لباس آهنین در تن دختر افغانستانی!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۹    ۱۳۹۳/۱۲/۱۱ کد خبر: 90370 منبع: پرینت

لباس آهنین در تن دختر افغانستانی کدام مفهم را اریه می کند و کدام هدف را به نتیجه خواهد رساند!

آنچه که در منظره زیبای افغانستان مشاهده می شد حالا بگونه دیگری جلوه می دهد گویا رنگ زرد خزانی را بخود زیبا می بیند. پوشیدن لباس آهنین آن هم بشکل بی عفتی آیا چه پیام دارد؟ به صدها پدیده که در تاریخ افغانستان همچو فرهنگ بی عزتی جا نداشته چرا؟ اگر در جستجوی منبع این همه پدیده ها بیرون شویم مطمین هستم جز دسیسه غربی ها و بدنامی اسلام چیزی دیگر نیست غربی ها سال ها است تلاش می روزند تا اهداف خویش را بالای مردم دنیا تطبیق نمایند.

شیوه عملیات آمریکا در حریم افغانستان آن چنان لذت بخش است تا هر فرد افغانستانی از آن استقبال کند. به اساس شماره مرور نماید.
1_ حمایت مالی ولوژستیکی به حکومت افغانستان به ویژه پرداخت معاشات قوای مسلح افغانستان
2_ حمایت فیزیکی موجودیت نیروهای نظامی آمریکا دفاع از مردم افغانستان
3_ ایجاد نهادهای مدافع حقوق زنان، حمایت از اطفال و تقویت حقوق بشر در افغانستان
4_ امضای توافقنامه امنیتی بین کابل واشنگتن یعنی در آینده نیز دست نوازش غربی ها بالای مردم افغانستان وجود دارد.

این موارد از جمله موارد عمده بود که تذکر یافته این همه نوازش آمریکا مردم را مجبور می سازد تا از آنها استقبال نمایند. البته با همه حمایت های مالی و ارایه خدمات نیک خود اهداف اصلی خویش را نیز تطبیق می کنند.

1_ ترویج فرهنگ غربی و بد تر از غربی ها خلاف موازین اسلامی از طریق زنان با عفت افغانستان. بلی دقیقا! در طول تاریخ زنان افغانستان از بسیاری حقوق خویش محروم بوده ولی آنچه که به طریقه بهتر اسلامی از حقوق خویش استفاده می کرد عملی نگردید یگانه علت همچو بدبختی عدم آگاهی وبی سوادی زنان افغان است از این رو زودتر مورد سوی استفاده قرار می گیرد تا از اسلامیت، از افغانیت و انسانیت فرا تر قدم بگذارد چرا زنان افغانستان مورد هدف قرار می گیرد.

دلیل این است که زنان محروم تر از مردان بوده بنابراین بهترین گزینه برای تخریب فرهنگ است. افزایش فحشا، پوشیدن لباس های تنگ و تحریک آمیز، برهم زدن عقد ازدواج بین زوجین تمام موارد ذکر شده طور طبعی بوجود نیامده بلکه زحمات آموزگار است تا به مرام خویش برسند.

برعکس از مردن افغانستان چگونه می توان استفاده کرد. بلی آن ابله هان که بنام طالب بالای مردم افغانستان ظلم می کنند دسیسه بیش نیست بلکه بادار اصلی طالبان غربی ها است که بایک مدیریت قوی و پنهان حملات انتحاری و بی نظمی را فراهم می کنند در این مورد مشکوک بودن بالای پاکستان ضایع کردن وقت است پاکستان همان افزار کاری است. هر زمانی که افزار ( پاکستان) استهلاک شود و آمریکا مهره بهتر پیداکند مطمینا روابط افغانستان و پاکستان بهتر خواهد شد. موضوع اینجا است که غربی ها با یک تیر دو هدف را نابود می کنند.

1- استفاده از ضعف زنان عدم آگاهی زنان
2- خریداری وطن فروشان کسانی که به پول، مقام موقف علاقمند است.
3- فریب دادن ابله ها کسانی که از بعدهای دینی، مذهبی زوتر تحریک می شوند.

فروتن


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بله باید که یک چیز را برای خواهران ما بگویم که نباید فریب دشمنان را بخورند چراکه آن حق را که خالق تان برای تان داده است اگر امروز تمام جهان کفر باتمام وسایل تکنالوژی شان بیایند توانائی یک بخش کوچک از حقوق که خداوند برایتان داده است داده نمی تواند مطمیئن باشید چون شما همان دانه قیمتی هستید که دین مقدس اسلام اطراف شما را احاطه نموده است وبکسی اجازه نمی دهد که به آن دست درازی کند چون دنیای کفردر جستجوئی آن دانه هستند تازمانیکه دین شما برای آنها اجازه نمدهدبه آن دانه گرانبها که تو خواهرم هستی رسیده نمی توانند آن زنان که در غرب هستند سنگ پیش پاافتاده هستند هرکسی که دید بالغط میزند یعنی هرکس که برابر شد کام جوئی می نماید همان مسله بای فرند وگیرل فرند است آنها زندکی ... را دارند اما تو خواهرم شکر الحد الله یک زندگی انسانیت واسلامیت داری متوجه خود ات باش که از این عفت وپاکدامنی بیرون نشوی . باید اعتراف نمود که بله از طرف برادران ما نیز حق شما خواهران ومادران تلف شده اما این به این معنی نیست که اسلام برای شما حق قایل نیست ومقصرش دین شماست نه خیر یگانه علتش بی سوادی ملت افغانستان است شما ببنیند که کشور ما در چند دهه قبل با چی حالت های روبرو بود جنگ های داخلی از یک طرف هجوم دشمنان دین ما از طرف دیگر کشتن افراد بی گناه توسط خائینین فروخته شده بلوک غرب از طرف دیگر وبلاخره چوروچپاول از طرف دیگر. درپشت صحنه این همه دست کی بود معلوم است که غرب بود. این ملت را بگونه مصروف ساختند که همه از تحصیل بازبمانندو کسی نتوانست بااین وضیعت به مکتب، مدرسه ویا مسجد برود. چرااین شد بخاطریکه استعداد که ملت اسلامی وملت غیورافغانستان دارد درجهان کسی ندارد. غرب از این ناحیه ترس وهراس دارد. پس خواهران ومادران عزیز لطفا آبله دست غرب برای نابودی فرهنگ والای دین مقدس اسلام نشوید که به عوض آن فرهنگ حیوانیت غرب را جانشین نمایند ور نه در پیشگاه خداوند منان چی جوابی خواهی داشت چون همه ما روزی از این دنیا فانی رفتنی هستیم خیر است که امروز کشور مافقیر وملت افغانستان دست به گریبان وباصد ها چالش درگیر هستند در هر حالت ما خدا داریم وما دراین جا مهمان هستیم شمادیده اید که مهمان روزی رفتنی است وماهم می رویم باید که وجدان وشخصیت وسلامی خود را نفروشیم تا بایک اعمال نیک ویک مسلمان واقعی همرای خدای خود ملاقات نمایم.
سیغانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است