وقتی مرده خوری رسم می شود
در این حکومت درهم و برهم وحدت ملی که نمونه تمام عیار کثرت گرایی در عین فاصله گرفتن از پرچم وحدت است فقط جای معلولان و جانبازان و شهدا و اطفال و زنان بی سرپرست خالی است! 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۵۵    ۱۳۹۳/۱۲/۵ کد خبر: 89949 منبع: پرینت

در این حکومت درهم و برهم وحدت ملی که نمونه تمام عیار کثرت گرایی در عین فاصله گرفتن از پرچم وحدت است فقط جای معلولان و جانبازان و شهدا و اطفال و زنان بی سرپرست خالی است!

جدا از اینکه با رفتن حامد کرزی و دار و دسته اش از ارگ ریاست جمهوری و تشریف فرمایی اشرف غنی و عبدالله بسیاری دفاتر و چوکی ها و کاخ ها و مسندهای فرمایشی و سلیقه ای نیز به بدنه اصلی حکومت اضافه شد و تمام ارگ نشینان دوبرابر گذشته شدند...

اینک هردم از این باغ بری می رسد و روزی نیست که گزارش هایی مبنی بر گماشتن چندین تن از معاونان و مشاوران و مباشران و دستیاران و سکرتران و رانندگان و محافظان به گوش نرسد یا به چشم نیاید.

در همین راستا محمدخان معاون اول ریاست اجرایی که صرفا به دلیل ضرورت حضور یک پشتون تبار در تیم اصلی انتخاباتی اصلاحات و همگرایی قرار داده شد و غیرمسوول ترین و ناکارآمدترین فرد حاضر در ارگ ریاست جمهوری با وظایف تعریف ناشده است؛ اقدام به...

اقدام به لیست بلندبالایی از اقوام و اقارب مدنظر خود را برای جای دادن در خوان گسترده حکومت کرده است تا اثبات نماید که مرده خوری رسم شده است و وقتی اشرف غنی بر گور عزت افغانستانی و آرمانهای ملی پایکوبی می کند دیگران به مرده خوری روی می آورند.

مشاورسیاسی و امور بین الملل، مشاور امور فرهنگی و اجتماعی، مشاور امور حقوقی و پارلمانی، مشاور امور دینی، مشاور امور فرهنگی و رسانه ها، مشاور امنیتی، مشاور اقوام و قبایل، مشاور امور حکومتی و مشاور امور انکشافی و اقتصادی از افراد بی نام و نشانی هستند که به جمع مرده خوران ارگ پیوستند.

مگر یک حکومت بی برنامه و بی ثبات که موضع متزلزلی در منطقه و جهان دارد برای امور بین الملل، اقتصاد، انکشاف، فرهنگ و اجتماع، حقوق و پارلمان، اقوام و قبایل و امنیت به چند کارگزار و کارشناس در امور اجرایی نیازمند است؟! براستی که در این آشفته بازار و ازدحام زاید ارگ ریاست جمهوری در پایتخت فقط جای زنان بی سرپرست خالی است.

کد (8)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   انجینر؟؟؟؟ محمد خان و شولگری واقعا بیسواد اند...

>>>   در صورتیکه کار ها را مشاورین سر به راه کنند پس این مدیران چکاره اند ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است