کشته شدن فرخنده را تایید نکردم
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۲    ۱۳۹۴/۱/۵ کد خبر: 91777 منبع: پرینت

کشتن فرخنده سر و صدای زیادی در بین مردم ایجاد کرده است. مردم برای اعتراض به این قتل ناجوانمردانه به خیابانها ریختند و صدای اعتراض خود را بلند کردند. مردم خواستار محاکمه محرکان اصلی قتل و برکناری نیروهای امنیتی شدند.

سیمین حسن زاده معاون وزرات اطلاعات و فرهنگ در برنامه «فراخبر» در ارتباط با پستی که در فیس بوک گذاشته بود گفت: در ابتدای خواندن این خبر در فیس بوک پستی در این ارتباط دیده و پستی که گذاشتم به این معنا بود که بی شک خداوند قرآن رانازل کرده و آن را حفظ می کند. این پست به این معنا بود که نیازی نبود کسانی دیگر وارد این کار شوند و زنی را به جرم آتش زدن قرآن به قتل برسانند. خداوند خود حافظ قرآن است و برای این کار قانون و محکمه وجود دارد.

وی ادامه داد: جمله من به هیچ عنوان جنایت علیه فرخنده را تایید نمی کند. در ابتدای خبر حرفی از کشتن یک زن و فرخنده وجود نداشت. من فقط جمله ای در دفاع از قرآن در برابر این خبر نوشتم که زنی در مقابل چند دالر و تابعیت کشورهای اروپایی چند جلد قرآن را سوزانده است. در آن خبر حرفی از این که زنی کشته شده و سوزانده شده نبود.

وی در رد ملا و مجاور زیارت اظهار کرد: از دیدگاه من هم از افرادی که این جنایت را مرتکب شدند منفور و محکوم هستند و باید محاکمه شدند و من هم هرگز و به هیچ عنوان آن را تایید نمی کنم. آنها به هیچ عنوان خود نباید اقدام می کردند. چرا که برای هر تخطی قانون وجود دارد. محاکمه صحرایی در هیچ موردی درست و برحق نیست.

حسن زاده در برابر مخالفان خود که خواستار استعفای وی به خاطر نوشتن پست در فیس بوک بودند گفت: من به هیچ عنوان استعفا نمی دهم چرا که هیچ خلافی انجام نداده ام و متنی در تایید خشونت علیه یک زن نداشته و ننوشته ام و هیچ کدام از اندیشه های قبلی من نیز این گونه نبوده است.

وی در پایان گفت: نیروی مردم برای اعتراض قابل ستایش است و اینکه در خیابانها ریخته اند خداوند نیروی شان را زیاد کند البته اگر حرکتی درست است اما پشت این حرکات و نیروها دسیسه هایی نهفته است. دسیسه هایی که از یک سمت می خواهند در قضیه ای از زن دفاع کنند و از سویی دیگر شخصیت زنی دیگر را خورد کنند و بکوبند و در تمام این قضایا از خود زنان استفاده می کنند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سخنان عالمانه خا نم سیمین هیچ نیرویی در برابر ایمان راسخ مردم مان تاب مقاومت ندارد. با جان و دل از باورهای دینی مان پاسداری خواهیم نمود.جلالت مابه معین صاحب از کجا فهمیدی کسی در برابر ایمان راسخ شما استاده گی کرده بود گیرم اگر خدای نا خواسته در برابر باور شما مقاومت کند در همان کلام اسمانی و مقدس که خودت حافظ ان خودرا میدانی بر خورد همین طور صورت میگرفت ویا شکل دیگری اگر شما میگو اید من عجله کردم ان را نوشتم شما خو قاری قر ان هستید در اخلاق قر ان انسان های عجول را گمرا توصیف کرده اند پس انسان وقتی عجول شتاب زده عمل نماید حرف اش بی اهمیت ولاف گزاف است این زیبنده مقام شما نبود همچنان به خودت که بالا ترین مقام را د اشتی شاگرد مکتب نبودی باید سنجیده وبه موقع گپ میزدی بنا اینکه استعفا میدهی یا سر قلفی گرفته ای چوکی را من کار ی ندارم صرف میگویم این کلا به سرت کشاد است زیبد نمیدهد

