5 مخالف در مسیر اندخوی، شبرغان کشته شدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۳/۱۱/۹ کد خبر: 88316 منبع: پرینت

در نتیجه درگیری در میان نیروهای امنیتی کشور و مخالفان مسلح در شاهراه اندخوی، شبرغان 5 مخالف مسلح کشته و زخمی شدند.

ولسوال اندخوی می گوید: این درگیری شب گذشته زمانی رخ داد که مخالفان مسلح قصد داشتند شاهراه اندخوی، شبرغان را مسدود و مسافران این مسیر را مورد آزار و اذیت قرار دهند که با برخورد نیروهای امنیتی مواجه شدند و در نتیجه 2 طالب کشته و 3 تن دیگر آنان زخمی شدند.

در حال حاضر این مسیر تحت تسلط نیروهای امنیتی قرار دارد.

کد(18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   طالب اندخوی هوس داشت ... وندگیری کندحتی ازمعاش هرمعلم قرارگذاشته بودماهانه یکهزارافغانی وندخودراگیرد... ازینکه مردم ازوندگیری چهره های اسلام نماخسته شده بودندحال شبانه هرفردی مسلح ... عبورکندفیرامنیتی چره ای ازطرف هریک خانواده امکانپذیراست گویا طالب درزیرزمین باشد مردم افشامیکند. بنابرین دولت به کمک مردم ازقطاع الطریقی تاگشت و گذارشبانه اطلاع می یابد....
اندخویی

>>>   بلایداین قضایاریشه یابی شودوپشتیبانهای طالبان گرفتارومحاکمه شوند
یونس ازکابل

>>>   در ولسوالی اندخوی اشخاص ذیل باید از طرف مردم و حکومت باید تحت تعقیب قرار گیرد ونظرات آتی را مردم در نظر گیرند :
1. حاجی عبدالعزیز (مستری) هر روز در هرجای برود جوانان ولسوالی اندخوی را بالاخص جوانانی که در مدارس دینی درس میخوانند آنهارا بصف ... مخالفین دولت دعوت و ترغیب میکند .
2. مولوی خدایار شخصی است که تبلیغی های وهابی و اجنت های پاکستانی را در ولسوالی چارگانه آورد . طالبان و دشمنان شمال کشور در خانه ومسجد او راحت رفت و آمد دارد .
3. مولوی عبیدالله . کسی که مردم اندخوی و کسانی که در دوایر دولتی کار میکنند کافر و اجیر خطاب نمود . یکی از طرفداران و حامی طالبان در شمال کشور میباشد .
4. عبدالله حافظ . شخصی است که در هر رژیم زعیم...مردم شد . چراکه پدر حافظ نورالله است . مردم از او بسیار در هراسند و بیرحمی او مشهور است .
5. وبر علاوه اینها ملاهای پاکستانی که در اندخوی در چند سال اخیر از پاکستان آمدند ومدارس ولسوالی های چارگانه جا گرفتند مردم نباید بر بالای آنها اعتماد داشته باشند .
ناگفته نماند که مردم فاریاب و بالخصوص مردم ولسوالی های چارگانه از تبلیغی های پاکستانی که همۀ شان باکمک های آی اِس آی در وطن ما آمدند ، هدف شان بیزار ساختن مردم از دین اسلام ، کشف و شناسایی مناطق شمال است ، مردم نباید آنهارا اجازه دهد و کسانی که حامی آنهاست اجازه ندهند و برانند . مدراس غیر رسمی که مکان مناسب بود وباش طالبان و اجنت های خارجی است ، باید بسته شود .
ایچکویر اندخویی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است