تجاوز گروهی بر چهار زن در زندان قندهار
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۳    ۱۳۹۳/۱۱/۹ کد خبر: 88330 منبع: پرینت

چهار زن در زندان زنان قندهار مورد تجاوز گروهی قرار گرفتند.
این مطلب یک منبع در کمیسیون حقوق بشر قندهار اذعان داشته اضافه کرده است: هفته گذشته ۱۳جوان که در مرکز تربیت و اصلاح زندانی بودند، خود را بر زندان زنان قندهار رساندند و پس از گروگان گیری زندانیان بر چهار زندانی زن تجاوز کردند.

شماری از اعضای شورای ولایتی قندهار تجاوز بر زندانیان زن را تائید میکنند و میگویند که مقامهای محلی این ولایت تلاش کردهاند تا این رویداد را پنهان نگاه داشته شود.

یک عضو شورای ولایتی قندهار می گوید: چند تن به اتاق دختران آمده بودند و آنان را گروگان گرفتند و این دختران تا ساعت ۱۲ شب در بند آنان بوده اند و این موضوع را اداره فاسد زندان قندهار برای ما هم نگفته بود.

مرکز اصلاح و تربیت در همسایگی زندان زنان است و این افراد با ایجاد شکاف در سقف موفق به خروج از مرکز تربیت و اصلاح شده بودند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دردناک است

>>>   به خداقسم از اندازه از بی عدالتی وتجاوز در افغانستان می شنوم از اینکه در اون سرزمین تولد شدم از خودم نفرتم می اید
اهنگر

>>>   به ناموس این دو نفر تجا وز شوند تا عزت زنان مسلمان افغا نستان را بفهمند

>>>   کجاست مهره اصلی غربی ها جنرال رازق؟

>>>   أين بي نا موسان بايد إعدام شوند
فايق

>>>   درین فضای دیموکراسی واباحی گری هرجنایتی ممکن است
فهیم

>>>   زیادترین پول در کندهار کمک میشود ، زیادترین و با صلاحیت ترین قدرتمندان کشور کندهاری بوده ، توجه خاص شرق و غرب به کندهار بوده ، بآنهم مهد فساد ، مهد مافیا ، مهد مواد مخدر ، مهد بی قانونی ، منبع فراردادن زندانیان تروریستی و جانی با سازماندهی رهبری این منطقه و بدون کوچکترین پیگیری در همین ولایت صورت گرفته ، چرا؟ ، برای چه ؟ و به همکاری و سازماندهی کی ها؟ .
وحید

>>>   اینرا هم میگویند "مرکز اصلاح و تربیت"!! ننگ بر چنین حکومتی!!!

>>>   تجاوزکاران خلاف قانون ودولت کارمی کنند باید به چنگال قانون داده شود

>>>   ببینید درجه بیشعوری ملت افغان تا کجاست؟؟؟؟؟

>>>   واقعا جای بسی شرم است برای اداره اجیر کابل. واقعا متاسف هستم. و نمیدانم این تجاوز گران چطور توانستند وارد زندان شوند. ایا مسولین کجا بودند. واقعا جای شرم است.
حبیب الله یوسفزی

>>>   این کاری بسیار نادرست است خدا امر به معروف و نهی از منکر را واجب کرده است بنابر این برای هر مسلمانی چنین جنایتی که به زبان قرآن (سوره نور) زنا نامیده می شود قابل اغماض نیست و باید جنایت کاران مجازات شود و جرم شان را بکشند.

>>>   در کشور که به مردان ویا پسران تجاوز جنسی میشود زنان که جای خود دارد .

>>>   خود انها ياد نداشتند غربي ها و امريكايى ها ياد شان داد بيچاره هارا برويد به سر ناموس وطن تان تعرض كنيد زنان كشور تان بي عزت كنيد به سطح جهان كار افغانها نيست افغان خودرا با ناموس ميگيرد كار غربي ها است...

>>>   ضرور نیست هر کار را به نام خارجی ها نام گذاری کنیم آیا افغانها از دین بی خبر اند از فرائض الله و سنت پیامبر بی خبر اند خود افغانها هستند که چنین فجایع میکنند و باید اعدام شوند حالا غیرت از افغانها به بی غیرتی تبدیل شده است...

>>>   خدایا توبه

>>>   چقدر حماقت! هرکه در هرجا جنایت کند به غربی ها نسبت داده میشود. مثل اینکه این مردم همه ... هستند و غربی ها چوپان.
ذکی

>>>   ایکاش نام این کشور اسلامی نمیبود وکسانی بنام مسلمان این بی وجدانی را انجام نمیدادند وغربی ها وامریکایی ها هم همین را میخواستند ومیخواهند و ازجمله اهداف شوم شان برای ملت های مسلمان این است که تجاوز , بد حجابی , کشتار , سربریدن , همجنس بازی , بی دینی تجاوز جنسی به محارم وجنایت را آموزش بدهند که تا حدودی هم درکشوری بنام افغانستان به هدف شان رسیده اند وافراد جاهل و انگل اجتماع مانند این افراد که به نوامیس خود تجاوز میکنند نباید خرده گرفت بایست چشمه اصلی ... شیطان صفتی که قدوم ناپاک خود خاک این ملت را آلوده ساخته اند مبارزه درس عبرت داد انوقت است که انگل ها خود بخود یا ازبین میروند ویا هم ازجهالت دست می کشند ولی حالا شیاطین حضور دارند ودرس ها نیزجریان دارد نباید ازاین ...خوی جاهل گله نمود