>>>   خانم سمین حسن ز اده ! تا نبا شد چیز کی مردم نگوید چیزها . محترمه معینه صاحبه ی وزارت اطلا عات و فرهنگ ! شما نتنها قتل را تا ئید کرده اید بلکه به فر خنده شهید اتهام هم وارد کر ده اید. این اظها رات شما که : " من فقط جمله ای در دفا ع ازقر آن در برابر این خبر نوئشتم که زنی در مقا بل چند دالر و تا بعیت کشور های ارو پا یی چند جلد قر ان را سوزانده است . " چه چیز را می رساند . ؟ این را باید بدا نید که هیچ کس شخصیت شمارا خور د نمیکند . این خود علیا مخدره است که شخصیت خود را خورد کرده است . بهتر انست که استعفا دهید . و وجدان خود را ارام سازید .
صفدری

>>>   بلی باید کنار بروید...شما به هیچ عنوان واجد شرایط این چوکی نیستید..نوشته من به هیچ صورت از روی احساسات نیست..من این دلایل را در فیس بک شما هم ارسال کرده ام. این چوکی میراث اجداد شما نیست که به هر .... خود را به ان میخ کنید. من پروگرام تلویزیونی فراخبر را شنیدم شما بر علاوه اینکه تمام اصول و پرنسیب های مطبوعاتی را زیر پا گذاشتید تا توانستید گلو پاره کردید تا خود را براات بدهید وفکر کردید که ان پروگرام هم مال اجداد شما است هر جفنگی که دل تان بخواهد بگویید. گفتار شما به هیچ صورت نمایانگر دانش وخرد کسی که از ادرس وزارت اطلاعات وکلتور یک مملکت باشد نبود وخیلی بازاری صحبت کردید نمی دانم روی کدام معقولیت اصلا شما به ان چوکی گماشته شده اید وسید مخدوم روی چی دلیلی شما را به معینیت ان وزارت قبول کرده بود؟ تا جایکه من از دوران تحصیل در فاکولته ادبیات شعبه فرانسوی بیاد دارم ....ازین رو موجودیت شما در کنار مخدوم برایم سوال بر انگیز است. برمیگردم به اصل موضوع: موقف چوکی شما طوری نیست که که فکر کنید که داخل سرویس شهری استید وبا نگران سرویس بالای کرایه جرو بحث میکنیدوگلو پاره کنید که شما بر حق استید نه نگران سرویس. شما در باره حادثه ای عجولانه نظر دادید که صفحه جدید را در تاریخ کشورما بازمیکند ویک بار دیگرزمینه ان را مساعد میسازدکه گرگان ... کوران فرهنگ وانسانیت-اوباشان ...فرصت پیدا کنند تا خواهر هم دین وهم وطنم را بی حجاب بسازند و دستان ناپاک ونا محرم خود را به جان ان معصوم دراز کنند وحشیانه ان مظلوم را زیر باران مشت ولگد بگیرند وبر جان برهنه اش با چوب وسنگ بکوبند وان معصوم زیر طوفان این ضربه ها مظلومانه صدا بکشد که بخدا من این کار را نکرده ام وطغیان ...این گرگان تا جای برسد که تن الوده به خونش را زیر عرابه موتر کنندوبه ان هم اکتفا نکنند وبلاخره برجسدش تیل ریخته ان را اتش بزنند. زندگی وموقف شما امروز سیاسی است چی بخواهید چی نخواهید. در دنیای سیاست شیوه سیاسیون طوری است همیشه سنجیده صحبت واظهار نظر میکنند.همشه تصمیم که میگیرند مسولیت ان را نیز متقل می شوند سیاسیون در دنیا همیشه زیر انتقاد استند اما وقتی در تصمیم وابراز نظر نزد مردم گیر میمانند با وجود معذرت از مردم ازچوکی کنار میروند حتی بعضی ایشان خود کشی میکنند. شما خود اقرار کردید عجولانه ابراز نظر کرده اید برای ثبوت اشتباه خود دیگر از مردم چی ثبوتی میخواهید؟ از کجا معلوم که شرایط رقتبار فرهنگی کشور ثمره کار های عجولانه شما ومخدوم باشد؟ از کجا معلوم که شما در اینده اینچنین کار عجولانه نکنید؟ اگر شما واقعا یک زن با وقار با اندیشه والای سیاسی استید مساعدترین موقع است که مردانه وار در مقابل ملت استاد شوید وبگویید که من در اظهار نظرم مرتکب اشتباه شده ام وبرای اینکه از فرخنده پشتیبانی کرده باشم با غرور وسربلندی از وظیفه خود کنار می روم. من ایمان دارم با این کار حیثیت سیاسی خود را حفظ خواهید کرد در غیر ان این لکه ننگ همیشه در پیشانی شما خواهد ماند.
با عرض حرمت

