5 کمیسیون مجلس پیگیر پرونده فرخنده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۶    ۱۳۹۴/۱/۶ کد خبر: 91806 منبع: پرینت

برای پیگیری پرونده قتل و سوزاندن فرخنده 5 کمیسیون مجلس نمایندگان موظف شدند.

اعضای مجلس نمایندگان می گویند: به کیفر رساندن عاملان این رویداد وحشتناک از مسوولیت های جدی حکومت است و این موضوع از سوی مجلس نمایندگان هم پیگیری خواهد شد.

در همین حال شمار دیگری از اعضای مجلس نمایندگان تاکید می ورزند افراد پولیسی که در محل رویداد حضور داشته اند و برای نجات فرخنده هیچ کاری نکرده اند باید از مقام های خود در پولیس کابل از وظایف برکنار شوند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   برادران و خوهران نهایت محترم اعضای مجلس نمایندگان!
اگر شما نمایندگان واقعی ملت هستید نباید مانند وزارت ارشاد، حج و اوقاف تصمیم غیر منطقی بگیرید. بخوانید تصمیم غیر منصفانه وزارت ارشاد، حج و اوقاف خواستار مجازات قاتلان فرخنده شد. که وقعاً غیر عدلانه و دور از منطق است. وزارت ارشاد، حج و اوقاف با نکوهش کشتن و به آتش کشیدن فرخنده اعلام کرد که رویداد روز پنجشنبه مغایر با آموزه‌های اسلامی است. آنان تاکید کردند که فرهنگ تعویذ نویسی که مردم را به بیراهه می‌کشاند باید از بین برده شود. گفته می شود عامل اصلی قتل فرخنده تعویذ نویسی است که مردم را به کشتن فرخنده تحریک کرده است. عجیب تصمیم نا بخردانه وزارت ارشاد، حج و اوقاف! تمام ملت نجیب افغانستان خواستار مجازات قاتلان فرخنده اند. مگر عدالت را باید مدنظر گرفت. نظر به گفته وزیر وزارت ارشاد، حج و اوقاف٫ اگر تنها تحریک کنند مجازات شود. ولی غفلت وظیفوی ارگانهای امنیتی مثل امر حوزه مربوطه و قومندان امنیه که عامل اصلی قتل فرخنده شده باید تقدیر شوند؟ بخاطیکه قومندان امنیه دسیسه دورغ گفتن فامیل فرخنده که دختر شان مدت ها است که روانی است. و جسد دختر شان را مخفیانه دفن کنند. اینهم شد غیرت و شهامت جنرال های افغانسان انهم قومندان امنیه که امنیت جان مال عزت و ابروی شهریان شهر کابل بدوش اش سپرده شده.... اگر کسی محرک آشوب شود٫ پولیس چه وظایف را در همچو حالات دارد؟ واقعاً قانون جنگل.

>>>   یکی ازوظائف مهم پولیس رفغ کردن اشوب گری ها درهنگام بروز ان است متاسفانه نظربه نشرویدوئی درقضیه فرخنده پولیس درمحل رویداد به جزتماشا کردن کدام کاری را بخاطرنجات فرخنده انجام نداده اند بنایکی ازعاملین قضیه محسوب میشوند باید مطابق به قانون نظامی به ارتباط غفلت درقضیه باید همه مسئولین قضیه باید مجازات شود تاباشد پند برای دیگران
حیران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است