امضای تفاهمنامه بین وزارت زنان و اداره زنان ملل متحد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۱    ۱۳۹۴/۱/۶ کد خبر: 91803 منبع: پرینت

وزارت زنان، پلان کاری مشترک وظیفه ای سال 2015 را با اداره ملل متحد برای زنان افغانستان و پروژه تساوی جندر برنامه انکشاف ملل متحد به روز سه شنبه 4 حمل 1394 در تالار سینما زینب امضا نمود.

سیده مژگان مصطفوی معاون مسلکی و سرپرست وزارت زنان در جریان امضای این پلان کاری، گفت: هرچند این پلان کاری مشترک میان وزارت زنان و نهادهای بین المللی همکار با تاخیر امضا گردید، با آنهمه برای پیشبرد کارهای اداری و ظرفیت سازی کارمندان خیلی مهم و اساسی است و در خلاء سه ماه تاخیر بسیاری از برنامه متوقف گردیده بود که خوشبختانه با این امضا کارها مجدد شروع خواهد شد.

سرپرست وزارت زنان، پلان کاری مشترک وظیفه ای را شامل برنامه های محو خشونت علیه زنان، برنامه تقویت سیاسی و اقتصادی زنان، برنامه هماهنگی و داد خواهی، انکشاف ظرفیت پالیسی سازی، ارتقای ظرفیت نظارت وارزیابی، نهادینه سازی بودجه پاسخگو برای جندر و تقویت مطالعات جندر در دانشگاه کابل، عنوان نمود.

همچنان الزیرا رییس اداره ملل متحد برای زنان افغانستان و نورالله احمدزی نماینده اداره انکشافی ملل متحد مختصر راجع به برنامه خویش معلومات دادند.

در همین حال نماینده اداره ملل متحد برای زنان، سفر سیده مژگان مصطفوی معاون مسلکی و سرپرست وزارت زنان را به نیویورک پردستاورد خواند و این سفر را بازتاب برنامه های جامع و صدای رسای زنان افغانستان به جهانیان دانست.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است