اجساد 17 پولیس در وردوج بدخشان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94276 منبع: پرینت

مسوولان در ولایت شمال‌شرقی بدخشان می‌گویند که ناوقت روز گذشته طالبان به پایگاه های نیروهای امنیتی در ولسوالی وردوج این ولایت حمله‌های گروهی را انجام داده‌اند.

عبدالله ناجی نظری، رییس شورای ولایتی بدخشان در گفتگو با رسانه ها گفته است که در پی این حمله 17 نفر از نیروهای امنیتی کشته شدند و 20 تن دیگر آنان ناپدید هستند.

 

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505050820323615.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505050820321308.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201505/201505050820322423.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بله اینها توسط شیران فدایی امارت اسلامی به هلاکت رسیدند. زمانی که شما مرا تروریست خطاب می کنید . و با کمک امریکایی ها شب ها بر خانه هایمان حمله می کنید. و ظلم را در حق ما روا میدارید. و با زوره اسلحه ملت را سرکوب می کنید. ما ناچار هستیم که جوابهای دندان شکنی به شما بدهیم.
حبیب الله یوسفزی

>>>   چرا مردم ... بدخشان ارام نشته اند. چرا داد وفریاد از غم فرزندان خود بیگنا خود برعلیه غنی یهودی دست به مبارزات نمی زنند.

>>>   این جوانان وطن که جانهایشان فدای وطن شد جنت نصیب شدند و طالبها و منافقها انشاءالله دوزخ روانه خواهد شدند،
محمد عمر غلجی

>>>   خداخودش رحم کندسرمردم مسلمان این چی وضعیت است دراین وطن.
ع

>>>   بر ما نظرکنید که ما دل شکسته ایمہ خاکستر ایم بر سر اتش نشستهایم
الفت

>>>   ... خداوند به ان جاهلان
ظهور فضلی

>>>   ... بر حاکمین بدخشان و چرا در بدخشان تغییرات نمی آید و شیر برای حاکمین دولت ولایت بدخشان تهیه میکنند و چرا والی جدید مقرر نمی شود و جمعیت ها بدخشان را خراب کردند . روح شهیدان شاد باشد .
زره

>>>   تا زمانی که در بدخشان والی جدید و کابینه جدید روی کار نیاد بدخشان از بدبدتر می شود مافیا ها در بدخشان حاکم هستند و از جانب مافیا ها حمایه می شوند و تا کار به اهل کار شپرده نشود بدخشان از دست خواهد رفت . روح شهیدان شاد باشد . جمعیت ها دیگر نمی توانند صلح را بیارند در بدخشان .
زره

>>>   یوسفزی. آنقدر خوش نباش اگر مسلمان هستی وزاده انسان مسلمان . این روزی سرشما خواهد آمد. این قسم درقرآن کریم نیامده است. خداوند برای هر ظالم وقت میدهد و او را در آزمایش قرار میدهد ودرآخیرت عزاب سخت را میچشند.
تره خیل

>>>   اولآ شهادت سربازان مسلمان وقهرمان وطن را که درمقابل اجنبی ها جان خودرا فداکرده اند مبارک میگویم وخداوند جای شان را جنت گرداند . دوم به یوسفزی میگویم که شما تروریست ها وچوچه های اسرائیل وای اس ای پاکستان فرزندان مسلمان این وطن را شهید میسازید نه کدام خارجی واجنبی را , شما وطن خودرا ویران می کنید ومیخواهید بالای قبرستان حکومت کنید . نعیمی

>>>   بـــه پاکستان زی بی وطن ومزدور !
این ها در راه حفاظت خاک ناموس وطن جان شیرین شانرا قربان کردند افتخار به این مرگ دلیرانه ! زندگی برای هیچ کس ابدی نیست پدرمادر برادر این شهدا دربین مردم سربلند دارند فزندشان قربانی حفاظت مردم خود شده اما شما مزدوران سیاه روی در نزد آی اس آی برابر به یک ... امریکائی ارزش ندارید ! ما سلاح بدست داریم برای حفاظت وطن خود میخواهیم زندگی مردم خودرا بسازیم اما شما گوشت دهان توپ برای پاکستانی ها هستید در دنیا و آخرت شرمساری از شماست !
( ر )

