توزیع دومین دور کمک ها به آسیب دیدگان پنجشیر
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۲    ۱۳۹۴/۱/۵ کد خبر: 91756 منبع: پرینت

سیده مژگان مصطفوی، سرپرست وزارت امور زنان به تاریخ 3 حمل در راس یک هیات به ولایت پنجشیر سفر نمود.

هدف اساسی از این سفر، توزیع دومین دور کمک ها به آسیب دیدگان برفکوچ های اخیر در ولایت پنجشیر گفته شده است. سرپرست وزارت زنان در جریان ملاقات به سرپرست ولایت پنچشیر عبدالرحمن کبیری، نماینده شورای ولایتی رییس امور زنان و دیگر مسوولان دولتی ولایت پنجشیر اظهار داشتند که با آنکه وزارت امور زنان امکانات خیلی محدود در دست دارد، با آنهمه توانستیم به همکاری آیساف ترکیه به تعداد 250 بسته کمکی را که شامل چند قلم مواد خوراکی، لباس و بوت می باشد، برای فامیل های آسیب دیده فراهم سازیم.

سرپرست ولایت پنجشیر ضمن اظهار آنکه از وزارت امور زنان و آیساف ترکیه اظهار سپاس و امتنان نمودند، افزود که با آنکه ولایت پنجشیر از امن ترین ولایات کشور می باشد اما حوادث طبیعی اخیر خسارات هنگفت مالی و جانی را به مردم این ولایت بخصوص در بخش مواشی و زراعت به میان آورد.

سپس سرپرست وزارت زنان به ولسوالی های سپید چهر، خینچ و دره رفت و ضمن اظهار همدردی، کمک ها را مستقیم به فامیل های متضرران توزیع نمود.

قابل یاد آوری است که سرپرست وزارت زنان به تاریخ 9 حوت 1393 به تعداد 200 بسته صحی مخصوص زنان و 750 جمپر زمستانی را به منظور کمک به بازماندگان حادثه اسفناک برفکوچ های اخیر در ولایت پنچشیر، به مسوولان این ولایت تسلیم کرد.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   زنان همیشه افتخار افرین هستند همین مامردان هستیم که درین قرن تنالوژی بسوی نادان وجهالت روان هستیم قسمیکه شاهد کشته شدن مرحومه فرخنده بودیم حتی امروز با رو برو شدن به خانم خجالت زده وشرمنده هستیم
ظهور فضلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است