>>>   شما با استفاده از ایه شریفه قران انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون از حرکت نابخردانه مشتی ... که بر سر زنی بی پناه ریختند و او را از خانه امن الهی بیرون کشیدند و به طرزی دهشتبار کشتند دفاع کردید اگر به مفهوم ایه شریفه دقت کنید در قالب یک جمله اسمیه و با تاکید حفاظت از قران را به ذات اقدس الهی نسبت داده است و در عمل هم خداوند متعال در طول تاریخ قران شریف را حفظ کرده است و لذا خداوند با این ایه شریفه در واقع خیال مردم را روشن ساخته است که خود نگهبان کتاب خویش است حال می رسیم به این که از لحاظ فقهی ایا کسی که خطا کرده و خدای نکرده به قران شریف اهانتی نماید چگونه باید با او برخورد کرد و چه کسی باید حکم الهی را اجرا کند در مورد سوزاندن قران حکم خاصی در قران کریم نیامده و به هر حال اگر ما با چنین رفتار غیر دینی اگر روبرو شویم قطعا روند اثبات و اجرای حد خارج از روند دیگر حدود نیست و مهمترین مورد این است که ابتدا بایستی از طریق شهود عالم و عادل اثبات گردد یا متهم خود اقرار نماید و یا قاضی عادل به ارتکاب جرم از طریق شواهد و قراین مطمئن شود و پس از ان با رافت اسلامی به صدور حکم اقدام و جهت اجرا به افراد موظف اعلام نماید که در این میان البته ندامت خاطی و درخواست عفو بی تاثیر نبوده و چه بسا طلب عفو اورا نجات بدهد که یسالونک ماذا ینفقون قل العفو و اعدلوا هو اقرب للتقوی سوال من این است که شما که این قدر درد دین دارید در رابطه با این موضوع در کدام جایگاه نشسته اید ایا شما فقیه عالم عادل یا قاضی اجرای احکام شریعت هستید چرا با احساسات پاک مردم بازی می کنید و بی تدبیر بر موج سوار می شوید و پس از احساس باد مخالف فوری برمی گردید اظهار نظر در این مورد در واقع به منزله یک فتوای شرعی و وظیفه دینی است چطور سریع حکم کرده و فوری بر می گردید مثل مولوی ایاز که او هم احساسات مردم معتقد را جولانگاه خود دید و فکر کرد مردم از این امر شنیع حمامت خواهند کرد و سریع حرف خود را پس گرفت پست و مقام ارزش این را ندارد که وقتی زنی به دفاع در چنگال گرگان وحشی بی گناه جان می بازد در پی ساختن کلاهی از این نمد باشیم و بعد بگوییم ببخشید احساساتی تصمیم گرفتم مگر تصمیم قاتلان احساساتی نبوده پس انها هم با معذرت از چنگال عدل الهی بگریزند نه خواهر کسی در پی دسیسه و تخریب کسی نیست شما اندکی با وجدان خود خلوت کن ببین باید استعفا بدهی یا نه این ازمایش بزرگی است و بیاد اور اذا ابتلی ابراهیم ربه بکلمات

>>>   ازحرفهای خانم حسن زاده معلوم میشود که وی زنیست دارای احساس اسلامی و متنفر ازجریانهای پروژه یی غرب، اگر وی برای دفاع ازقرآن چیزی نوشته است، اکنون باید ازین توطئه های دشمنان نهراسد و توکل برخدای خود داشته باشد. اوپروای معین بودن درین نظام فاسد را نداشته باشد اگر برطرفش هم کنند مشکل نیست وبرایش افتخار است. ولی سرانجام اهل حق پیروز خواهند شد!
عبدالله

>>>   حمایت ازجنایت معادل شراکت درجرم است. جناب معین صاحب لیدرقتل ... دانسته میشوند.
وطندار

>>>   افسوس به خانم حسن زاده: کسانیکه در سطح وزرات ومعاونیت ریاست قرار دارند از هیچ نوع قانون ومقرار حکمی اسلامی خبر ندارند ااز اسلام سوی استفاده نموده و اسلام ره بد نام میسازند و جمله ... علیه فرخنده را میزنند . و برای خانم شرم اور است که هنوز هم از وظیفه اش استعفای نمیکند . از دولت خواهشمندم تا درین باره بدون کدام ساخت بافت تصمیم جدی بگیرد. حتی مه از خانم بودن خود نفرت دارم.