>>>   سلام حبیب اله یوسفزی
چند تا سوال می کنم جواب بده
واقعا مسلمان هستی که نیروهای امنیتی را تیر باران می کنید بعد می گویید مردار کردیم
کجای قران ومسلمانی امده است که انسانها را بیرحمانه بکشید وانتحار کنید
سوال بنده این است که شما حس بشری وانسانی دارید
ایا می دانید پسترین موجودات روی زمین هستید که انسانها را سر می برید
ایا می دانید روزی هم سر شما مثل همین سر باز وطن بریده خواهد شد با این اعمال پلید تان
ایا می دانید خود فروخته جاهل هستید ودر اخر از خداوند می خواهم که شما گروههای ضد بشریت را سرنگون کند
مهاجر در بدرایران

>>>   مشکل افغانستان این زی ها نه چیز دیگر...

>>>   درود خدا و پیامبرش بر شیران آزاده وطن . شیر مردان افغانستان مردانه وار در مقابل اجنبی ایستادگی کنید . صد سلام بر شما شهیدان وطن جایگاه تان در بهشت برین باد . روح مقدس تان با نیکان و صالحان راه حق محشور باد . خداوند دشمنان شما و دشمنان وطن را خوار و ذلیل گرداند . ای شیر مردان وطن ای سربازان آسمانی ای پاک دلان وطن مردانه بجنگید . این خون مقدس شماست که نهال آزادی و آبادی وطن را آبیاری میکند . ملت افغان از شما تا ابدحمایت خواهد کرد .
تا که زنده یک افغان است
پاینده افغانستان است
کور باد چشم دشمنان افغانستان که صدای طنین انداز شیر مردان افغان چنین آنها را به ترس و وحشت انداخته .

>>>   ... بر کسانی که خود را فدایی امارت اسلامی می دانند در حالی که نمی دانند بچه های کشور شان را به خاک و خون می کشند و ادعای اسلامی می کنند ...به چنین افرادی که حرف اسلامی می زنند در حالی که خودشان دست پروده ی آمریکا و دلار های عربستان و پاکستان کثیف است به به خاطر دلار مردم مظلوم را به شهادت می رسانند. ای دورغگویان اگر شما واقعا راست می گویید چرا امریکایی ها را نمی کشید و چرا دلار های آمریکا و عربستان و پاکستان ملغون را می خورید و در جیب خود می گذارید . دورغگویان ...
(ع ـ ق ـ م)

>>>   یوسفزی.نبایدبه چوچه ... دورگه نوکرپاکستان شیرگفت.منافقین طالب نه دین دارند نه ناموس،نه شرف دارند نه عزت .اگرمردهستندبیایند پل وپلچک وخانه وجاده بسازندنه اینکه همچون ... حمله نمایند.

>>>   اشرف یهودی خدابرمردم افعانستان رحم کند این رئیس جمهوربابرنامه جنگ رابه حوزه شمال کشانده تاتمام افعانستان ناامن جلوه دهد آنوقت پیش نهادکند مادیگر چاره نداریم جزاینکه کشوررا دودست وبااحترام بدست طالبان وسعودیها تقدیم کند اینکه عنی چند نوبت پیش بادارپیر و وهابی خودرفت همین نقشه های خون ریزی درشمال بود که اکنون داردعملی می شود. راهکاراین است که اردو پولیس ومردم به طالب رحم نکند هرجادید تیر خلاص بزند وگرنه آینده خیل خیل تاریک قابیل تصور است.
حقگو ازهلمند

>>>   تروریست دشمن ملت افغان است چرا مردم را به خاک وخون میکشید جاهلان مزدور آمریکایی را هم شما به افغانستان آوردید حالا هم ای جاهلان پشت سر تان آمریکا است این را تمام ملت میداند خود فروخته های مزدور، سربازان وطن زنده اند

>>>   حیف جان شیرین سربازان که برای حکومت حیله گر ومکار عین وغین از دست میرود اگر به همین شکل ادامه پیداکند همه فرزندان این وطن قربانی خواهد شد سربازان باید به یاد داشته باشند که اگر این جانفشانی وفداکاریشان برای یک حکومت مردمی و دلسوز میبود واقعا"درجه شهادت نصیبشان گردیده بود ولی حالا این حکومت به پشتیبانی پولهای آمریکا برای حفظ موقعیت خود سرباز استخدام میکند وجانهای شیرین وبیگناه اولادهای این وطن را فدای عیش ونوش خودمیکنند یک چیز راخوب به یاد داشته باشند جوانان وطن که پیروزکسی است که بعد ازجنگ زنده بماند نه اینکه مثل گوسفند قربانی شوند
شجاعی.

