اظهارات سران نیروهای امنیتی
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۹    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94268 منبع: پرینت

اظهارات سران نیروهای امنیتی در تقابل با اظهارات اشرف غنی!

بالاخره فرماندهان نیرومند قوت های امنیتی از كم كاری، سر در گمی و ندانم كاری ارگ به ستوه آمده و اظهارات علنی خویش را در رسانه ها بیان داشتند.

١: جنرال رازق فرمانده قدرتمند امنیت قندهار بطور آشكار واضح ساخت كه به بهانه صلح و مصالحه با دشمنان افغانستان خاک این كشور را نفروشید و بجای ان به قدرت و توانای نیروهای امنیتی خویش اعتماد كنید.

٢: جنرال علومی وزیر داخله در قندوز گفت: دشمنان كه به مردم و نیروهای امنیتی ما، رحم نمی كنند به دریا اندازید و بی رحمانه بكشید.

٣: جنرال ایوب سالنگی معاون ارشد وزارت داخله دشمن را تعریف كرد: كسانی كه مردم مارا می كشند و نیروهای امنیتی ما را آماج قرار می دهند، دشمن ما است و باید نابود شود حالا شما سیاستمداران هرچه كه می گویید، بگویید.

٤: دگر جنرال مرادعلی مراد معاون ستاد ارتش به تمام افسران و سربازان تحت امرش دستور داده است كه به دشمن رحم نكنید و زنده اسیر نكنید.

حالا اشرف غنی و تیمش ظاهرا از این اظهارات دل ناخوش اند و هی حرف های گنگ، ضد و نقیض می زنند.
چنانچه خانم شكریه بارگزی از حلقه ارگ، از كشته شدن طالبان تروریست و داعش اظهار تاسف كرد و بیان داشت كه از هر دو طرف جنگ، هموطنان ما كشته می شوند.

در نتیجه باید توجه كرد كه این دو گانگی فكری ارگ و قوت های امنیتی آشكارا بیچارگی و در ماندگی ارگ را در برابر مشكلات و ناهنجاری های كشور به نمایش می گذارد.


میثم آرمان


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است