>>>   تودختر جان اصلا سواد نداری به حساب...بک حزب وکیل شدی باید استفاه کنی ازاینکه یک را ه برایت جور کنند... به خوبی خود برو بخیر .
م.ی

>>>   در افغانستان مردم آن قدر بی حس نیستند که دست از خدمت بردارند واستعفا کنند تازمانیکه به زور آنهارا ازچوکی پائین نکشند یا درین راه جان شانرا از دست ندهند هرگز استعفا را درخواب هم نمی بینند وخدمت میکنند!!!

>>>   خا نم حسن زا ده دورغ از نظر دین مقد س اسلا م نا ر وا است شما بد و ن قضا و ت و ارتبا ط و ظیفو ی و نرسید ه به عمق مو ضو ع ګفتید این خا نم به کفا ر کا ر می کند خو استید خو د را مسلما ن واقعی جلو ه د هید و کر د ت بګیر ید حا لا که عد الت خو اهی وپشتو انی مر دم را عملا دید ید با ز بر عکس سخن میګو ید و مطلب را به مخا لفا نت نسبت می دهید انسا ن خو ب مخا لف ندا رد ،نه این ګفتا ر شما را هر مسلما ن مینحث مسو و لیت رد کر دند
عبد القا د ر از هر ات

>>>   حسن زاده بخود حق میدهد بدون اینکه بگناه خود پیببرد در حادثه فر خنده کسانیکه دستگیر شده ازدوستانش میباشد .وقتیکه حسن زاده مانند آن ... دوستان وطرفداران داشته باشد... مارا گله نیست . وانمود میکند که خودش دست داشته ..بودن آن در چوکی معینیت بلکه در چوکی تکت فروشی ملی بس حیف است .امید که مقامات در مورد خرافات حسن زاده گوش خود به کری نزنند .

>>>   خانم حسن زاده انسان بسیار شرافتمندی هست، اما درفضای کشورما آنقدر دروغ زیاد است که انسان را دچار توهم میسازد درنخست همه این گونه فکر میکردند که فرخنده جرم بزرگی انجام داده و قرآن بیش ازیک ملیارد مسلمان را به آتش کشیده ...
سعادت از هلمند

>>>   وای به حال کشوری که مسولانش این چنین اظهار نظر می کنند. وای بر تو سیمین!...

>>>   جای تو همانگونه که از کلا و نکتایی پوشیدن تو ...معلوم میشود درمیان زنان نیست، تو نه تنها زنان افغانستان را بلکه اقارب نزدیک را هم فریب دادی و میدهی، خجالت بکش وبه چوکی دولتی... بدست آوردی کناره جویی کنی واین یک اصول فقیه وی و منطقی قبول شده است !
بانو فخریه

>>>   جرم معین وزارت فرهنگ از نگاه موقف ووظیفه نابخشودنی است کلیپ سخنان او وجود دارد من و اکثر مردم که دران لحظات متوجه و بیننده و شنونده بودند وجود دارد. اگر کلیپ دست کاری شود جرم دیگر است.
م.امین اکبری کابل

>>>   در مقابل اين خانم مسلمان يك توطعه رزيلانه بي دين هاي سكيولر است

>>>   اگر این عمل برای خانم حسن زاده اتفاق می افتاد ان زمان چه حرفی برای گفتن داشت ؟ بازهم از دریچه فیس بوک نهره تکبیر انجام میداد ؟ وای به روزی که بگندد نمک !!!

