افتتاح شرکت قتل آنلاین
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۷    ۱۳۹۳/۱۱/۱۸ کد خبر: 88798 منبع: پرینت

شرکت کشتن، سلاخی و نابودی آدم ربایی در افغانستان به تازگی آغاز به کار نموده است. ما حتی حاضر هستیم خطرناک ترین آدم رباها را در ورژن های جدید و اصلی کمپانی بدون محاکمه و طی مراحل قانونی در اسرع وقت کشته و جنازه آنان را در ملا عام به نمایش بگذاریم.

علاقمندان می توانند در صفحه پیام موبایلتان مشخصات آدم ربا را نوشته و به خطرناک ترین شماره مورد نظرشان ارسال کنند و جنازه آدم ربا را بعنوان یک پیشکش جدید دریافت کنند. همچنین این شرکت می تواند در هر دقیقه یک آدم ربا را نابود و در لوحه تبلیغانی شهر آویزان نماید.

همچنان ما از ورزیده ترین کادرهای بیرحم خویش همچون شاه طاووس دار دار، اقلیم زاده بی گرده، فره جان کله کنده و دیگر پرسنل مجرب عرصه آدم کشی برخوردار هستیم.

در صورت اینکه متقاضی بخواهد، شرکت می تواند دست، پا، کله و دیگر نقاط حساس وی را از بیخ و بُن کنده و در اختیار شما قرار دهد. همچنین پیشکش های رایگانی همچون دو قفاقه، سه قفاقه، پس لغتی و ضربات مشت کاملا رایگان است.

توجه داشته باشید که آدم رباهایی که بدون واسطه یا تازه کار هستند در اولویت کاری ما هستند و هزینه کشتن اعضای باندهای مافیایی خطرناکی که به مقام های بلند پایه ارتباط می گیرند بالا است و می توانیم بعد از مرگ و ترور و یا هم کناره گیری از قدرت جناب مقام بلندپایه آنان را کشته و به دسترس شما قرار دهیم.

ثبت و راجستر آدم رباها ضروری است.

لطفا هر چه زودتر بشتابید و از پیشکش های این شرکت برخوردار شوید.

(فقط جدی نگیرید)


مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ده پیشکش رایگان پس گردنی و تاسکی میبود فکس میشد ههههههه

>>>   ثاقب عزیزطنز خوبی بود ولی میدانیدکه اکثریت قاطع مردم اراین عمل خوش وراضی اند زیرا شماخود شاهدید که حتی رهبر طالبان پاکستانی راکه قاتل هزاران خورد وبزرگ افغانها ومخرب نیمی ازافغانستان بوده نیروهای امنیتی ما به چه مشکلاتی ازلوگردستگیر نمودند باداران مابه چه سادگی رهایش کردند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است