پاسخگویی سری مقام های امنیتی در مجلس
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۰    ۱۳۹۴/۲/۱۴ کد خبر: 94217 منبع: پرینت

مجلس پاسخگویی مقام های امنیتی سری برگزار شد.

صبح امروز نمایندگان مجلس افغانستان میزبان مقام های امنیتی کشور برای پاسخگویی به سوالات آنان در مورد افزایش بی سابقه ناامنی ها در چند روز اخیر به مجلس بودند.

در این جلسه نورالحق وزیر داخله، محمد حنیف اتمر مشاور شورای امنیت، عنایت الله نظری معاون اول و سرپرست وزارت دفاع ملی و رحمت الله نبیل رییس عمومی امنیت ملی پیرامون وضعیت بد امنیتی در مجلس نمایندگان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان حضور یافتند.

از سویی این نشست به صلاح دید مقام های امنیتی و رییس مجلس برای رفع ابهاماتی که در مورد امنیت افغانستان وجود دارد به دور از چشم دوربین و رسانه ها برگزار شد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این نوع سری بازیها دور از چشم مردم برای مردم خوش ایند نیست مردم ما ارزو دارند سرنوشت شان در پیش روی شان به بحث گرفته شود درین حالت بغرنج پنهان کاری های ارگان های امنیتی شک افرین است.واین تجربه تلخ است.
م.ا.کابل

>>>   بعد ازین که ژورنالستان را از تالار کشیدند، مقامات امنیتی به وکلا گفتند که: چهارده سال است که ما بنام مبارزه با طالبان و القاعده، کیسه پول امریکا را خالی کرده ایم. حالا امریکا دیگر پول ندارد و برای ما پول نمی دهد. ما مجبوریم که جنگ را به سمت شمال و در سرحدات شوروی وقت برسانیم و روس ها را تهدید کنیم که برای ما پول بدهند. در غیر آنصورت در بودجه ما دیگر نه پول است که معاش ما را بدهند و نه پول است که معاش و امتیازات شما را بدهند. تمام وکلا رو به یکدیگر نموده و گفتند که همین مسُولین امنیتی بیچاره راست میگویند. وکلا به مسُولین امنیتی پیشنهاد کردند که ما چه خدمتی به شما کرده میتوانیم؟ مسُولین امنیتی گفتند که هیچ: فقط وکلا سمت جنوب و مشرقی بروند طالب گیری کنند و آنها را به جنگ تشویق کنند و وکلای سمت شمال و غرب بروند سرباز گیری کنند و آنها را به دفاع از وطن تشویق کنند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است