>>>   جناب سعادت از هلمند قر ان تا قیامت کتاب مقدس برای یک ملیارد انسان نی بلکه برای ملیارد ها انسان وایندگان خواهدبود این یک حقیقت است اما دفاع از قر ان ودیگر مقدسات هم به بگ ونه وبه شکلی که در همین قران ودر همین کلام حق گفته شده وهدایت داده شده باید صورت بگیرد نه به شکل خود سر و دفاع غیر انسانی که همین مقدسات از اجرای ان بر حضرداشته وجدا مخالف ان میباشد من فکر نمیکنم از هلمند باشید هر گز هلمندی باعزت وبا ایمانی این موضوع و مدا فعان انرا تا ئید نمیکند خودت شاید کسی دیگری باشی بهتر است انسان سنجیده سخن بگوید و از حقیقت پشتی بانی نماید اینکه خانم سیمین اشتباه کرده نا فهمیده ونا سنجیده سخن گفته بدون اینکه موقف مقام منزلت خودرا در نظر بگیرد در این جای شکی نیست در قدم اول باید داشتن ترحم که در وجود زنها زیاد تر است ایجاب میکرد که با احتیاط صحبت میکرد در قدم دوم حافظ قر ان خود را میگوید این عمل گرگ صفتانه خلاف اموزه های قران واخلاق این این کتاب اسمانی میباشد انسان از سهو. اشتباه خالی نیست خالق بی همتا از گناه تقصیر معینه صاحب در گزر شود...

>>>   با تائید گپی محترمه فخریه میخواهم بگویم که اینها بخاطر کسب وحفظ چوکی خودرا مسلمان .....واقعی نشان میدهند خدارا قسم است که سری مه حق ندارید در عمل اینها ازکافر مطلق کرده بدتر استند ، تمام مشکلات را همی واری مردم ابن القوت وزمانه ساز که از هرنوع وسیله، ازنام خداوند ومقدسات اسلام گرفته تا دموکراسی سوی استفاد ه میکنند و تمام مشکلات امروزی ما تنها وتنها ازدیست همی جادوگرهای حرفوی ، فریبکار... که درقران کریم اینها را بنام منافقین یاد میکنند به وقوع می پیوندد
وسلام.

>>>   اظهارات خانم حسن زاده کاملاً بجا است. اینکه گفته کسی تاب مقاومت در مقابل ایمان مومنان را ندارد سرچشمه از عقاید پاک دینی شان است ولی مقصر اصلی کسی است که این سو تفاهم را بوجود آورده تا یک بیگناه مورد ظلم قرار بگیرد.

>>>   وحشت، پا از حدودش بیرون نهاده است، عدالت مرده،

>>>   "اى كسانى كه ایمان آورده اید، اگر فاسقى براي تان خبرى آورد تحقیق كنید، مباد از روى نادانى به مردمى آسیب برسانید، آنگاه از كارى كه كرده اید پشیمان شوید!"

>>>   خاطره های زیباو فراموشناشدنی وزارت اطلاعات وفرهنگ به سیمین اجازه نمیدهدکه از چوکی بگذرد.

>>>   خانم حسن زاده اصلآ ظرفیت و کفایت علمی و اجرایی این وزارت مهم علمی وکلتوری را ندارد. تحلیل و دید او کوچه گی است .
نجیب سرشار کابلی

>>>   خانم سیمین استعفا نده ولی ان چوکی ترا از نشستند انقدر رنج میدهد که هر روزاز دیدنش رنج میبری ولی رهایش نمیکنی.درحقیقت نوع کنایه است بر شما ها مهره هاویا بهتر بگویم اراکین دولت که نه کاری را بلد هستید ونه به انسانهای کار فهم موقع میدهید.---فقط کافی بود منحیث یک کار فرهنگی بوزیر داخله زنگ میزدی خودرا از حادثه خبر میساختی وانهارا توجه میدادی .باید بگویم استعفا دادن در دیگر کشور ها عیب نیست.چون دولتهای واقعا منتخب وجود دارد.ولی در کشور مان پوستهاقرار دادی است.دولتیکه بمردم جوابده باشد نیست.پولیس وقضا اش در خدمت مردم نیست.حیف است عمر انسان بیجهت صرف شود وخدمتی بمردم نمیتواند . ...!
ناهید

>>>   خانم سمین اب نادیده پای از بوب کشید یک کارمند بلند پایه دولت این قسم باشد روزگار مردم چی خود شود خانم سمین لطفآ استعفاد داد به اعصاب ارام زندگی کن

>>>   فرهنگیان و سینماگران افغانستان برای برکناری خانم حسن زاده تومار امضا کردند

>>>   خانم سمین استفعا دهید لطفآ بس است در وزارت هم چندان ... غیر از رشوت خوردن چانه زدن با مردن سیاست سر مردم باین رتبه اگر دولت واقعیت دولت است باید این زن را استفعا دهید...
با احترام نگینه از کابل

>>>   اول باید بفهمیم که این خانم هم یک انسان استند مثل همه ما و انسان عاری از اشتباه نیست، اما یک تعداد به گفته خودشان روشن فکر گرچه من فکر می کنم میظورشان همان بی خدایی است، میخواهند این خواهر را تحقیر کنند اما این انصاف نیست.

