مدیر شعبه بانک مرکزی اسپین بولدک قندهار فرار کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۳    ۱۳۹۳/۱۲/۴ کد خبر: 89851 منبع: پرینت

مدیر شعبه بانک مرکزی اسپین بولدک شهر قندهار با یک میلیون و چهارصد هزار دالر به پاکستان فرار نمود.

برخی در بخش محاسبه این بانک گفته اند که مدیر شعبه بانک مرکزی در ولسوالی اسپین ‌بولدک باهمکاری دو مامور دیگر این اداره از انجایی که کلید دار خزانه بودند پول های بانک را دزدیده و بعدا همراه با اعضای خانواده های خود به پاکستان فرار کرده اند!

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خب الان که رابطه با پاکستان خوب شده به پاکستان بگوید این رییس خیانتکار و دزد ...را تحویل دهند. اگر با این آدم برخورد نشود همه پولهای ملت دزدیده خواهدشد
یونس ازکابل

>>>   چندین مرتبه دارائی عامه اختلاس حیف ومیل می شود .گوش شنوا وجود ندارد که پرسان کند .بانک از گمرکات بد تر است، البته شایعیات نیست بلکه حقعقت است .
با احترام ی.ش.پ

>>>   حالا معلوم شد که کی ها دوزد های واقیعی کشور مابوده اند
هارون جوزجانی

>>>   این خبر راست است ... آفرین بر شما
علی جان از قندهار

>>>   راست اگر بگویم جان بیادر، عیسی طراف معاون دوم، هده وال معاون اول، انجنینر محمود خزانه دار، جبار خیل آمیر عملیات بانکی همه یکدست هستند که بانک را چیور کنند. بخاطریکه بسیاری از خزانه دار ها ار لغمان هستند و تمام خزانه دار ها به مشوره های پت همین اشخاص مقرر میشوند. همین اشخاص در قرار داد ها، با سرای شهزاده و بانک های خصوصی معامله میکنند و کمشین میگریند و از پول اکشین هر ماه از صرافان حق پولی میگیرند. هر خزانه دار که مقرر میشود تا هزار به معاون دوم ، محمود و جبار ندهد مقرر نخاد شود. این ها بانک را چور کردند هر روز به دبی سفر میکونند و جبار خیل برایشان هر چیز پیدا میکند....
یک کارمند برحال د افغانستان بانک

>>>   با سخنان کارمند دافعانستان بانک موفق هستم، به وافعیت مال عام المنفعه دولتی را افراد فتنه جو ومنافق با مهارت خاص به غارت میبرند واین افراد به عنوان حلقه زنجیر یکدیگر را حمایت مینمایند. ریاست جمهوری ،ریاست اجرائیه بخصوص ریاست امنیت ملی حتمی باید به این مسئله حایتی توجه جدی را معطوف دارند.

>>>   عیسی طراب اصل تخلص او طراب است ، خراب و طراب پول است با آنکه چهار سال میشود که سن تقاعد را تکمیل نموده است ولی با آنهم با شناختی که همراه پیرگیلانی دارد هرسال معیاد خدمت او بحیث معاون دوم بانک مرکزی تمدید میشود واقعآ ... و چندین تعمیر در شهر کابل و شهر جلال آباد دارد در فساد معاون اول هده وال و معاون دوم عیسی طراب با جبارخیل آمرعمومی عملیات بانکی همدست میباشند . هرسه ... اشخاص میباشند که به تمام کارمندان و کارکنان بانک مرکزی معلوم است.
یک کارمند اسبق بانک مرکزی

>>>   بلی فرار شان حقیقت دارد ومدیر بانک پسر خاله حامد کرزی است ...
داود

>>>   این اعمال سبب بی اعتمادی مردم نسبت به سیستم بانکداری خواهد شد.
حسن کور

>>>   درین دسیسه عیسی طراب ، هدوه وال، جبارخیل،محمود خزانه دار و قیس مومند رئییس منابع بشری شریک هستند. این چهار ... یک دست استند و تمام فساد را یکجا هماهنگی میکنند. هر کسییکه مقرر میشود این ها چند هزار دالر رشوت میگرند و بین هم تقسیم میکنند. جبار خیل تمام خدمات ... را به هده وال و عیسی طراب در داخل و خارج مهیا میکند. قیس مومند یک چاپلوس بسیار نرم است که هر چیز هده وال بگوید قبول میکند. محمود خو ......... یکه تاز است. شما خودتا بگوئید: هده وال حتی شهادتنامه صنف دوازده ندارد چه بماند به مسلک، عیسی طراب خو کاملا بیسواد است و همیشه کارهای تنظیم محاذ ملی را با استفاده از امکانات بانک و دولت پیش میبرد و همیشه کوشش میکند که دبی بخاطر......... سفر کند. در تمام قرار داد های بانک شریک است. این ها همچو موریانه در شرایین بانک ریشه دوانده اند و هر نوع کوشش برای اصلاح و اداره را تخریب میکنند. این ها با کوشش های زیاد حتی میخواهند مانع آمدن خلیل صدیق شوند چون او یک شخص جدی است و مانع دزدی های آنها میشود. قبل از معرفی او به پارلمان هده وال و عسی طراب دروازه به دروازه وکیلان و دیگران میرفتند تا مانع انتخاب او شوند. اگر وقت بود این ها را برایتان بیشتر شناخت خاهیم داد.
انجینر .... کارمند برحال بانک


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است