کارگر برای اسلوان اسکلیزیچ خط و نشان کشید
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۸    ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ کد خبر: 90980 منبع: پرینت

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال افغانستان برای اسلوان اسکلیزیچ که اخیرا از سوی فدراسیون فوتبال به‌عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شده، خط و نشان کشید.

فدراسیون فوتبال افغانستان با امضای یک قرارداد اسلوان اسکلیزیچ را به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی کرد.

کرام‌الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال ضمن معرفی اسکلیزیچ گفته بود که این تصمیم قبل از حادثه اتفاق افتاده برای یوسف کارگر و در تعامل با شخص وی گرفته شده است اما حال یوسف کارگر پس از طی دوره درمان ادعای سرمربی ‌گری تیم ملی را دارد .

کارگر در پاسخ به سوالی که آیا هنوز خود را سرمربی تیم ملی می‌داند، این‌گونه پاسخ داد: بله، من هنوز سرمربی تیم ملی هستم، نه استفعا داده‌ام و نه هم کسی از فدراسیون به من گفته است که برکنار شده‌ام.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کارگر نمیتواند سکتگی در پیشرفت فوتبال افغانستان ایجاد کند افغانستان استعدادها و علاقمندان زیاد در فوتبال دارد و بزودترین زمان میتواند از مطرح ترین تیمهای آسیا شود حالا که یک مربی خارجی پرکار و استعداد شناس روی کار آمده آقای کارگر نمیتواند مسوولیت حساس سال پیش روی فوتبال افغانستان را که در رقابت با همسایگان و رقیبان سنتی قرار گرفته را بدوش بگیرد و باید عرصه را برای متخصصین خالی کند تا جوانان مستعد افغان به حق خود برسند
بامیانی

>>>   این کرام الدین درکدام رشته ورزش بلدیت دارد ؟؟؟؟

>>>   کارگر به درد سر مربی گری تیم ملی نمی خورد چون سر مربی ما باید خارجی باشد تا بتواند بدون توجه به نژاد ومسایل این چنینی بازیکنان را انتخاب کند.

>>>   خوب کاری نداره یک نامه از فدراسیون برایش ارسال کنند که برکنار شده تمام.

>>>   اشتباه کرده که خط ونشان کشیده


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است