خانواده فرخنده از سوی پولیس تهدید شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۴    ۱۳۹۴/۱/۵ کد خبر: 91743 منبع: پرینت

فرخنده بیماری روانی نداشت و در رشته شرعیات مشغول به تحصیل بود.

پدر فرخنده می گوید: پس از این که دخترم در این حادثه جان داد، فرمانده پولیس به وی گفته است که به رسانه ها بگوید دخترش بیمار روانی بوده است.

وی افزود: فرمانده پولیس به آنان هشدار داده بود که خاموش و بدون هیچ گونه سر و صدایی فرخنده را دفن کنند و از هر ولایتی که هستند به همان جا بروند زیرا پولیس همانطور که فرخنده را نتوانست نجات دهد آنان را نیز نمی تواند نجات دهد.

این درحالی است که آگاهان و مردم، پولیس را در این حادثه تماشاگر و بی کفایت می دانند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آغاز یک رسوایی دیگر درمورد جنایت فرخنده
شما دراین پیام و یا سخنان پدر فرخنده واضح می شنوید ، که می گوید ، قرماندان امنیه کابل جنرال عبدالرحمن رحیمی بمن گفته به رسانه ها بگویم ، که دخترم مریض روانی دارد و گفت خودت با اقوام می توانی فرخنده را به هر کجا کی میخوای گویا به طور مخفیانه دفن کنی و خودت با قامیل به شهریکه قبلا زندگی میکردی بروی ، چون نیروهای امنیتی از تو و خانواده ات حفاظت کرده نمی توانند. این مطلب واضح از زبان پدر فرخنده شنیده میشود ، در حقیقت این تهدید به مراتب خطرناک تر ازکشته شدن فرخنده میباشد ، ولی اینکه این مصاحبه درچه شرایطی تهیه شده است اگردوستان از صدا می شناسند که او پدرفرخنده می باشد لطفا نظربدهند چون حضورچنین قوماندانی درکابل امنیت این شهر را حتما به چالش خواهد کشید ( خدا بهترمی داند )

>>>   پولیس مشغول باج گری از تعویذنویسان .... است، اگر اینها وظیفه خود را همانطوریکه ایجاب میکند انجام میدادند، ازین حادثه هولناک واکثریت جرایم دیگر جلوگیری میشد .پولیس مقصر اصلی درین حادثه وسایر جرایم دیگری است و علت تمام بدبختی ها را در خود ارگانهای دولتی باید جستجو کرد!

>>>   در کشوری که تمامی رسانه هایش غرب زده شده باشد و بیکاری جوانان و سوه استفاده از زنان ...در فکر مردم باشد نه مادر خواهر . از پولیس هم نمی شود توقع بیشتر از این داشت...
همایون از کوه های پامیر

>>>   این ها پول لیس هستند برای ظلم بالای دست فروش ها وکراچی ها

>>>   اگر قوماندان امنیه ولایت چنین حرف زده باشد و خانواده فرخنده را تهدید نموده باشد وزیر داخله باید استعفا دهد زیرا نشان میدهد که پولیس خودش در قتل فرخنده دست داشته است اگر ممکن باشد این عامل قتل را به چنگ قانون بسپارد تا قواندان امنیه محازات گردد زیرا این پولیس خاین تر از هر کسی دیگر است باید دولت به ان برسد وزیر داخله باید قوماندان امنیه که حیثت و ابروی پولیس را مغشوش و مظنون میسازد به همگان واضح و اشکار سازد و چهره اش افشا شود این جنایت جاهلان و پولیس ضربه بزرک به پیکر نظام دولتی است من بمثابه یک پولیس طالب انم که هرکسی که پدر و یا مادر و خانواده فرخنده را تهدید بمرگ مینماید باید عاجل دستش از کار گرفته شود زیرا این قسم جنرالان بی مسلک در نظام زیاد است دولت را بد نام ساخته است مردم افغانستان با تحقق این شکایت که اگر راست باشد و قوماندان امنیه عامل تهدید خانواده فرخند باشد باید مردم سیل اسا به دروازه قوماندان امنیه حمع شوند تا قوماندان از کارش برطرف گردد و یا از مقامات عدلی و قضایی بخواهند تا به تهدید رسیده گی نمایند تا کی محافظه کاری شود دشمنان پولیس در درون پولیس وجود دارد باید پولیس تصفیه و پاک گردد
با احترام افسر پولیس

>>>   احسن بر همایون که موافق نظر بنده در مورد رسانه هاست؛ اگر دولت فعلی میخواهد دروطن نظم وآرامش برقرار گردد نشرات رسانه ها را تحت کنترول در آورد. آنوقت نه طالب است نه داعش و نه بی نظمی عامل تمامی خشونت ها رسانه های وابسته به بیگانه های کشور ماست. از شبکه اطلاع رسانی تقاضامندم که این موضوع را هرچه میتوانند به اذهان عامه بیندازند. تا مسؤلین این رسانه ها متوجه شوند. و دولت نیز بداند که از کدام شیوه خشونت و نا امنی را مهار کنند...
با احترام فروزانفر

>>>   در هنگام قتل فرخنده هزاران پولیس تماشاچی داشت کار به رسوایی پولیس کشید حالا باید از خود دفاع کنند شاید هم پدر فر خنده را رازی کنند به تهدید پول وغیره تا این قضیه دا من پولیس را سبز داشته باشد .
هرات

>>>   شك وترديد ها در مورد عمل كرد وبي تفاوتي پوليس در مسألهء قتل ظالمانهء وغير انساني فرخنده، زماني افزايش ميابد، كه عبدالرحمان رحيمي قوماندان امنيهء كابل به پدر فرخنده در حقيقت اخطار و دستور مي دهد، كه در موضوع قتل فرخنده چه حرف هايي رابايد بزند وچه كار هاي را بايد بكند! طور مثال چرا عبدالرحمن رحيمي قوماندان امنيهء كابل به پدر فرخنده دستور مي دهد، كه بايد بگويد، كه فرخنده بيماري رواني داشت؟ چرا قوماندان امنيهء كابل مي گويد، كه فرخده را مخيفانه دفن كنند؟ چرا عبدالرحمن رحيمي قوماندان امنيهء كابل به پدر فرخنده مي گويد، كه شما بايد ازين جا به منطقهء يا ولايت مربوطهء تان انتقال نماييد? چرا قومندان امنيه كابل، كه وظيفه اش پاسداري از جان مال وناموس مردم است به پدر فرخنده مي گويد، كه همان طوريكه ما فرخنده را نجات داده نه توانستيم، همان گونه نه مي توانيم، كه از شما دفاع كنيم؟ اين چراها وده ها چرا هاي ديگري موجود است، كه شك وگمانه زني را در مورد عمل كرد وبي تفاوتي پوليس به خصوص قوماندانيي امنيهء كابل كه مسؤل درجه يك امنيت مردم و شهريان پايتخت است را افزايش مي دهد، كه جناب عبدالرحمن رحيمي قوماندان امنيهء كابل بايد به آن پاسخ بدهد. در صورتيكه يك قوماندان امنيه پايتخت يك مملكت توان پاسداري يك فرد عادي را نه داشته باشد وخودش هم به آن اعتراف مي كند، كه همان طوريكه فرخنده را نجات داده نه توانستيم، شما را هم نجات داده نه مي توانيم لازم است، كه شرافتمندانه از وظيفه كنار رود.

>>>   قاتلان فرخنده باید مجازات شوند واعدام گردد
بااحترام نوروز احمدی کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است