹۴/۲/۳۱ کد خبر: 95309 منبع: پرینت

افغانستان این روزها در جنگ و ناامنی به سر می برد. طالبانی که از سوی پاکستان حمایت، پرورش و تمویل می شوند کشور را به خاک و خون کشانیده اند. حالا حکومت با وجود همه اینها تفاهمنامه ای با پاکستان امضا کرده است و همه خشونت های این کشور در طول تاریخ و حتی حملات وحشیانه آن را در زمان حال نادیده گرفته است. چرا حکومت با وجود تاریخچه ما با پاکستان دست به چنین اقدامی زده و در این میان چرا نمایندگان مجلس خاموش هستند؟ آیا آنها با این تفاهم نامه موافق هستند؟

غلام حسین ناصری عضو مجلس نمایندگان در برنامه «خط کابل» گفت: من به عنوان نماینده مجلس نتوانسته ام وظیفه خود را در قبال مردم درست انجام دهم چرا که تعدادی از نمایندگانی که در پارلمان به عنوان نماینده مردم هستند بی سواد هستند. افراد بی سواد در قوه مقننه و قانون گذاری نمی توانند نقش بازی کنند. همچنین تعدادی از نماینده ها به حکومت و احزاب سیاسی وابسته هستند و برای آنها کار می کنند. آنها اوضاع و خواسته های مردم را در نظر نمی گیرند. بلکه در پی این هستند که چگونه می توانند خود و خانواده خود را در جایگاههای بیشتری قرار دهند. همین نماینده های بی مسوولیت باعث شده اند که در پارلمان وزیران ناکارآمدی رای بگیرند و در کشور اوضاع خوبی به وجود نیاید. این فساد ها باعث شده است که بسیاری دیگر که در مجلس صادق هستند نتوانند درست کار کنند.

ناصری ادامه داد: البته هیچ کدام از نمایندگان مجلس موافق با تفاهم نامه استخباراتی با پاکستان نیستند. در این کشور حتی یک کودک هم می داند که پاکستانی ها قاتلان ما هستند و هیچ خیری از آنها به ما نمی رسد. حتی اگر وعده کنند، حتی اگر تفاهم نامه امضا کنند.

وی در خصوص شرایط و اوضاع صلح در کشور اظهار کرد: از وقتی که حامد کرزی بر سر کار آمد و تصمیم گرفت شورای عالی صلح را بسازد، این نهاد زیر نظر آی اس آی پاکستان ساخته شد. این کشور از همان ابتدا در لایه لایه حکومت ما نفوذ داشته و اجازه نداده است که افغانستان روی صلح و ثبات را ببیند. شورای عالی صلح مطابق با قانون اساسی، هیچ گونه مرجعیت قانونی ندارد. بخشی از افرادی که در آن کار می کنند جیره خواران پاکستانی هستند. حتی سخنگوی قبلی آن قاتل درجه یک مردم افغانستان و حتی جهان، اسامه بن لادن را در رسانه شهید خطاب کرد. در صورتی که وی از آدرس مردم حرف می زند. این شورا و این حکومت چگونه می تواند برای مردم صلح بیاورد. اصلاً اراده ای هم برای این کار وجود ندارد.

این نماینده مجلس امضا کردن تفاهم نامه استخباراتی با پاکستان را محکوم کرده و افزود: حکومت افغانستان دیروز حکومتی مزدور بوده است حالا هم حکومتی مزدور است. در گذشته ها هم مزدور بوده است. امان الله خان بود که خط دیورند را با انگلیسی ها معامله کرد. حالا حکومت امروز، بدتر از گذشته با قاتلان مردم افغانستان پیمان استخباراتی امضا می کنند. حکومت امروز تمام کشور را معامله کرده است. این در حالی است که مردم ما حتی وقتی شهید می شوند کفن ندارند که قبر شوند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ایـــــــــــــن وکیل صاحب طوری صحبت میکند که گوئی درجنگ است اینکارخودش خشونت پروری یا ترویج خشونت است یعنی دیگران هم باید چنین صحبت کنند آیا بهتر نیست آرام وبدون احساسات صحبت کرد اگر مردم شمارا بخواهند با صحبت آرام هم در انتخابات بعدی اگر برگذارشد رای میدهند
( ر )