>>>   نظردهنده اولی (یوسفزی) مطمین باش بجای ۱۷نفر. سربازان ما ۱۷۰۰نفر از شما تروریستهای انتحاری انفجاری.... ره رسوا کده وبه جهنم خواهد فرستاد درود بر سربازان فدایی وطن . از خداوند برای این شهیدان گلگون کفن بهشت برین و درجات رفیع ارزو دارم و ... بر منافقین و دروغگویان(یوسفزی)

>>>   جناب ولدزنا یوسفزی کی ارامش را از شما گرفته جوتان زیاد شده به مردم ملکی و عسگر قریب که برای سیر کردن شکم فامیل خود و برای تامین امنیت کشور وارد اردو و پولیس میشود میتازیداگر شما غیرت و ناموس میداشتید برای وطن خود جهنم نمی ساختید کارتان شده انتحار و انفجار نفرین یتیمای ای ملت دامنتان را به زودی میگیرد

>>>   سلام . من یک نیروی نظامی نیستم اما سئوال این چی نیروی امنیتی هست که حتی از جان خودشان هم نمی تواند دفاع کند چی بسا که به عنوان یک نیروی امنیتی ازجان و مال دیگران محافظت کند؟؟ درست هست که در جنگ کشتن هست اما نه این چنینی که 17 نفر کشته شود و بقیه هم ناپدید شود و از دشمن هم چیزی یاکسی زخمی یا کشته نماند پس معلوم هست که این آقایان به کلی در خواب عمیق بوده که دشمنان هم از این خواب عمیق این نیروی های به اصتلاح امنیتی بهره برده و تارو نار شان کرده هست حال کسان که قدری از نظامی گری چیزی میداند خود شان قضاوت کند خب دشمن که از آسمان فرود نیامده هست خب یک نیرو واقعا نیروی نظامی باشد حتی اگر دوتا روباه هم نزدیک شود میفهمد چه بسا که چند نیروی نظامی .
طاهر

>>>   شهید زنده است و تا ابد زنده میمانند...
محمد

>>>   این بلاها را قبلا با کمک امریکاییها بر سر ما اوردند.همه این مرتدین اربکی به دوزخ واصل شدند. ضمنا به انهاییکه مگویند به جای ۱۷نفر ۱۷۰۰نفر شهید میکنیم توصیه میکنم جوگیر نشوند.شتر در خواب بیند پنبه دانه..گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه.
درود بر یوسفزی.اسحاقزایی

>>>   یوسفزی همان نماینده آی اس آی وآلت دست قطر هست تا به طریقی ... تا اربابشان را خوشحال کند وبه همین خاطر در مجالس عروسی ،ترحیم وجش وشادی هیچ تفاوتی ندارد پیر،جوان،زن وکودک همه را از دم میکشند تا به هدف پلیدشان قدرت برسد.
نادرشاه

>>>   از خدا بترس یوسفزی مزدور و دست نشانده پاکستان !
نمیدانی که این هما ن بچه های بیکار و غریب وطن است که بخاطر بدست آوردن یک لقمه نان عسکر شده اند .در قرانکریم گفته شده است که : ولاتقتلو انفس التی حرم الله الا باالحق در کشتن این مظلومین چی بهره میبرید اگر طالبان دشمن امریکا و سردمداران است چرا در امریکا انتحاری نمیکند که زور شما به آدمهای بیدفاع و گرسنه میرسد آیا آه مظلومین و یتیمانی را که یگانه نان آوران خود را توسط شما از دست میدهند نادیده میگیرید ؟ به بازمانده های این سربازان که همه در برابر شما عقده مند گردیده اند چی جواب میدهید ؟ آیا اینهمه مظلوم کشی بخاطر قدرت نیست چشمهای شما را زر و زور و تذویر آنقدر نا بینا ساخته که بنام اسلام به اسلام توهین میکنید و مطمین باشید که جایی برای حکومت کردن شما در افغانستان باقی نمانده و مردم سخت از شما متنفرند