>>>   معین صاحب محترم بخاطر نجات تان از تائید عمل غیر قانونی وحرکت غیر اسلامی قاتلان شهید فرخنده استعفا ومعذرت خواستن ازمردم وفامیل شهید کار مشکل نیست بلکه یک جرئت اخلاقی است که ثابت میسازید که شما قتل ظالمانه فرخنده را تائید نمیکنید .

>>>   خانم سمین ! شما اگر قاری قرآن می بودید عجولانه بی خریطه فیر نمی کردید که شما و حامیان شما و کسانی که بمثل شما جنین حرف را گفته اند مجرم هستید . از سودیگر نباید در مقابل اولیا الله و زیارات بی حرمتی صورت گیرد و این قسم خشونت بدترین فاجعه در تاریخ بشریت میباشد .
بینا

>>>   معین صاحبه اول خو حیف چوکی که تو کار میکنی دوم اقرار کن بمردم که ادبیات من ضعیف است شرافتمندانه برو خانه که از کار های خانه پسمان نشی که باز از طرف شورهر مبارک لتوکوب نشی که دفتر حقوبشر از افغانستان رفته دیگر کی از تو دفاع میکند .
م.ی

>>>   عکس این زن بیسواد را از صحفه انتر نت محو کنید لیاقت هیچ چوکی را ندرد چه جایکه از وی نظر بخواهی ومعین یک وزارت فرهنگ باشد ....
فائض هرات

>>>   سیمین خان آفرین خجالت آور است که یک معین نتواند جواب دهد منظورم فرا خبر است کسانیکه مقصرو گناهکار اند در جریان حرف زدن قیافه شان شرمنده گون میگردد همانطور که درفراخبر تمام مردم دیدند اگر در اطاق فراخبر یک زن قهرمان مانند سیلی غفار بود و گوینده و فلم بردار و چند همکار تخنیکی فکر نکنید چرندیات تان در همان اطاق باقی ماند همه مردم در داخل و خارج از افغانستان ترا دیدند و... و خودرا خوب معرفی کردی چنان معرفی که اگر سیمین شناسی هم میساختند آن چنان ترا نمی شناختند که خود خود را معرفی کردی .

>>>   موضوع که درفراخبرمورد بحث قرارگرفت باخانم سمین حسن زاده و مصاحبه که یماسیاوش با نامبرده داشتند اگرهمین حرف ها باآقای ظاهر قومندان امنینه کابل میداشتند خودشان میدانند که باچی عمل روبرومیشدند چون این یک خانم بود به اینگونه حرف زدند وهراس هم نداشتند اگرراستی افغان واقعی ...استی بروهمرای قومندان امنینه همنطورمصاحبه کن چون قومندان امنیه هم به فامیل مرحومه گفته بودند که بگویند دخترشان تکلیف روانی داشتند و فامیل مرحومه نیزباید کابل راترک کنند .
جاوید احمد ازکابل

>>>   سلام ...شاید خانم سیمین حسن زاده هم حرفی گفته باشد ولی آقیان از قاتلان فرخنده بیشتر به خانم سیمین حمله میکند این هم درست همان عملی که چند تن از مردمان عجول بیخبر نادیده و نا فهمیده از همه جا مظلومی را تکه تکه کردند حال نیز مثل همان عملی برای مظلومی دیگری تکرار می شود خب شما زور تان به کسی دیگر نمی رسد و خانمی بی دفاعی دیگری را گیر کردین و هی شب و روز به سر سر این می زنید اگر خیلی راست میگویید بروید طالبان که در هر روز کودک پیر جوان تان را می کشد آنهارا شکست بتین نه اینکه حرفی خواسته یا نخواسته از یک زن شنیده اید هی از همه طرف محکوم مش می کنید چون میدانید که این زن مثل همان زن مظلوم بی دفاع است در صورت که در افغانستان آدمهای هست که کار های بسیار بسیار بد تر از این انجام میهد چون زور دارد کسی قدرتی حرف زدن ندارد حال که یک زنی بی دفاع حرفی را گفته همگی تان باسود و بی سود داور و قاضی شده اید بس است دیگر !!!
طاهر از ایران


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است