وعده رسیدگی جنرال دوستم به معترضان ورزشی
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۰    ۱۳۹۳/۱۲/۲۲ کد خبر: 91044 منبع: پرینت

جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول رییس جمهور با حضور در جمع بست نشینان پارک زرنگار کابل، به آنان وعده سپرد که به خواسته های شان رسیدگی کند.
وی پس از چاشت روز پنجشنبه، خیمه‌های متحصنان را جمع آوری کرد.

این درحالی است که قبل از ظهر روز پنجشنبه پارک زرنگار کابل گواه گردهمایی بیش از ۵۰۰ تکواندو کار ملبس به لباس تکواندو بود. این ورزشکاران حمایت خود را از بست نشینان اعلام کردند.

ورزشکاران، کمیته ملی المپیک را به مداخله در امور فدراسیون تکواندو و حمایت از افرادی متهم میکنند که پول ورزشکاران را اختلاس کرده اند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ای بیچاره هاهم درسرخرمان وعده هابرابرآمده اند .
احمدشعیب ازشهرنوکابل

>>>   کمیته ملی المپیک باید با ریاست تربیت بدنی مغالطه نشود. ریاست تربیت بدنی نهاد دولتی است وکمیته ملی المپیک نهاد انتخابی خارج اردولت.
تا جایی که من درجریان قضایا استم ، رییس کمیته ملی المپیک آقای فهیم هاشمی ازجمله تاجران مشهورافغانستان است و به قرارگفته شخص ایشان اززمان انتخاب ایشان به صفت رییس کمیته ملی المپیک افغانستان بیش ازشش صد هزاردالر را ازسرمایه شخصی شان را برای المپیک مصرف نموده است. حتی همین ورزشکارانی که امروزتحصن کرده اند میدانند که آقای هاشمی اصلا وابدا شخصی نیست که ازنهاد المپیک نفع مالی ببرد زیرا ضرورتی ندارد ، بنا بگذارید این شخص جوان وبا احساس برای ورزش کاری بکند. ازانتخاب وی یکسال هم نمیگذرد برایش وقت بدهید که لیاقت خویش را ثابت کند.

>>>   دوستم هم چند روز در صدارت ورزش کرده و خود را در جمله ورشکاران کشور حساب میکند.

>>>   ...اولآً چقدر درد آور است که یک کمیته به نام ملی باشد و از دولت مصارف و نظارت نشود. کمیته ملی المپیک یک کمیته ملی است و این قهرمانان تکواندو به اخلاق مدنی جرکت دادخواهی را براه اندخته و در اثر پای در میانی معاون اول که عضو مهم و فیصله ساز دولت است به تحصن ایشان درخواست پایان دادند نمود. بدین معنی که یک مقام دولت باید حافظ صیانت ارکان های دولت و اشخاص ملی باشند. بلی تا جایی که من هم منحیث یک شهروند اگاه از مسایل کشورم درجریان قضایا استم ، رییس کمیته ملی المپیک آقای فهیم هاشمی ازجمله تاجران مشهورافغانستان نه بلکه یکی از ترجمان های ناتو که فعلاً هزار ها مورد عدم پرداخت مالیه....دارد. سؤال زخمی شدن و قتل بعضی از قرمانان سپورت مرموز نیست بلکه دست ... همین جناب است. یقین داشته باشید که هیچ پولی از جیب خویش مصرف ننمود بلکه پول از خون بهای سپورت من ها را شاید مصرف کرده که بعداً اختلاس های بلند تر صورت گرفته است.ین شخص فروخته شده بیرون است و پلان داردکه در پارلان آینده یا خود ویا کاندیدای از اقارب خویش را معرفی نماید که باز دامنه چور و چپاول را فراخ سازدشما و نه تنها بالای سپورت من ها بلکه بالای مردم نیز ظلم نماید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است