>>>   افغانها مردمان با ناموس هستند ، الته اینها افغان نبودند .
فضل احمد از تخار

>>>   هــمـــه کارغربی هاست مردم افغانستان همه فرشته ها هستند نه دزدی میکنند نه قاچاق نه چرس نه تریاک اینها همه کارغربی هاست ...اگر زنان را به بد هم میدهند کار غربی هاست اگر عالم دینی بالای دختر خورد سال در داخل مسجد تجاوزمیکند کارغربی هاست اگر به جرم پدر وبرادر دختر را به بد میدهند اگر دختر 12 ساله را بخاطر پول به مرد هفتاد ساله نکاح میکنند همه کارغربی هاست ! پیش از سال 1380 که غربی ها نبودند هیچکس دخترش را به بد نمیداد زنان را به درس خواندن و آموختن علم ... همه چیزرا غربی ها خراب ساختند اگرنه ما مردم باغیرت با فرهنگ عالی افغانی همه فرشته بودیم وسرسوزن عیب در کار مانبود

>>>   مانند تجاوز گران پغمان اعدام شوند تا در آینده برای تمام مردم پند باشد
( الیاس)

>>>   افغانها واقعا در یک وقت مردم با ناموس بودندو اکثریت قاطع شان همین حالا هم هستند. همه این جنایات ... در دهه هفتاد .....رواج یافت و روز بروز بدتر شده میرود.

>>>   فــعــلا کار آسان است هرچه شــــد می گوئیم تقصیر از غــربی هاست اما وقتی رفتند بعد برف خودرا بالای بام کی بیاندازیم؟؟؟ آسان است میگوئیم تقصیر پاکستان است !ما همه فـــــرشته هستیم !!!

>>>   بیش از سیزده سال حکومت پاکستانی... کرزی -کوچی /چی نیست که ندیدیم؟؟؟؟؟؟ همه ای اینها بی ناموسانی اند- که نزدیک به سه صد سال بهمین ترتیب حکمرانی نموده اند و بعد میگویند که امیر حبیب الله کابلی کلکانی چی گرد و ربانی چی گرد؟؟؟؟؟ در زمان حبیب الله کلکانی که چندین زن از خاندان امان الله اسیر شده بود- حبیب الله آنها را مانند خواهران خود درحفظ و امنیت گرفت و هیچ کس بی ناموس نشد- همچنانکه درزمان ربانی درمناطق تحت کنترول حکومت ربانی چنین بی ناموسی صورت نگرفت/ اما نادر غدار و طالبان ... چنین فجایع را مانند امروز انجام دادند.

>>>   ملت افغانستان بایدازاین ظلت بیادبیرون ودرباره اسلام سطع اگاهی شان برودبالااکثرمردم افغانستان بیسوادن ودنبال هربی سرو پای میفتن سرچشمه این همه فسادکجاست مابایدسرچشمه راببندیم دین اسلام نگفته که برادرمسلمان توبکش خانه هایشان راویران کن کودکانشان رایتیم کن وبه ناموس مردم تجاوزکن این همه بی عدالتی وهرج ومرج ازپاکستان هست که یه عده نوکرای پاکستانی که افغان هم هستن دارن به نام اسلام خیانت به کشوروهموطن خودمیکنن ماکجادنیاکجا برای پیشرفت کشورکاری بکنن مردم راازاوارگی وفقرنجات بدهن انهااگربهشت رامیخواهن دست به کشتاربیگناهان نزننداین دنیاوهمه ادمها یه روزی ازبین میرن اماوای به حال انانی که دست خالی وباکلی گناه به نزدپروردگاربرون یک مسلمان واقعی هیچ وقت بخاطردنیااخرتشوخراب نمیکنه ازخودشون بپرسن واقعادارن چیکارمیکنن کشوررابه گندکشیدن این هست غیرت افغانی ملت عقب مانده وگداوهیچ دفای دربرابردشمنان بیرونی نمیتونیم بکنیم ازخودمون فقطباخودمون میجنگیم قدرت اصلی فقط خداست وهمه چی برای اوست نه برای ماای ...بدونیدپادشاهای قدیم کجاشدن ایاازثروت دنیاباخودشون بردن همه دنیابدونن اگرمردمافغانستان رنج میبرن ازنادانی یک عده ای ...وقدرت طلب وجاهل هست که کل کشوررابه گند کشیدن ایامردم افغانستان حق زندگی ندارن ایاامریکادرعربستان وپاکستان نیست ایاپاکستان به امریکااجازه ندادکه ازکشورش به طالبان حمله کنه ایافرودگاهاشوبه اختیارامریکانگذاشت ایاپاکستان مانع تعلیم فرزندانشان میشوندایاپاکستان ازادی وبی حجابی ندارد ایاپاکستانی هاازامریکاپول نمیگیرداین ...پس چرابه صلح نمی پیوندن طالبان کافرن نه مسلمان ...ابه کسی که خون کسی رابیگناه بریزد... برنژادپرستی ماهمه انسانیم یادتان باشد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است