حکم تقرر رییس دارالانشای شورای وزیران (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۴۷    ۱۳۹۴/۲/۷ کد خبر: 93743 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201504/201504270609402886.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک کشور دو فرما نروا بسیار مشکل است خدا خیر ملت را پيش کند اصلا عبد الله عبد الله صلاحیت چنین احکا مات را از روی قا نون نه دارد . چند نفر غا صبین دارایی های مردم و شریک در کشتا رهای عمومی عبد الله عبد الله را وادار کرده اند تا در این پست با شد در غیر آن با ید عبد الله از اینکه به مملکت سخت خسا ره رسیده هر چی زود تر کنا ر رود و اپوزیسیون سیا سیی تشکیل دهد با کرزی و قا نونی و گل اقا شیرزی و عطا وغیره...
درد دیده

>>>   نام خودش تاحال به پنسل نوشته نشده دیګران را مافوق رتبه میګمارند اینه حکومت وحشت ملی
رحمانی از کانادا

>>>   غیر قانونی و غیر منطقی است. در قانون اساسی کشور نه پست شورای وزیران داریم و نه پست رئیس اجرائیه. الی تعدیل قانون. این پست به اساس یک مصلحت پیش بینی شده ولی صبغه قانونی تا حال ندارد.لذا تمام فعالیت های تشکیلاتی و نمایشی این پست به اصطلاح اجرائیه غیر قانونی است. امید در پهلوی داکتر صاحب عبدالله عبدالله افراد چیز فهم و حقوق دان موجود باشند و با مشوره و معاونت حقوقی ذهن ایشان را از برداشت این پست پیش بینی شده ایشانرا در روشنایی قرار بدهند.
حبیبی

>>>   خود این جلالت ماب به فرمان رئیس جمهور امده حالادیګران رابه امضای بی صلاحیب وبی مسئولیت خود میګمارد
ولیزاده هراتی ازهرات باستان

>>>   ...ریاست اجرائیه خودش جایگاه حقوقی ندارد، کاملاً یک پست سمبولیک و غیر قانونی در دولت است ولی فرامین صادر میکند! شرم است بخدا!
م.ز

>>>   امضایش همو عین است.
محمدی«کابل»

>>>   در آینده نزدیک بخیر رییس درارالانشاُ شانزده مشاور خویش را در بست ما تحت رتبه به رییس اجراییه پیشنهاد خواهد کرد. کار معلوم نیست،مقرری ها به خروار.

>>>   دو فرمان روا در کشور نداریم جناب! دوفرمان بردار در کشور داریم! نه ع و نه غ...

>>>   آقای ولیزاده، آقای غنی هم به امضای داکتر عبدالله ریس جمهور شد، اینرا فراموش نکنید که توافقنامه سیاسی هم به امضای غنی و هم عبدالله است.
شهروند هرات

>>>   باتقديم سلام واحترام
ما انهاي را محكوم ميكنيم كه انقلاب ٧ ثور رابه فيروزي رساند، وانها راجاسوسان اتحادجماهير شور وي ميناميم، در حاليكه در فيروزي انقلاب هيچ اجنبي به انقلابيون كمك اداري، نظامي،وسوقي نه كرده، حال قضاوت به به شما مردم حق شناس ميدهيم ،كه اين ها اقايان،رئيسا،وزيرا هيچ وجود نه داشتند، توسط اجنبي ها به سر قدرت رسيدند،وحيات حاكميت انها توسط بادارنش تغذي ميشود، به اينها چه خطاب شود وكدام لقب ميدهيد،و با انقلابيون چه فرق دارد،اميد است با انصاف قضاوت نما ايد، وگردن بسته نه كنيد
لاجورد

>>>   اين فرمان تخطي اشكار از مقررات اداري كشور ميباشد. تقرر اشخاص در بست دوم وبالاتر از ان به اساس پيشنهاد بخش مربوطه ومنظوري رييس جمهوري صورت ميگيرد. من تاسف ميكنم كه چرا اشرف غني اين ...تاريخ عبدالله عبدالله را به محكمه معرفي نه ميكند. اگر حالات چنين دوام نمايد شش ماه بعد امارت اسلامي خواهيم داشت.
كاكا نجب الدين از دوشنبه

>>>   او برادر به کشور های خارجی نرفته اید تمام موتر های مسا فر بری دو را نند دارد یکی میخوابد دییکر راننده کی می کندحالا دو لت افغا نستا ن مثل موتر های مسافر بری است که دو را ننده و دو ریس جمهور دارد
بیینام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است