65 هزار کودک قربانی آزار جنسی در استرالیا
 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۴۸    ۱۳۹۳/۱۱/۱۰ کد خبر: 88346 منبع: پرینت

دولت استرالیا اعلام کرد 65 هزار قربانی آزار جنسی کودکان در استرالیا در 10 سال گذشته چهار میلیارد و 300 میلیون دالر هزینه به همراه داشته است.

روزنامه 'هرالد' استرالیا روز جمعه اعلام کرد دولت این کشور با هدف تسهیل زندگی بهتر و بهبود شرایط روحی کودکان قربانی جنسی در استرالیا حدود 50 درصد چهار میلیارد و 300 میلیون دالر را هزینه می کند.

کمیسیون سلطنتی استرالیا اعلام کرد که آزار جنسی 65 هزار کودک در 10 سال گذشته غرامتی معادل چهار میلیارد و 300 میلیون دالر در پی داشت که نیمی از آن را بخش خصوصی پرداخت کند.

این کمیسیون با ارایه گزارشی از وضعیت کودکانی که در استرالیا مورد سوء استفاده جنسی قرار گرفته خواستار توجه به کیفیت زندگی آنها شد.

کمیسیون سلطنتی استرالیا در موسسه واکنش به سوء استفاده جنسی کودکان، خواستار پرداخت 65 هزار دالر غرامت به هر قربانی شده است.

دولت استرالیا ملزم به پرداخت یک میلیارد و 900 میلیون دالر از این خسارات و بخش خصوصی نیز ملزم به پرداخت 2.4 میلیارد دالر است.

این کمیسیون همچنین در گزارش خود، افزایش تمهیدات قانونی برای مبارزه با این پدیده و همچنین فرایند تسهیل مراحل قانونی قربانیان سوء استفاده جنسی کودکان را مورد تاکید قرار داد.

بر آساس این آمار روزنامه حدود 18 کودک در استرالیا قربانی سوء استفاده جنسی می شوند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بیا در اروپا بیبین که چه حال است ...

>>>   افغانهای حال هم کوشش دارد که استرالیا برود . شنیده اند که علی اباد شهر است از دیوانه خانه خبر ندادند صدای دول از دور خوش است
از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است