>>>   اقای ناصری تنها پاکستانی ها را قاتل ملت افغان خوانده اند تا اینجاذ با ایشان موافق هستیم اما فقط انها نیستند که ما را میکشند این ملت مانند کبش های قربانی در هر جا به گیر هر که افتاده کشته اند مگر روسها چقدر از ما را کشتند وسایر خارجی ها همینتقریبا دو دههصدها هزار افغان را به هر اسم ورسمی به قتل رسانیدند...؟زندگی فقر وبی سوادی وبی دوای و...که ان کشتن معادل همین زنده ماندن است بهر صورت اگر خدای واحد ولا شریک به داد این ملت نرسد وان ذات اقدس به لطفش نفاق و جهالت تعصبات قومی ومذهبی و... را ازمیان ما برندارد همین حالت بالای ما ادامه خواهد داشت وبدست هرکه رسیدیم میکشد ومی بندد واز جامعه ای بشری میراند ودر شمار انسان محسوب نمیدارد
لالی از ننگرهار

>>>   جناب ناصری صاحب شمادایما که در مثایل سیاسی و نظامیی وغیره که از طریق تلوییزون صحبت می کنید با شما هم نظر بوده لیکن شما دراین بر نامه یک کلیمه را اشتبا کردید ان هم تو هین به غا زی امان الله خان اکر منظور تان غازی امان الله خان باشد اشتباه کردید امان الله کسی بود که اسستقلال افغا نستان رابه ضرب شمشیر و با خون هزاران شهید بدست اور که نام مبارکشان درج تاریخ زرین کشور است اما افسوس که همین خاین ها و وطن فروشان بودند که سدراه پیشرفت وطن شدند که امروز ما شاهد وطن فروشی نواسه ونبیره هایشان در افغا نستان هستیم لزفل بکو ید که در کجای تاریخ نوشته است که خط دیورند امان الله خان باانکلیس ها معا مله کر ده است با احترام
الفت

>>>   جنک بزرگ دررااست خود حکومت طالب وداعش است چرا پاکستان رامتهم میکنید خوددولت همه نوع امکانات دراختیار مخالفین قرارمیدهدوپشتبانی میکند بیچاره مردوم دلشان خوش است دولت میکوید کدام دولت یک مشت دزد ووطن فروش امده به کمک امریکای جنایت کار ریس دزدها شده است

>>>   ایا در افغانستان یک فرد آزاد منش و با غیرت پیدا نمی شود تا آزادانه و با غرور از کشور و مردم خود دفاع نموده و با افتخار زندگی کند؟
احمد از کابل

>>>   آقای ناصری با ید خدمت تان عرض کنم که با امضاُ این پیمان، هم دولت افغانستان و هم دولت پاکستان، میخواهند که به مردم خویش نشان دهند که،ما با امضاُ این پیمان امتیازاتی به دست آوردیم. کرزی خود را منحیث مخالف دولت پاکستان و طرفدار الحاق پشتونستان به افغانستان و جدا سازی آن از پاکستان نشان میدهد و میخواهد پاکستانی ها را بترساند. اشرف غنی هیچ علاقه یی به پشتونستان ندارد و فقط میخواهد که دولت پاکستان در مقابل افغانستان از جنگ دست بکشد و افغانستان را آرام بگذارد. بناً کرزی پاکستان را به مرگ میگیرد و پاکستان به تب راضی میشود. یعنی با امضاُ قرار داد امنیتی افغانستان از پشتونستان صرف نظر میکند و پاکستان از جنگ علیه افغانستان . البته این تنها در صورتی امکان پذیر است که بادار کلان در منطقه کدام پلان دیگر نداشته باشد. در غیر آنصورت، این قرار داد ها و پیمان ها نیز هیچ نتیجه یی نخواهد داشت و مثلی که با یخ بنویسی و در زیر آفتاب بگذاری،است.

>>>   بــــه ( ایا در افغانستان یک فرد آزاد منش و با غیرت پیدا نمی شود تا آزادانه و با غرور از کشور و مردم خود دفاع نموده و با افتخار زندگی کند؟
میشود آن فرد احمد از کابل است ! فردا برو در کمیساری جلب و جذب ودر اردو ثبت نام کن بعد تریننگ بعد سلاح بگیر ودطوریکه گفتی عمل کن !

>>>   با امضاء نمودن این پیمان استخباراتی بدانید که افغانستان ازاین بیشتر و پرسرعت تر به سوی بحران حرکت خواهد کرد وبه سوریه ،یمن وعراق مبدل خواهد شد.
نصر دره صوف

>>>   ... در عنو ا ن سخن شا ن پا کستا نی ها ګفته شد ه بو د بهتر است مشخص شو د یا نظا میا ن و یا آ ی اس آ ی ګفته شو د

>>>   پاکستان سرور افغانستان شده است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است