مجمع مشورتی هرات اعلام موجودیت کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۶    ۱۳۹۴/۲/۱۵ کد خبر: 94245 منبع: پرینت

با اشتراک شماری از شهروندان و شخصیت های علمی و نظامی استادان دانشگاه و دانشجویان، مجمع مشورتی هرات فعالیت کاری خود را طی مراسم رسمی آغاز نمود.

جنرال نصیر احمد علوی بینان گذار این نهاد در نخسین روز افتتاح رسمی گفت: مجمع آنان سیاسی نیست و به هیچ ارگان دولتی و خارجی وابستگی ندارد و تنها هدف آن یکجا نمودن صدای مردم این ولایت به منظور نا بسامانی های اجتماعی، فرهنگی و شهری این ولایت می باشد.

به گفته جنرال علوی، در مجمع مشورتی هرات به هیچ نوع طرز تفکر و اندیشه ای "نه" گفته نخواهد شد زیرا باور دارند که این مجمع خانه مشترک تمام مردم هرات است و همه ای هراتیان می توانند صدای خود را از این مجمع بلند کنند مجمع مشورتی هرات می کوشد با تیم بزرگ اعضای خود زمینه چنین نقد و بررسی را برای تمام اقشار جامعه محفوظ نگه دارد.

شمار زیادی از شهروندان هرات براین باورند که موجودیت تفکرات سیاسی و امنیتی در این ولایت باعث شده است تا دامنه ناامنی در این ولایت به تناسب امتیاز و جایگاه اقتصادی و اجتماعی بستر بیکاری افزایش و ثبات تولیدات داخلی کاهش و یا با رکود مواجع گردد.

هرات به تناسب سایر ولایت های کشور از ثبات نسبی برخورد دار است و در اکثر ولسوالی های این ولایت حضور مخالفان باعث نگرانی و ایجاد ناامنی ها شده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ما سالها قبل انتظار داشتیم کا ر خیلی عالی موفق باشید.
امیرمحمد کابلی

>>>   اقای علوی ایا میدانید که معاون کندک سرحدی که جدیدا معرفی شده چه گذشته بدی دارد وایا میدانید که یکی ازوکلا هرا ت میلع سی هزار دالر ازاو گرفته تااین مقام را برایش اماده کرده.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است