دیدار معاون سازمان ملل با رییس اجرایی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۴    ۱۳۹۴/۲/۱۶ کد خبر: 94356 منبع: پرینت

معاون سرمنشی سازمان ملل متحد که همزمان رییس اجرایی یوناپس یا دفترسازمان ملل برای توسعه زیرساخت ها و کمک های پروژه ای با رییس اجرایی نیز می باشند در قصر سپیدار دیدار کرد.

در این دیدار، گریتی فاریمو ضمن استقبال از حکومت وحدت ملی در کشور، بر ادامه همکاری های یوناپس یا دفتر سازمان ملل متحد برای توسعه زیر ساخت و کمک‌های پروژه ای با دولت و مردم افغانستان تاکید کرد و افزود که ما برای حمایت از حکومت وحدت ملی و تقویت زیر ساخت های این کشور و بالا بردن سطح توسعه و رفاه در میان مردم افغانستان در کنار دولت و مردم این کشور هستیم.

در این دیدار رییس اجرایی کشور، از حمایت و همکاری یوناپس از دولت و مردم افغانستان قدردانی کرده و افزود: حمایت های توسعه ای سازمان ملل متحد و توجه ویژه شان در بخش تقویت زیر ساخته های افغانستان کار ارزشمند و تاثیر گذار بوده است. فعالیت یوناپس در حوزه های امنیت، آموزش و پرورش، تجارت، صحت و زیرساخت ها (سرک سازی) از کارهای جدا ارزنده و تاثیر گذار بوده است.

همچنان، داکتر عبدالله رییس اجرایی کشور از اعلام حمایت و همکاری دفتر یوناپس از برنامه های توسعه حکومت وحدت ملی استقبال کرد و افزود که حکومت وحدت ملی برای آبادانی زیر ساخت ها و بلند بردن سطح توسعه و رفاه در میان مردم به همکاری همه جانبه دوستان بین المللی اش نیازمند است و ادامه همکاری هایی از این دست از دولت و مردم افغانستان تاثیر حیاتی و تعیین کننده دارد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رییس اجرایی بسیار یک ادم ضیف استی و حیف مرد م تاجیک از شما مرد ضیف حمایت کرده اند وقت هر زو بطرف گسترش طالب در شمال روانه است طالب با دستور غنی و کمک حنیف اتمر از ارگ به شمال برده شدند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است