>>>   ...حور و غیلمان بهشتی در انتظار شما است چرا منتظر هستی زود باش واسکت خود را وردار اطفال را یتیم بساز زنان را بیوه بساز . عقل اگر نباشد جان در عزاب است خوشبختانه ضریب هوشی شما بسیار بالا است این مردم هم مسلمان هست زندگی را بسیار به مشکلات سپری مکنند معلوم نیست که به بهشت میرود یانه .راه که شما بلد هستید بسیار ساده ،کوتاه مسیر بهشت را طی میکنند .(فارمول بلد باش به بهشت برو) یاد بگیرید مفید است Y یعنی (و) اگر با Xجمع شود واسکت میشود.Y+X+سویچ = به انتحار .نتایج بدست آمده =اطفال یتیم ،زنان بیوه،زندگی پر از زنج. اگر بشکل معکوس محاسبه نمایم شخص انتحار کننده از این دنیا اشتباهاً به جهنم دانلود میشود.
فارمولی..

>>>   نظر دهنده ی اول (یوسف زی) او ... آیا تو حب وطن انسانیت را میدانی....
پویان پامیری

>>>   یوسف زی . شما زی ها از اشرف غنی گرفته تا پایان ترین فرد تان ... هستید. شما ضد تمدن و انسانیت هستید. شما باعث بد نامی کشور ما شده اید. حیف ...
حمید بلخی

>>>   یوسفزی شما به کل ملت میگویید که نوکران آمریکایی هستیم شما بگویید شما که نه جای رادارید که اسلحه ومهماتان رابسازید نه جایی را دارید که برای امرار زندگی تان کارکنید همیشه دنبال خراب کاری هستین. بگویید ازکجا تامین میشوید واما به شما میگویم که شما نوکر نوکر آمریکاهستین ونوکردشمن کشور ما شما سربازان مارا میکشید میگو یید نوکر آمریکاهست چرا زیربنای کشور ازبین میبریدجادها را وپلهای که درمنطقه خودتان ساخته شده چرا ازبین میبریدپس معلومه که شما افغانی نیستین یک عده خود فروخته وخاین بیش نیستین دالر های ال سعود روپیه پاکستان که هردوی اینهانوکر دست به سینه ای آمریکاهست پس مردباش بگو پول گرفتم تا منافع کشورهای مطبوع را حاصل کنم خودت وبازی نده حداقل وجدان داشته باش اکر مرد هستی جواب بده

>>>   یوسف زی نی!... تو را از همان مقاله مرگ یاسین شناختم تو خود را مسلمان میگوی چطور وجدانت اجازه میدهد که سربزان شهید بدخشان را بگونه افتخار اظهار خورسندی نمای تو مزدور هستی نی از مردم هستی و نی از طالب

>>>   ابتدا شهادت سربازان شجاع وطن را به تمام هموطنان تبریک میگویم. مزدوران از خدا بیخبر سرویس های استخباراتی کشورهای بیگانه به شمول طالبان وداعش بار دیگر فاجعه افریدند.من به تمام دولتمردان هشدار میدهم تا دیر نشده جلوگیر این تروریستها شوید که فردا دیر است .جوانان وطن چشم باز کنند واگاه باشند که در دام این تروریستها تیفتند وهمه با هم متحد شوند واین جیره خوران را نابود کنند.امروز کوتاهی وعقب نشینی جنایت بزرگی خواهد بود که این مزدوران تقویه شوند وانوقت همه در برابر خونهای ریخته شده مسئول هستند .این از خدا بیخبران نه سنی می شناسن ونه شیعه .انطور که دیدیم وخواندیم وشنیدیم این کافران در سوریه وعراق وامروز در یمن چند تن از علمای سنی مذهب را سربریدند یا اعدام کردن بناً در مفکوره این ادمهای مزدور دین ومذهب جایی ندارد واینها دشمن هردو مذهب هستند .
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   تروریست حیا کن جنایته رها کن

>>>   ... باز حتمى بادارش باز چيزى وعده كرده ، كه لباس زنانه بپوشيد وكار هاى كه ازدست براى خرابى وطن ميشه بكنييد خير است مه برتان كلاى نو ميخرم خو لعنت خدا بالاى تان همراى اين فسم دين ومذهب اگر خدواند جزاى تان ندهد وجدان تان جزا ميدهد هر لحظه كه شما پت وپنها هستين همين هم يك جاى خوشى است اگر ...درزنجير نباشد خو همه را ميخوريد و...از شماگرده خوب است شايد شمايان شير ... را خورده باشيد ،همين طور مثل اينها پدر ومادرت نارضات ببينيد ،شما خدا ناترسهارا ،.
مى

>>>   بلی ازتخلص ونام شما جناب یوسف زی معلوم است که مسلمان و افغان هستی ولی افسوس وصد افسوس که خودرا افغان میدانی چند سوال ازنزدت دارم
1- اینکه دولت به گفته شما پول معاش پرسونل خودرا ازنزد یهود می گیرد ولی منبعی که شما را تمویل میکند کی است
2- دولت سلاح خودرا به گفته شما ازیهود میگیرد ولی شما ازکجا میگیرید ایا خودتان فابریکه سلاح سازدارید ویا کدام منبع برای تا ن میدهد
3-برای این افغان شرم است انانی را که ما اسلا م را به انان نشان دادیم وبه زور شمشیر افغانان مسلمان شدند ازانها اسلام را یا د بگیریم من یک مجاهد بودم وهستم ایا شمارا به درپاکستا ن بلد هستید شمارابخدا سوگند میدهم ایا گانه بازار لاهور رادیده اید ایا هیرا مندئی لاهور رادیده اید ایا فحشای کراچی -لاهور -راولپندی را دیده اید ایا انها مسلمان است یا افغان فقیر پس واضح است است که افغان مسلمان است وخودت که ازپیروی ازافکارغلط مینمائی ... خواهی رفت
سردار مجمد چکری

>>>   افسوس بر حال این شهدا که خودرا نا اگاهانه فدای ... وطن کردند اما شیر وطنرا همیشه همین ... خورده اند

>>>   حق خیانت کاران همین است و بس. و کسانی که هم از صلیب های خونخوار صفت دفاع می کنند انها هم جزء صلیب ها ی خونخوار صفت هستند. و در تجاوز بر افغانستان و ناموس وطن در همکاری با غربی ها شریک هستند. بعد از این دستور خواهیم داد که جوابهای دندان شکنی به شما خیانت کاران بدهند. این است یک کلام راست و حق. الله تعالی کمک کند به فرزندان راستین این دیار.
والسلام حبیب الله یوسفزی

>>>   تروریست ها زبان نمی فهمند بلکه با انفجار و جنایت و کشتن مردم مسلمان و بی گناه حرف شانرا بیان می کنن تروریست ها با یتیم کردن اطفال بیوه کردن زنان و و داغ دار کردن مادران حرفشان را می زنن با تخریب سرک های وطن تخریب پل های وطن با بد نام کردن اسلام و مسلمانان. نام طالب برتان ننگ است. به تمام مردم خود توصیه داروم به جای نام طالب از تروریست استفاده کنن.

>>>   جناب حبيب الله يوسفزي تو اين را بدان كه هركي در راه وطن جان خود را از دست بدهد شهيد في سبيل الله است...
محمد رسول آرزو

>>>   به همه افغانان سلام! ازین حرفهای حق و ناجق چیزی ساخته نمی شود. اصطلاح وطنی است که می گویند: پیشرو لب جر، پشت سر ... خر . ما در همچو حالت قرار داریم یگطرف تروریست،دهشت افگن ،تنگ نظر ، وحشی و بی تمدن و ..... طرف دیگر باند مافیا،نوگران خارجی،فاسد ، وطن فروش ،معامله گر و ..... طرف سوم وجود ندارد ما باید راه سوم را جستجو کنیم که مطابقت به دین ما و فرهنگ ما باشد نه دموکراسی وارداتی به درد ملت می خورد و نه وهابیت و اسلام صاراتی سیاسی عربی امریکایی ! درد ملت ما فقط اسلام واقعی و راستی می تواند که دوا کند و بس. عدالت ،برادری،تعاون ،همدردی،رحم ،دلسوزی صداقت ، خیر و نیکی تعلیمات اساسی دین ماست که ما متحد و متفق می سازد....
زورآور-کابل

>>>   راست میگه مشکل مردم را همین زی ها خلق کرده

>>>   سلام عرض ادب دارم خدمت شماعزیزان سرافراز قهرمان وطن پرست میخوام درپاسخ آ قای...زی جواب دندان شکن بدهیم اگر شما آ دم های... درکشور منزل خانواده فامیل خود آ آرام بنشیند چرا آ مریکا بیاید یا اروپا بیایند ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است